mulla on epäsäännöllinen työ ja sitä kautta epäsäännölliset tulot. Joinakin kuukausina olisin oikeutettu asumislisään ja toisina taas en. Maksetaanko yleistä asumislisää silloin tällöin, jos sitä hakee niinä kuukausina kun tulot ovat huonommat?
asumistuen saaminen silloin tällöin
2
980
Vastaukset
- persaukisten piiritarkastaja
Sinulle lasketaan keskimääräinen kuukausitulo (arvio)josta lasketaan asumistuki, tuosta riippuu saatko asumistukea vai et.
Tuosta en ole aivan varma trakistetaanko tuo arvion paikkansapitävyys vuositarkastuksen yhteydessä. Jos tarkistetaan ja olet saanut liikaa asumistukea niin peritään takaisin, jos olet saanut liian vähän niin sitä ei makseta takautuvasti kuin korkeintaan edeltävältä kuukaudelta. Eli kannattaa tuo keskimääräinen tuloarvio laittaa vähän alakanttiin jos mahdollista. - Säästä vaivaa
Jaa 6 kuukauden palkkasi kuudella niin saat keskimääräisen liksan. Syötä se kelan laskuriin.
Näin et työllistä kelaa turhaan, jos et saa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229