Kyselen nyt teiltä , onko kenelläkään ollut vastaavaa..
Olen kärsinyt hiivasta monet kerrat, jotenkin se tulee mulle tosi helposti ja aina uudestaan :(
Nyt tämä viimeisin kerta on ihan kamala. Vuoto on juoksevaa ja sitä on PALJON! Tuntuu kun pissaisi housuun !! (yleensä ollut kokkareista)
Eilen en loppuillasta päässyt enää edes kävelemään, sattui niin, kun olen raapinut!!
Nyt sitten kun peilillä katsoin niin toinen sisempi häpyhuuli,(tai mikälie) on ihan punainen, turvonnut ja siitä on ihan nahka lähtenyt!! Onko tämä nyt hiivassa normaalia että saan ravattua nahkan rullalle ja että se ihan turpoaa? Aloitin eilen illalla gyno-daktarin-kuurin ja aamulla olo oli jo vähän parempi, mutta turvotus tosiaan on vielä..
Nyt pebanthenin avulla mennään taas ja iltaa odotellaan että saan taas laittaa gynon..
Mitähän tää voisi olla, vakisuhteessa olen ollut melkein 10 vuotta. Mies ei ole koskaan hoidattanut hiivaa, ei ole kyllä ollut oireitakaan, saanko sen siis aina häneltä?
Nyt lupasi hänkin hoitaa sen.
Kiitos vastauksista :)
Hiivasta..
123456789
1
338
Vastaukset
- mars mars
Hiivatulehdus kroonistuu helposti kun toistuvasti käytetään apteekin itsehoitotuotteita eli muodostuu kierre, jolloin hiiva ei lopukaan kunnolla, tai tulee koko ajan uudelleen.
Siihen auttaa vain ja ainoastaan lääkärin määräämä pitkä ja tehokas lääkekuuri.
Onkohan ruokavaliosi kunnossa? Jos käytät paljon sokeria, se voi pahentaa hiivatulehdusta. Karsi ruokavaliosta kaikki sokeri pois, makeat herkut, kakut, pullat, keksit, limut...ja kokeile jos se auttaisi pitkällä tähtäimellä estämään hiivan uusiutumista. Suosittelen silti lääkärille menoa nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904