MARUIN AK-47 VIREJÄ???!!

jelppiä tarttee akn kaa

Mihinkä asti ak 47 saa vaihettua virijousia ennenkuin pitää alkaa vaihtaa muitakin osia eli siis mikä on suurin virijousi mikä menee ak47 ilman osien vaihtoa?

Kiitos vastauksista

8

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harge

m100 hyvällä tuurilla

• lolleromoi

Tuskin kannattaa ees m100 jousta pistää ilman että vaihtaa muita osia.

• asdofnaf

Kaikki viritysjouset vaativat osien vaihtoa.
      M100 maksaa about 50-100e.
      Jos haluaa halvalla päästä niin ostaa jousen , jousenohjaimen , kuulalaakerit , männänpään ja sylinterinpään.

m120 paketti eli paketti mistä oli käytännössä jo jotain hyötyä maksaa sen 200e .

Ja että vireistä olisi jotain hyötyä niin kannattaa käyttää laadukkaita 0,25g tai 0,28g kuulia.Sekä uuden piipun osto on suotavaa viritysten yhteydessä.Itse suosittelen km head eli tn piippuja.

• bhjbhjbhj

Kaikki viritysjouset ei vaadi muiden osien vaihtoa. M90 jousen kanssa ei tarvii vaihtaa osii.

• max-ium

Mulla on itellä maruin AK-47 ja en itse uskaltais pistää parempaa jousta, pelkään että rattaisto hajoo. Oon kullu et se on aika heikko AK:ssa. Itse laittaisin vaa tarkkuus-piipun. se nostaa kanssa kantamaa, tarkkuutta ja lähtönopeutta.

Tää nyt meni vähän asian vierestä..

• dodffdsf

Maruin ak:ssa on kestävät mechan kuoret eli laatikko.Kuhan uudistaa laatikon osat sisältä niin sen saa kestämään vaikka m135 jousen ;)

• dodffdsf kirjoitti:

Maruin ak:ssa on kestävät mechan kuoret eli laatikko.Kuhan uudistaa laatikon osat sisältä niin sen saa kestämään vaikka m135 jousen ;)

Paitsi että kaverin 3 mecha haosi kurzissa vakiona, mutta tosin 3 mecha kestää viilattuna lähes mitä tahansa juosta.

• aegaeg

mun kamulla on ak-47 ja siinä m120 viritys paketti jotain 100 - 150 euroo mulla on sar taktik ja m120 virit en vaihtanut kaikii osii vain rattaat, jousi, laakerit ja jousen ohjain et niistä tuli 140 euroo eikä oo hajonnut oikee hinta olis olut 235 euroo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      127
      2832
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      53
      1847
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      71
      1776
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      294
      1711
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      20
      1624
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1312
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1269
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      104
      1149
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1092
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1052
    Aihe