eli pojat.. minulla on hiukan ihottumaa olkapäillä ja käsivarsissa. Sen takia en kehtaa pitää toppeja tai mitään. Haittaako pojat teitä jos tytöllä on ihottumaa näkyvällä paikalla? Ihottumani johtuu atooppisesta ihosta ja hoidan sitä mutta se ei ole hävinnyt mihinkään :/
pojat...
5
1049
Vastaukset
- coboltt
Tuskin ketään järkevää poikaa haittaisi, mutta tytöthän eivät tunnetusti välitä järkevistä pojista... Joten voihan se haitatakin.
- -keskustelun aloittaja-
..pidän järkevistä pojista.. kusipäät jotka ryyppää/polttaa eivät oikeen kiinnosta.. joten älä nyt tollasta johtopäätöstä vedä! ei kaikki tytöt oo nii tyhmiä
- keezz
-keskustelun aloittaja- kirjoitti:
..pidän järkevistä pojista.. kusipäät jotka ryyppää/polttaa eivät oikeen kiinnosta.. joten älä nyt tollasta johtopäätöstä vedä! ei kaikki tytöt oo nii tyhmiä
Määritteletkö kusipään sen perusteella, että ryyppää? Eikä me teitä tyhminä pidetä (minä ainakaan), me rumat nörtit ei vaan tunnuta olevan teidän suosiossa, toisin kuin ne urheilulliset ja komeat tyypit, jotka minä määrittelen kusipäiksi.
Eikä se ihottuma mua ainakaan haittaisi. Sen verran elämäni aikana olen oppinut ettei ulkonäön perusteella kannata arvostella.. varsinkaan jonkun ihottuman takia.
- ihottumaa
Itselläni on myös atooppista ihottumaa käsissä ja jaloissa lähinnä. Itse käytön lähinnä ihan normaaleja kesävaateita, mutta en nyt tosin ihan mitään minihameita jos jalat on ihan rupiina ja verisinä. jos poika on vähänkään järkevä niin kyllä se ymmärtää =)
jos poika oikeesti pitää sustas niin ei siinä minkään ihottuman haitata usko muo =) - juguete
Eipä tuo minua ainakaan haittaisi :)
ellei ihottuma ole kasvoilla ja ala jo muistuttaa lordia niin sitten kyllä hirvittäis...
mutta ei nuo käsissä olevat haittaa mittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070