Löytääkö kukaan sinkku nainen täältä heinolasta ketään kunnollista ja mukavaa miestä? vai onks tää joku musta aukko, missä kukaan vapaa mies ei uskalla tehdä aloitetta? itellä on kyllä ikää jo 47 vee, kai sitä joutaa jo yksin olemaanki... vitsi!!! niin, missä ne miehet piilee? pitääkö niitä lähtee jostaan kapakasta ettii?
Moi!
11
3222
Vastaukset
- minkkusies
Baareista mitään kunnollista löydy... jostain muualta kylläkin...
- MUTTA MISTÄ
LÖYTYY KUNNOLLISII ,FIKSUI JA KOMEIT KOLLEJA.ASIALLISII VASTAUKSII OOTTELEN
- baarista
MUTTA MISTÄ kirjoitti:
aamukahvilla esimerkiksi.
- niitä,
MUTTA MISTÄ kirjoitti:
Heinolastakin yksi, mutta olen jo varattu. Joudut valitettavasti joko tyytymään huonompiin tai etsimään muualta.
- muuta
niitä, kirjoitti:
Heinolastakin yksi, mutta olen jo varattu. Joudut valitettavasti joko tyytymään huonompiin tai etsimään muualta.
kuin yksi kunnollinen itserakas mies.Muut onkin ho.oja.
- onnellinen nainen.............
Hei!Olen kuullut paljon että ei löydy,mutta itse löysin mieheni Heinolalaisesta ravintolasta viisi vuotta sitten.Hän oli selvinpäin minä hiukka tuiskeessa.Ja rakkaus on vain syventynyt vuosien saatossa.........eli kun on tullakseen kohdalle niin kyllä löytyy.............
- varotte
yhtä kaljuplänttistä idioottia joka laittaa hiukset eestä geelillä ja hinkkaa aina muniaa ku menee baariin...
PS. tässä nimikirjaimet A.V. T. Make!
- olla vain
alkoholin perään,nää Heinolan miehet.
- onnellinen vieläkin
Minä löysin omani 14-v sitten ja kuppi maistuu pari kertaa vuoteen.. Kunnolliset miehet löytyvät urheilu harrastuksen myötä. :)
- siipat eivät osaa
onnellinen vieläkin kirjoitti:
Minä löysin omani 14-v sitten ja kuppi maistuu pari kertaa vuoteen.. Kunnolliset miehet löytyvät urheilu harrastuksen myötä. :)
kirjoittaa yhdys sanoja.
Taidat kuitenkin olla yli oppilas Lappeen rannasta? - niitä
onnellinen vieläkin kirjoitti:
miehiä!Ra-ra-ral-lal-laa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015