Kumman valitsisitte toyota corolla vai honda civic?
Hinnat ihan samat, vuosimalli ja ajokilometritkin samat ja koneen koko sama...
En tiedä kumpa olisi parempi...
Kysely!
8
737
Vastaukset
- minä.
Hyviä molemmmat, mutta Corollan valitsen.
- vaö.
Minä Toyotan "pikku moittija",
valitsisin ehdottomasti Corollan tai muun Toyota mallin.
Kyllä Hondakin hyvä on ja kestää,
mutta kun ei ole kilpailua, huolto ja varaosapuolella, on Honda kalliimpi.
On kai kalliimmat vakuutuksetkin, ym.
Harvalla meistä on rahaa yllin kyllin.
Nyt luin että vanhasta puhut, kuinka vanhasta ?
Silti valitsisin tojotan,
sillä,
käytetyssä vaikuttaa auton historia paljon,
ei kilometrit.
Kauanko viimeinen on pitänyt,
onko varmasti pätevä syy myyntiin. - qzwgö
makuasiahan tuo on pitkälti,mutta käytetyn auton kohdalla sanoisin,että ota parempi! Pyydä kaveriksi joku,joka tuntee autoja. Käytetyt kun on aina yksilöitä. Nuo nyt ovat kuitenkin tunnetusti varmimmasta päästä.
- Doris-81
Kallistuin kuitenkin hondan puoleen... Parempi ajaa ja ulkonäöllisesti paremman näköinen kuin toyota! Ei kuulu siihen samaan massaan...
- oikein 1
Doris-81 kirjoitti:
Kallistuin kuitenkin hondan puoleen... Parempi ajaa ja ulkonäöllisesti paremman näköinen kuin toyota! Ei kuulu siihen samaan massaan...
järkevä päätös, ei muuta kun HYVÄÄ MATKAA, toivoo, TIIMAhma.
- Anonyymi
"Kumman valitsisitte? " No älkää nyt kummaa valitko, valitkaa esim. Skoda.
- Anonyymi
Hondassa on tyyliä. Tojo on köröttelijöille ja setukoille, jotka köröttelevät huoltsikan baariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818