Royal Decameron golf kokemuksia !

XPOT

Ollaan menossa vaimon kanssa Panamaan helmikuussa 2008. Viimeinen viikko lomasta vietetään Royal Decameron hotellissa. Olen innokas golfaaja ja tämä hotelli antaa mahdollisuuden pelata aivan hotelli alueella. Olisin kiinnostunut tietämään tämän kentän kunnosta ja kuinka ruuhkainen se on? Joku mainitsi, että alueella liikutaan golfautoilla - etäisyydethän alueella ovat suht pitkät eri köhteisiin. Kuuluuko golfkentän yhteydessä oleviin asuntoihin tämä golfauto mahdollisuus vai onko ne vuokrattavissa omaan käyttöön? Vai onko sillä alueella jonkinlainen tilauspalvelu systeemi, joka noutaa ja vie sillä alueella eri pisteisiin? Olisin kiitollinen jos joku antaisi infoa golfiin liittyen, koska uskoisin joitakin golfareita siellä jo käyneen. Kiitos jo etukäteen.

6

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • golfia

      Tämän vuoden helmikuussa oltiin tuolla samalla matkalla ja golfia tuli harrastettua 8 kierrosta. Costa Blancan kenttä on tyypillinen turisti kenttä, eli kohtuu helppo. Melko kapea paikoitellen, koska kulkee villojen väleissä.Kunto oli ok. Melko ruuhkainen oli, varsinkin aamu ja aamupäivä lähdöt oli täysiä. Kannattaa varata ajat etukäteen, tai viimeistään paikalle saapuessa koko viikoksi kerralla.

      Golf-auto on pakollinen ja vaikka en niin auton kanssa välitä pelata niin siellä kyllä hyvä mennä sillä. Ei varmaan muuten jaksaisi, niin kuuma on. Thaimaassa viileää siihen verrattuna.

      Silloin ei ainakaan saanut autoa omaan käyttöön vuokrattua, mutta kuljetukset kentälle ja villoilta hotellille toimii hyvin. Joskin välimatkat ei kovin pitkät olekaan.

      Tuossa nyt jotain vastauksia kysymyksiin. Jos vielä jotain epäselvää voin koittaa lisää kertoa.

      • XPOT

        Kiitos vastauksesta "viime talvena". Mitäs greenfee maksoi? Oliko omat mailat mukana vai vuokrasitko ne sieltä? Jos - niin minkä kuntoisia ja hintaisia mailat oli? Juottopisteitä varmaankin oli joka kolmannen väylän jälkeen jos oli niin kuumaa. Miten kuvailisit koko hotelli aluetta - viihdyitkö?


      • saara

        Kertoisitko vielä lisää niistä hotellialueen kuljetuksista? Itse emme golfaa, mutta olisimme kiinnostuneita siitä, miten kuljetukset ilmeisesti aika suurella hotellialueella käytännössä toimivat? Asumme villoissa. Tilataanko kuljetukset jotenkin vai onko autoilla vakioreitit vai miten käytäntö menee? Kiitos!


      • golfia
        XPOT kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta "viime talvena". Mitäs greenfee maksoi? Oliko omat mailat mukana vai vuokrasitko ne sieltä? Jos - niin minkä kuntoisia ja hintaisia mailat oli? Juottopisteitä varmaankin oli joka kolmannen väylän jälkeen jos oli niin kuumaa. Miten kuvailisit koko hotelli aluetta - viihdyitkö?

        Greenfee oli päivästä riippuen 40 - 60$. Lisäksi oli "Twilight-time" -hinta joka taisi olla -50%. Alkaen klo 14, paljon myöhemmin ei enää koko kierrosta ehdikään kiertää. Omat mailat oli mukana. Vuokramailat ei kovin kehuttavilta näyttäneet, suosittelisin ottamaan omat. Juottopisteitä ei ollut, mutta kioskiauto kierteli ahkerasti. Ja auton kyytiinhän voi pakata paljon juomaa.

        Hotelli alue on ihan ok. Altaita/allas alueita on monta, hieman erilaisia ja -kokoisia. Joku varmaan kaipaisi vielä isompaa allasta, jossa voisi jo oikeasti uida. Kokonaisuutena ihan viihtyisä alue, mutta minulle tulisi aika pitkäksi ilman golfia...


      • golfia
        saara kirjoitti:

        Kertoisitko vielä lisää niistä hotellialueen kuljetuksista? Itse emme golfaa, mutta olisimme kiinnostuneita siitä, miten kuljetukset ilmeisesti aika suurella hotellialueella käytännössä toimivat? Asumme villoissa. Tilataanko kuljetukset jotenkin vai onko autoilla vakioreitit vai miten käytäntö menee? Kiitos!

        Käytännössä toimii nii että hypätään pikkubussin tai avolava auton kyytiin ja kerrotaan mihin halutaan. Niitä kulkee alueella runsaasti, periaatteessa tiettyä reittiä, mutta yleensä vievät suoraan sinne mihin haluat. Niillä ei ole mitään aikataulua. Illalla ja yöllä sellaisen voi tilata kun niitä on harvemmin liikenteessä. Toimii yllättävän hyvin. Oltiin myös villoissa ja jos sieltä lähti hotellille kävelemään(n800m) niin aina olisi kyydin saanut ennen kuin perillä oli.


    • Peluri

      Tervehdys

      Osaisiko joku kertoa minkälaiset golf-varusteiden ostomahdollisuudet Panamassa on? Entäpä hintataso?

      - Tammikuussa yhdistelmämatkalle -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe