miten helposti teillä seisoo?
esim. tyttöystävän kanssa ollessa, joistain puheista vai miten?
mihin te haluaisitte tyttöä koskettaa jos seurustelisitte?
mihin haluaisitte teitä kosketettavan?
pelkäättekö olla pelkissä alushousuissa tytön edessä että pelkäättekö että alkaa seisomaan tai jotain?
ja ikänne loppuun kiitos, kiinnostaisi kun tälläisiin ei saa vastauksia mistään.
pojille kysymyksiä
9
2455
Vastaukset
- atsoin
sellaiset murrosikäisten poikien ajatukset kiinnostaisi..
- Root Daemon
Suosittelen lämpimästi unohtamaan tämän kaltaiset 'miten helposti teillä seisoo?' kysymykset. Näkee selvästi että kärsit ajan puutteesta kun kyselet täällä jonnin joutavaa p*skaa. Ei ole todellakaan meidän vikamme, että synnyit tyttönä. Parempi onni ensi kerralla.
- Giriel
Hyvännäkönen tyttö kainalos ni kyllä pikkuveli nousee seisomaan..
toi koskettelu nyt sitte riippuu tilanteesta.. Kännisä varmaan puristaisin kankusta mut selvinpäin ihan halailu riittä :P
En pelkää mut vähän tietenki nolottaa ku pesari sojottaa...
-17w- 9999
mul seisoo tosi helposti joka päivä....
haluisin puristaa rinnoista
- jokupoju
Khyl mulki seisoo päivittäin ja tosi helposti.
No ehkä alapäähän mutta kyl rinnoustakin olisi kiva.
-
En mielelläni menisi tytön eteen seisomaan pelkissä alushousuissa.
14w Vastaisitko muuten samoihin kysymyksiin itse mutta ei tarvitse ekaan. Ja muut sitten tyttö sanan tilalle poika. - Herkkäpippeli
miten helposti teillä seisoo?
esim. tyttöystävän kanssa ollessa, joistain puheista vai miten?--> jos ois tyttö kohta on kun deittailen netissä mutt on ollu eksä niin sen tissit mua vasten kun se halas sai seisomaan ja käsin kosketus riitti myös stondikseen
mihin te haluaisitte tyttöä koskettaa jos seurustelisitte? -->Ehdottomasti peppua ja rintoja ja tietysti söpöä silittelyä hellästi hiuksia ja poskia ja semmosta
mihin haluaisitte teitä kosketettavan? -->Pepulle mutt en tiiä jos tytöt tykkää puristaa poikia pepulle samalla lailla kun pojat halu puristaa tyttöjen peppua
pelkäättekö olla pelkissä alushousuissa tytön edessä että pelkäättekö että alkaa seisomaan tai jotain?--> Ei nolostuta yhtään pippeli toimii ja saa näyttää ylpeenä tyttöystävälle että mulla seisoo nyt mä makasin tytön päällä sängyssä alusvaatteet päällä pussailtiin ja halailtiin ja erektiota ei pystynyt millän tavalla piilottaa ja niin se oli hyvä ja sit se hieroi pippeliäni boksereitten päällä ja pussailtiin kunnolla
ja ikänne loppuun kiitos, kiinnostaisi kun tälläisiin ei saa vastauksia mistään--> 24v Mua pelottaa että tytöllä alkaa seisoa
- sdvdfvsferfg
Ei oo kovin pitkät ne jotka voivat tytöllä alkaa seisoa, mutta erottuuhan ne mukavasti ellei oo vaaksan paksuisia toppauksia liiveissä
sdvdfvsferfg kirjoitti:
Ei oo kovin pitkät ne jotka voivat tytöllä alkaa seisoa, mutta erottuuhan ne mukavasti ellei oo vaaksan paksuisia toppauksia liiveissä
Ime isääs
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027