Samsung Digimax L85

digidigi_

Anttila näyttää mainostavan kyseistä kameraa hintaan 199,90e(plussakortilla). Vakavasti harkinnassa josko ensimmäiseksi kameraksi tuon hankkisi. Ihan peruskameraa siis hankkimassa max. 200e saisi maksaa. Olen kuullut ettei Samsung merkkinä olisi välttämättä se paras, kellään kokemuksia kyseisestä kamerasta?

4

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • primus

kuule, itse ostin juuri Samsung L70:n ja olen siihen tyytyväinen. samsungin kameroissa on hinta-laatusuhde kohdallaan. Tuo L85 on varmasti myös hyvä kamera. jos taas testejä tuijottelet, valitse silloin Canon, esim. powershot 560 anttilassa 229,-

• yksi arvostelu
      • primus

hintalaatusuhde on kamerassa selvästikin kohdallaan. palstan suosittelijat painottaa aina kuvanlaatua, mutta esim. tuo hdmi-liitäntä on minun mielestäni kova juttu. ja kaukosäädin. minusta ainakin kuvia olisi tosi kiva katsella tv:stä ilman tietokonetta.

• Harrastelija kuvaaja

Itse ostin tämän Samsung digimax L85 ensimmäiseksi digikameraksi ja olen harjoitellut sillä nyt kaksi viikkoa ja olen tosi tyytyväinen.
      Hyviä kuvia tulee.
      Ja se kaukosäädin on mainio juttu.
      Suosittelen todella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe