Naapuri ei enää pelkääkään?

Johan se on rohkea

Kun naapurini muutti naapuriini niin potkaisin oven auki kun molemmissa käsissäni oli kassit. Muistan että potku oveen oli tavanomaista kovempi kun kassit oli tosi painavat niin potkuteho ei ollut hyvin kontrolloitu.

Huomasin naapurinaisen ensivaikutelman olevan pelokkaan, nainenhan tekee miehestä ensivaikutelmansa perusteella mielikuvan josta hän ei pääse eroon.

Aluksi hän suhtautui muhun välttelevästi. Emme olleet sanoneet moi toisillemme koskaan ekan 3 kuukauden jälkeen. Sitten kerran hän sanoi moi ja ojensi kätensä ja esitteli itsensä. Jatkoin matkaa sanomatta mitään koska olen tyypiltäni ns. lännen mies kuten ehkä jotenkin kaikista tarkkaavaisimmat ovat tajunneet, että mussa on jotain sankarillista.

Lue vaikka uudestaan tuo kirjoittamani pätkä niin tajuat että olen todellinen sankari.

Olisin voinut aloittaa alusta mutta olin jo katkeroitunut väärintulkituksitulemisen takia! Minulla kun on siilipää ja minua on naiset sanoneet pelottavan näköiseksi. Ei siinä mitään mutta olisin halunnut tutustua tuohon viehättävään naapurinaiseen silloin heti alussa mutta EN ENÄÄ KOSKAAN NYT. Koska tämä nainen on tajunnut, että vaikka olen alle 30wee niin kelläs se on parkkipaikan kallein ja uusin auto? Kellä se on? Hänellä on suora näköyhteys mun autopaikalleni ja olen usein silmäkulmastani nähnyt hänet aamutakissaan juomassa kahvia parvekkeella kesällä, kerran vilahdukselta näin alushousutkin ja katkeruus senkuin lisääntyi. Hyvä kroppa, varmasti hyvä se yksittäinenkin liha-alue.

Hän on siis tajunnut, että en olekaan mikään väkivaltainen pelottavuus kun on nähnyt minua ja autoani ja kun tuli esittäytymään. On varmaan tajunnut, että oma asuntoni on omistusasunto kun hänen tiedän asuvan vuokralla tuossa seinän takana. Oma asuntoni on sentään tilava kaksio 69 neliötä ja hänellä yksiö. Nämä asiat kun on tajunnut niin johan tuli sitten lopulta käsi ojossa suuntaani huomioiden mut kuin olisin pääministeri.

Mutta olen vain se vaatimaton lännen mies, tarkka kunniasta. Mulle tuo naapurinainen on saluunan porttoja asenteensa puolesta. Vai aina samaan aikaan mukamas sattumalta kun lähden töihin pitää tulla ryystämään juomaa suuhun parvekkeelle kun tietää jo aikatauluni kas kun ei ole iltapäivällä parvekkeella koskaan sattumalta kun palailen eri päivinä eri aikoihin ja katsella joko alta kulmain tai olla kuin ei olisi nähdäkseen, valitan me emme tule KOSKAAN lisääntymään keskenämme.

Olen varma kun kohta lähden niin parkkipaikan puolella on tämä viehättävä naisnaapuri juomassa kahviaan parvekkeella. Oli maanantaina, oli tiistaina, ei ollut keskiviikkona, mutta torstaina se sitten taas taitaa olla. Tämä parvekkeeltaani suuntaani vilkuilu kun on jatkunut jo huhtikuusta lähtien.

Sen vielä kerron, että autoni listahinta on hieman päälle 67.000 euroa lisukkeineen, käteisalennus 11%. Muuta en autostani teille kerro mutta kyllä on muutkin naapurit kateudesta kuin eivät huomaisikaan autoani. Sälekaihtimien takaa taas näkee sen minkä he piilottavat minulta, kateus. Kun kävelevät ja katsovat autoriviä niin mikäs auto se saa pään kääntymään? Mikä? Mun auto. Hieno, upea, parempi kuin muilla. Kun autokaupassa kysyivät, että tuleeko auto lainarahalla niin sanoin etten osta koskaan mitään lainalla, säästän ensin rahat valmiiksi ja sitten käteisellä. Mulla kun on pokkaa ja kärsivällisyyttä säästellä kun toiset ajeli nissan primeroillaan nenä pystyssä todeten ettei tuolla ole autoa niin nyt on tilanne sellainen ettei niitä enää naurata ja se naamojen yliherramainen ilmekin on sulanut alamaisten naamailmeisyydeksi näillä naapureillani.

Huvittavaa mutta mä oon nyt tämän talon autokingi ja koko alueen autokingi. Olen nimittäin koko alueen käynyt jalkaisin läpi ja ei ole yhtään kalliimpaa autoa näkynyt kuin omani. Sman mallisarjan autoja on näkynyt 2 mutta ne on tosi vanhoja olleet.

12

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dazt

kuinka monta ruuvia sun nupista tosiaan on kadoksis vai ootko muuten vaan ihan pihalla..

• siis eli

kiinnostaako se nainen sua vai ei, jäi vähän epäselväksi.

• tullu selväx

et,se nainen ei kiinnosta.Taitaa kiinnostaa joku naapurin kundi enemmän.

• .......

Hän sanoi moi ja halusi kätellä sinua, kuten hyviin tapoihin kuuluu ja sinä vaan kävelet ohi välittämättä. Nainen tuskin on kiinnostunut, onko sinulla omistusasunto ja minkä kokoinen tai autostasi, vaan hän vaan istuskelee parvekkeella ja katsoo, että taasko se outo mies menee, joka ei edes kätellyt.

• kun täällä

saa lukea b-luokan proosaa ilmaiseksi, viihdyttää se silti.

• ...tuijottaisin

Onks sulta reseptit vanhentunu?
      Käy uusimas.

• Ei voi olla totta.

.. minkäs ikänen olitkaan? Ei kai noin lapsellisia aikuisia ole olemassakaan? Vai onko? APUA!!!!

• pikku paskiainen

sinä olet.ja ittees täynnä oleva.

• Tex Willer.

No onnea sit vaan sinne "WILLIIN LÄNTEEN"...siellähän sä kai asut...?;)

• Fiat33

En ymmärtänyt hölynpölyä tuosta kirjoituksestasi. Pitäisikö naapurisi kunnioittaa sinua sen takia, että sulla on kulmakunnan hienoin auto ja omistus-
      asunto. Tai pelätä samojen asioiden takia. Ei ihmistä mitata auton eikä omistuskämpän perusteella,
      mutta outo ihminen olet ja en yhtään ihmettele naapurisi pelkoreaktiota, ovien potkija.

• taas aloittaja

omasi vallan tavattoman lahjakkaan mielikuvituksen ja verbaalinen kykykin oli ihan laatuun käypä. Ei kai tällä palstalla vain ole tosikkoja?

• Tarkka Mies
        taas aloittaja kirjoitti:

omasi vallan tavattoman lahjakkaan mielikuvituksen ja verbaalinen kykykin oli ihan laatuun käypä. Ei kai tällä palstalla vain ole tosikkoja?

Tai erikoisempaa huumoria ymmärtämättömiä yksinkertaisia yksilöitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3495
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      394
      3269
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3084
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2899
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2388
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2105
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      2014
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1929
    9. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      43
      1914
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1909
    Aihe