Herätys! Eikö oikeesti kellään ole hyvää sanottavaa Suomesta?
Hakkaa päälle
7
1755
Vastaukset
- kirjoitelmani
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000015&conference=4500000000001908&posting=22000000028127398
jos toi ei toimi niin sen löytää "takaisin suomeen" keskustelusta.- paluumuuttaja-eläkeläisiä
Vaikuttaa siis siltä että paluumuuttaja-eläkeläiset Ruotsista ovat todellisen julmuuden kohteina Suomessa.
Sehän on aivan kamalaa ja pitäis valittaa eduskunnan oikeuskanslerille. - men....kommer aldrig att gö...
paluumuuttaja-eläkeläisiä kirjoitti:
Vaikuttaa siis siltä että paluumuuttaja-eläkeläiset Ruotsista ovat todellisen julmuuden kohteina Suomessa.
Sehän on aivan kamalaa ja pitäis valittaa eduskunnan oikeuskanslerille.Eikä vain he!! Käyhän lukemassa pohjois-pohjanmaan palstalta Haukipudas ja siellä kirjoitus ruotsinsuomalaisista,jotka lomailevat suomessa(haukiputaalla)Kuinka JOTKUT ihmiset voivat olla niin ilkeitä!!!
- laittasitko linkin
men....kommer aldrig att gö... kirjoitti:
Eikä vain he!! Käyhän lukemassa pohjois-pohjanmaan palstalta Haukipudas ja siellä kirjoitus ruotsinsuomalaisista,jotka lomailevat suomessa(haukiputaalla)Kuinka JOTKUT ihmiset voivat olla niin ilkeitä!!!
Karmeita asioita tapahtuu Suomessa ja myös Ruotsissa. Luen joka päivä Ruotsin iltalehdet. Näkyy sielläkin tapahtuvan. Muuta vaan Suomeen, hyvä maa asua.
- ohjaako teidän
men....kommer aldrig att gö... kirjoitti:
Eikä vain he!! Käyhän lukemassa pohjois-pohjanmaan palstalta Haukipudas ja siellä kirjoitus ruotsinsuomalaisista,jotka lomailevat suomessa(haukiputaalla)Kuinka JOTKUT ihmiset voivat olla niin ilkeitä!!!
muutamien muutto päätöstä keskustelupalstojen typerät jutut? No, huh, huh. Kasvakaa aikuisiksi!
- suomen kansalainen
ohjaako teidän kirjoitti:
muutamien muutto päätöstä keskustelupalstojen typerät jutut? No, huh, huh. Kasvakaa aikuisiksi!
No,eipä todellakaan ohjaa! Ensiksi,en ole muuttamassa Suomeen,vaikka kaipaan sinne paljon.Lomailen siellä tarpeeksi paljon ja tiedän tilanteen hyvin! Kerrohan sinä,kun olet niin "asiallinen" ja aikuinen..miksi suomessa ollaan niin katkeria ruotsissa asuville suomalaisille?? Viihdyn itse ruotsissa hyvin,enkä jaksa välittää,millä autolla ihmiset ajavat tai millainen miljoonakortteli heillä on asuntonaan.Kaikilla on samat mahdollisuudet hankkia itselleen hyvä elämä..se riippuu ihan itsestä!!!!Luulen,että olen jo aikuinen...vai onko 50v,aikuinen????? SKITSAMMA!!!
- paluumuuttaja
ohjaako teidän kirjoitti:
muutamien muutto päätöstä keskustelupalstojen typerät jutut? No, huh, huh. Kasvakaa aikuisiksi!
Kyllä täällä on tullut eteen sellaisia vaikeuksia tultuani takaisin, joista en olisi osannut kuvitellakaan.
Suomi on vielä semmonen herranpelko-maa ja niin hel--tin uskonnollinen verrattuna esim Ruotsiin.
Jeesusta joka tuutista tuutin täyeltä.
Kyräilyä ja hankaloittamista virkamiesten taholta.
kaltoinkohtelua.
Näit ongelmia ei ollut ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437