Oisko kellään ihan omakohtasta tietoa hyvästä ja edullisesta eläinlääkäristä pk-seudulla? Olen netistä katsellut hintoja, ja naaraskissan steriloinnin hinta vaihtelee jopa 100-200e/ kissa.
Kaikilla yksityisillä eläinlääkäreillähän ei ole edes nettisivua, ja aika kallista ois soittaakin jokaiselle luettelosta löytyvälle lekurille. Porin seudulla halvimmillaan naaraskissan sterilointi oli päälle 40e, ja Suomessa eläinlääkäreiden taso on kyllä niin huippua, ettei varmastikaan tarvitse pelätä vievänsä elukkaansa puoskarin käsiin, vaikka kattinsa veisikin about 150e halvemmalle lekurille parhaassa tapauksessa..
Siis, konkreettisesti halpa ja hyvä eläinlääkäri pk- seudulla, en kaipaa Eniron listaa eläinlääkäreistä, vaan omakohtaista kokemusta. :)
Naaraskissan sterilointi pk/seudulla
kultahippu
3
901
Vastaukset
- maksoi
Itä-Helsingissä pieni eläinlääkäri asema Herttoniemessä
- vai miten noin halpa
Milloin maksoit Hertsikassa tuon 85,-?
Käytin oman naaraani siellä ja hinta oli 100,- tosin siihen kuului myös jälkitarkastus.
- espoossa
espoon eläinsairaalassa, kissa oli kylläkin tarkkailtavana niin kauan kun heräsi. hoito oli hyvää ja palvelu ystävällistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688