Hakkaa päälle

Suomi alakynnessä

Herätys! Eikö oikeesti kellään ole hyvää sanottavaa Suomesta?

7

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitelmani
      • paluumuuttaja-eläkeläisiä

        Vaikuttaa siis siltä että paluumuuttaja-eläkeläiset Ruotsista ovat todellisen julmuuden kohteina Suomessa.
        Sehän on aivan kamalaa ja pitäis valittaa eduskunnan oikeuskanslerille.


      • men....kommer aldrig att gö...
        paluumuuttaja-eläkeläisiä kirjoitti:

        Vaikuttaa siis siltä että paluumuuttaja-eläkeläiset Ruotsista ovat todellisen julmuuden kohteina Suomessa.
        Sehän on aivan kamalaa ja pitäis valittaa eduskunnan oikeuskanslerille.

        Eikä vain he!! Käyhän lukemassa pohjois-pohjanmaan palstalta Haukipudas ja siellä kirjoitus ruotsinsuomalaisista,jotka lomailevat suomessa(haukiputaalla)Kuinka JOTKUT ihmiset voivat olla niin ilkeitä!!!


      • laittasitko linkin
        men....kommer aldrig att gö... kirjoitti:

        Eikä vain he!! Käyhän lukemassa pohjois-pohjanmaan palstalta Haukipudas ja siellä kirjoitus ruotsinsuomalaisista,jotka lomailevat suomessa(haukiputaalla)Kuinka JOTKUT ihmiset voivat olla niin ilkeitä!!!

        Karmeita asioita tapahtuu Suomessa ja myös Ruotsissa. Luen joka päivä Ruotsin iltalehdet. Näkyy sielläkin tapahtuvan. Muuta vaan Suomeen, hyvä maa asua.


      • ohjaako teidän
        men....kommer aldrig att gö... kirjoitti:

        Eikä vain he!! Käyhän lukemassa pohjois-pohjanmaan palstalta Haukipudas ja siellä kirjoitus ruotsinsuomalaisista,jotka lomailevat suomessa(haukiputaalla)Kuinka JOTKUT ihmiset voivat olla niin ilkeitä!!!

        muutamien muutto päätöstä keskustelupalstojen typerät jutut? No, huh, huh. Kasvakaa aikuisiksi!


      • suomen kansalainen
        ohjaako teidän kirjoitti:

        muutamien muutto päätöstä keskustelupalstojen typerät jutut? No, huh, huh. Kasvakaa aikuisiksi!

        No,eipä todellakaan ohjaa! Ensiksi,en ole muuttamassa Suomeen,vaikka kaipaan sinne paljon.Lomailen siellä tarpeeksi paljon ja tiedän tilanteen hyvin! Kerrohan sinä,kun olet niin "asiallinen" ja aikuinen..miksi suomessa ollaan niin katkeria ruotsissa asuville suomalaisille?? Viihdyn itse ruotsissa hyvin,enkä jaksa välittää,millä autolla ihmiset ajavat tai millainen miljoonakortteli heillä on asuntonaan.Kaikilla on samat mahdollisuudet hankkia itselleen hyvä elämä..se riippuu ihan itsestä!!!!Luulen,että olen jo aikuinen...vai onko 50v,aikuinen????? SKITSAMMA!!!


      • paluumuuttaja
        ohjaako teidän kirjoitti:

        muutamien muutto päätöstä keskustelupalstojen typerät jutut? No, huh, huh. Kasvakaa aikuisiksi!

        Kyllä täällä on tullut eteen sellaisia vaikeuksia tultuani takaisin, joista en olisi osannut kuvitellakaan.
        Suomi on vielä semmonen herranpelko-maa ja niin hel--tin uskonnollinen verrattuna esim Ruotsiin.
        Jeesusta joka tuutista tuutin täyeltä.
        Kyräilyä ja hankaloittamista virkamiesten taholta.
        kaltoinkohtelua.
        Näit ongelmia ei ollut ulkomailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe