Hotelli Capsis Beach Agia Pelagiassa

Lähteäkö vaiko ei...

Hei!
Olisi kiva kuulla asiallisia kommentteja ko. hotellista ja yleensäkin Agia Pelagiasta. Olen pari kommenttia kuullut Capsis Beachista, eikä ne olleet niin mairittelevia kuin esim. Hotelli Anatolista annetut. Nyt mietin teinkö väärän valinnan ja vaihdanko hotellia/paikkaa.

6

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innokas matkailija :)

Hei,
      Hotellialue on yhtä suuri kuin itse "hökkeli"kylä missä ei ole paljon näkemistä.Capsiksen alue siis suuri sis.3 rantaa ja uimaaltaita.Ruokailu tapahtuu sisätioissa mikä on sääli koska kesällä olisi kiva syödä ulkona.Ja itse Moses ravintola missä puolihoito, muistuttaa enemmänkin syöttölää tai ruokalaa valtavan kokonsa takia.Hotellilla on taverna rannassa mutta kallis sellainen.Tätä voi lähinnä suositella vain sellaisille todella stressatuille henkilöille,joille riittää että he voivat zompeina viettää viikon.Henkilökunta tällä liian suurella hotellialueella on stressaantunutta,joten ystävällisen palvelun odotukset voi unohtaa kokonaan.Illasellakin saa juomia odottaa pääruuan puoliväliin ainakin jos menee ruokailemaan vasta siinä klo 20.00 maissa.Ja juomat ovat kalliit !!! pieni vesi 3,5 euroa ja kreikassa !!! Ja kun on maksanut puolihoidon ei raaskisi maksaa illallista uudelleen kylän kodikkaissa tavernoissa.
      Minusta parasta Capsis lomallani oli kirkas vesi ja aamiainen.Itse asiassa suosittelen koko kylän vaihtoa Agia Nikolakseen ja siellä Minos Palaceen = HYVÄ ja valtavan kauniilla paikalla!Ja itse kaupunki kävelymatkan päässä.Hyvää Matkaa!

• Lähteäkö vaiko ei...

Kiitos hyvästä ja selventävästä vastauksestasi! Valitettavasti (tai sitten onneksi) se oli vain sellainen kuin pelkäsinkin. Olisi kyllä vielä kiva kuulla onko kellään mitään hyvää sanottavaa Capsis Beachista ja sen buffetillallisesta. Sisältyykö illallisbuffetiin mitään juomia vai täytyykö juomat ostaa erikseen? Lepolomaa olen kyllä menossa viettämään, joten se Zombie-osuus kuulosti hyvälle!;) Ja Agia Pelagiakin vaikuttaa ihan kivalle pikkupaikalle, mutta tuo hotelli kyllä epäilyttää.. Se on kuitenkin suhteellisen hintava, joten toivoisi jotain vastiketta rahoilleen. Mitä!? Vesipullo 3,5 euroa! No huh huh! Onko hintataso muissa kylän hotelleissa ja kaupoissa millainen?

• Tuleva häämatkalainen
        Lähteäkö vaiko ei... kirjoitti:

Kiitos hyvästä ja selventävästä vastauksestasi! Valitettavasti (tai sitten onneksi) se oli vain sellainen kuin pelkäsinkin. Olisi kyllä vielä kiva kuulla onko kellään mitään hyvää sanottavaa Capsis Beachista ja sen buffetillallisesta. Sisältyykö illallisbuffetiin mitään juomia vai täytyykö juomat ostaa erikseen? Lepolomaa olen kyllä menossa viettämään, joten se Zombie-osuus kuulosti hyvälle!;) Ja Agia Pelagiakin vaikuttaa ihan kivalle pikkupaikalle, mutta tuo hotelli kyllä epäilyttää.. Se on kuitenkin suhteellisen hintava, joten toivoisi jotain vastiketta rahoilleen. Mitä!? Vesipullo 3,5 euroa! No huh huh! Onko hintataso muissa kylän hotelleissa ja kaupoissa millainen?

Entäpä mitä mieltä ollaan Agia Pelagian Solifel Capsis Palace -hotellista ja se illallistarjonnasta. Onko parempi kuin Capsis Beachin? Olisiko kellään omakohtaisia kokemuksia? Kiitos etukäteen!

• ammattilainen
        Tuleva häämatkalainen kirjoitti:

Entäpä mitä mieltä ollaan Agia Pelagian Solifel Capsis Palace -hotellista ja se illallistarjonnasta. Onko parempi kuin Capsis Beachin? Olisiko kellään omakohtaisia kokemuksia? Kiitos etukäteen!

Capsis Palace on samalla alueella kuin Beach - erittäin komea rakennus ja aulatilat,koko alueen vastaanottotiski on täällä.Voisin kuvitella että huoneet ovat samaa tasoa.Palacella on oma aamiainen,joka tarjoillaan erittäin kauniissa ja korkeatasoisessa ravintolassa.Olen kuullut kehuttavan Hotellia.

• ammattilainen
        Lähteäkö vaiko ei... kirjoitti:

Capsis beach hotellin illallisbuffaan ei sisälly ruokajuomia.Hintataso rannan tavernoissa tosi edullinen.

• Lähteäkö vaiko ei...
        ammattilainen kirjoitti:

Capsis beach hotellin illallisbuffaan ei sisälly ruokajuomia.Hintataso rannan tavernoissa tosi edullinen.

Kiitos tiedoista! Tiedätkö mitä esim. olut tai cokis maksavat illallisella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe