Mikä tämä on?

JuLmAjUsSiSata

Fujitsu Siemens Amilo Pa 2510-12P ?

Olisin linkittänyt, mutta ei löytynyt konetta. Ajattelin vaan, että Expert myy tuota 799 eurolla ja vaikuttaa tietojen perusteella ihan hyvältä:

2 gigaa muistia
AMD Turion 64 x 2
160 giganen kovalevy
ATI radeon Xpress 1200 näytönohjain

Onko kellään tietoa kyseisestä koneesta?
Paljonkos FS antaa takuuta?
Kannttaisko ostaa?
En osta macciä...

6

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaeaetaeinen

"Kannttaisko ostaa?
      En osta macciä..."

Kuin noin toivotonta tapausta pystyy neuvomaan?
      Osta se mitä mainostetaan eniten, se on aina paras!;=)

• JuLmAjUsSiSaTa

Asiallisia vastauksia kiitos...

• sanotaan

• JuLmAjUsSiSaTa
        sanotaan kirjoitti:

olevan kolmen vuoden takuu. En tiedä onnistuuko linkki suoraan mutta kelaa siihen kohtaan tarjouslehteä.
        Eikö tuo ole hyvä että jo kysymyksessä rajaa esim. Macin pois niin vastaajltakin säästyy aikaa ja vaivaa.

http://www.expert.fi/easydata/customers/expert/files/tarjouslehti_heinak_07b/

Kiitti takuutiedosta.

Tuo kone tuolla tarjouslehdessä ei tosin ollut sama mitä kyselin. Ei muuten löytynyt edes FS:n sivuilta tuota kyseistä konetta...

Ja itse olen samaa mieltä että alkuperäisessä kysymkysessä on hyvä rajata jotain pois (tässä tapauksessa macit) eikä siitä tarvi kenenkään vetää hernettä nenään. Täällä vaan on tapana, että kun joku kysyy jotain niin viisi ensimmäistä vastausta on "Osta Mac jos haluat kunnon koneen" -tyylisiä. Kaikki nyt vaan ei halua Maccia...

• JuLmAjUsSiSaTa kirjoitti:

Kiitti takuutiedosta.

Tuo kone tuolla tarjouslehdessä ei tosin ollut sama mitä kyselin. Ei muuten löytynyt edes FS:n sivuilta tuota kyseistä konetta...

Ja itse olen samaa mieltä että alkuperäisessä kysymkysessä on hyvä rajata jotain pois (tässä tapauksessa macit) eikä siitä tarvi kenenkään vetää hernettä nenään. Täällä vaan on tapana, että kun joku kysyy jotain niin viisi ensimmäistä vastausta on "Osta Mac jos haluat kunnon koneen" -tyylisiä. Kaikki nyt vaan ei halua Maccia...

>Täällä vaan on tapana, että kun joku kysyy jotain niin viisi ensimmäistä vastausta on "Osta Mac jos haluat kunnon koneen" -tyylisiä.

Se vaan johtuu siitä, että suunnilleen jokaisella noin sanovalla on ollut alla niitä Fujitsuja, Hoopeita sun muita PC-kannettavia. Ehkä niissä sitten on jotain eroa havaittu sen Macin hyväksi ja halutaan se kokemus jakaa eikä salata. Kun sillä kysyjällä ei oikein voi sitä kokemusta olla. Vielä.

• Johkin

Se kai ratkaisee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe