Nimim. jA & ke

Synkopoppi

Viestisi on siirretty Tori/henkilökohtaiset/kirjeystävät-nuoret-palstalle.

Kaikille tiedoksi, että kaikenlaiset kumppanin/ystävän etsintäilmoitukset sekä yhteystietojen vaihdot kuuluvat vain ja ainoastaan kirjeenvaihtopalstoille!

4

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELEPHANTSFUCKFACE

      En haluu arvostella, mut eikö noita "turhia" / väärälle osastolle eksyneitä viestejä vois yksinkertasesti vaan poistaa, jos ne on täällä tiellä? Meinaan mitä niiden siirtäminen hyödyttää, kun niiden tilalle tulee näitä "Nimim. päläpälä" -keskusteluja, jotka myös vie palstatilaa ja palstaa on ärsyttävä lukea.
      Jos joku hömelö tunkee tänne kuulumattomia viestejä tänne, niin ei muiden käyttäjien pitäisi sitten joutua noin kärsimään siitä, ja sinunkin hommasi helpottuisi.. Vaikka tällänen siirtely onki kohteliasta sen viestin kirjottajaa kohtaa, nii muut kärsii siitä. Et oo ainoa sefu joka noin tekee, et en syyttele, mut tulipa vaan mieleen ilmasta tää mielipide nyt. ^^

      • Synkopoppi

        En suostu poistamaan täysin asiallisia viestejä ja siirrän ne jatkossakin toisaalle jos muualle kuuluvat! Nämä nimim.-keskustelut eivät mielestäni vie liikaa palstatilaa ja sitä paitsi en siirrä viestejä niiden viemän tilan takia- sitähän on rajattomasti, vaan siksi, että ne eivät yksinkertaisesti tänne kuulu.

        Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää etteivät he tiedä mikä viesti kuuluu mihinkin ja olisi minulta todella epäreilua vain siksi poistaa heidän viestinsä.

        Ja jos palstaa on nimim-keskustelujen takia ärsyttävä lukea, kannattaisi oikeasti miettiä minne sen viestinsä laittaa- tässähän minä teen vain ja ainoastaan velvollisuuteni.


        Jos teille tulee ihan mitä tahansa palstan valvontaan liittyvää kysyttävää taikka kritiikkiä, älkää epäröikö ottaa yhteyttä sähköpostilla:
        [email protected]


      • ELEPHANTSFUCKFACE
        Synkopoppi kirjoitti:

        En suostu poistamaan täysin asiallisia viestejä ja siirrän ne jatkossakin toisaalle jos muualle kuuluvat! Nämä nimim.-keskustelut eivät mielestäni vie liikaa palstatilaa ja sitä paitsi en siirrä viestejä niiden viemän tilan takia- sitähän on rajattomasti, vaan siksi, että ne eivät yksinkertaisesti tänne kuulu.

        Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää etteivät he tiedä mikä viesti kuuluu mihinkin ja olisi minulta todella epäreilua vain siksi poistaa heidän viestinsä.

        Ja jos palstaa on nimim-keskustelujen takia ärsyttävä lukea, kannattaisi oikeasti miettiä minne sen viestinsä laittaa- tässähän minä teen vain ja ainoastaan velvollisuuteni.


        Jos teille tulee ihan mitä tahansa palstan valvontaan liittyvää kysyttävää taikka kritiikkiä, älkää epäröikö ottaa yhteyttä sähköpostilla:
        [email protected]

        "Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää.. jne.."
        Ei ihmiset nyt ihan niiiin tyhmiä ole vaik amatöörikirjottelijoita tääl olisivatki. Vai olinko mä joku erikoistapaus, kun ihan alusta asti oon aina osannu löytää oikeelle palstalle, ainahan se selkeellä suomen kielellä lukee, mitä millekin palstalle kuuluu & järjenkäyttö on sallittua.. Mut kai se on sitten tyydyttävä tähä, ku joku murto-osa ei vaan tajuu tai heittää viestin tahallaa väärää mestaan ku luulevat saavansa enemmän vastauksii esim. täällä.. Reiluu??


      • Synkopoppi
        ELEPHANTSFUCKFACE kirjoitti:

        "Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää.. jne.."
        Ei ihmiset nyt ihan niiiin tyhmiä ole vaik amatöörikirjottelijoita tääl olisivatki. Vai olinko mä joku erikoistapaus, kun ihan alusta asti oon aina osannu löytää oikeelle palstalle, ainahan se selkeellä suomen kielellä lukee, mitä millekin palstalle kuuluu & järjenkäyttö on sallittua.. Mut kai se on sitten tyydyttävä tähä, ku joku murto-osa ei vaan tajuu tai heittää viestin tahallaa väärää mestaan ku luulevat saavansa enemmän vastauksii esim. täällä.. Reiluu??

        Toki joskus viestejä laitetaan monelle palstalle koska sillä halutaan hakea huomiota, tällöin on kyse massapostituksesta joka ei Suomi24:lla ole sallittua.

        Itsekin olen aina tiennyt mikä viesti tulee mihinkin, mutta kaikille se ei vaan ole niin helppoa ja itsestäänselvää ja se on vaan hyväksyttävä.

        Ja joissakin aiheissa oikean palstan löytäminen voi olla yllättävänkin hankalaa, olen huomannut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe