moi ketä ois menos ponutaipaleel kokkolasta tai lähi seuduilt ? tylsää ajaa yksin kun lähi kaverit peruu kaiken.
ponutaival
5
1497
Vastaukset
- se ponutaival
on? ilimajoen koskenkorvalla? ;)
- ruvettava
pakkaamaan kohta nokka kohti kesälahtea täältä jyväskylästä
Toivottavasti sait ajoseuraa, sillä ponus oli taas kerran tosi hauskaa :) silloon ku asuin pohjammaalla nii yksin sielt jokapaikkaan ajelin, silloon saa ainaki mennä kuinka huvittaa :)
- mukavaa
taas Purujärven rannalla telttailla tosin olis Karjalan kunnaat soittaa kovemmalla Irwinin biisejä,mut ei se haittaa..nyt pikkasenvähän vituttaa,kun en viitti lähteä kotas ralliin olin pe ilta vuorossa klo:23.30 ja kannattaako sitä enää lauantaina savon sydämestä lähteä vuorokauden siellä ehtis olla,mutta mulle pitää olla kahden yön reissu,mut käympähän tsekkaa kolmet kokoontumiset huomenna Rauhalahessa,Varpaisjärvellä ja Tuusniemen hojo hojossa Finita rallit ja nämä ihan käymäseltään ja mikä mukavinta saa huristella prätkällä tosi mutkasia teitä..
- josuki
ilmat oli suotuisat ja seuraa sai vaikka yksinään olin. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 81963
- 52880
- 56836
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135802- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721