Kumman valitsisitte toyota corolla vai honda civic?
Hinnat ihan samat, vuosimalli ja ajokilometritkin samat ja koneen koko sama...
En tiedä kumpa olisi parempi...
Kysely!
8
742
Vastaukset
- minä.
Hyviä molemmmat, mutta Corollan valitsen.
- vaö.
Minä Toyotan "pikku moittija",
valitsisin ehdottomasti Corollan tai muun Toyota mallin.
Kyllä Hondakin hyvä on ja kestää,
mutta kun ei ole kilpailua, huolto ja varaosapuolella, on Honda kalliimpi.
On kai kalliimmat vakuutuksetkin, ym.
Harvalla meistä on rahaa yllin kyllin.
Nyt luin että vanhasta puhut, kuinka vanhasta ?
Silti valitsisin tojotan,
sillä,
käytetyssä vaikuttaa auton historia paljon,
ei kilometrit.
Kauanko viimeinen on pitänyt,
onko varmasti pätevä syy myyntiin. - qzwgö
makuasiahan tuo on pitkälti,mutta käytetyn auton kohdalla sanoisin,että ota parempi! Pyydä kaveriksi joku,joka tuntee autoja. Käytetyt kun on aina yksilöitä. Nuo nyt ovat kuitenkin tunnetusti varmimmasta päästä.
- Doris-81
Kallistuin kuitenkin hondan puoleen... Parempi ajaa ja ulkonäöllisesti paremman näköinen kuin toyota! Ei kuulu siihen samaan massaan...
- oikein 1
Doris-81 kirjoitti:
Kallistuin kuitenkin hondan puoleen... Parempi ajaa ja ulkonäöllisesti paremman näköinen kuin toyota! Ei kuulu siihen samaan massaan...
järkevä päätös, ei muuta kun HYVÄÄ MATKAA, toivoo, TIIMAhma.
- Anonyymi
"Kumman valitsisitte? " No älkää nyt kummaa valitko, valitkaa esim. Skoda.
- Anonyymi
Hondassa on tyyliä. Tojo on köröttelijöille ja setukoille, jotka köröttelevät huoltsikan baariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman511878- 391509
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1611124Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2181085- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73986Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891