Varasin Paulan parturista ajan, sain vasta ens kuulle. On varmaan hyvä parturi mutta liekkö minkä hintanen? Arvelin vaan lyhentää tukkaa ja ehkä otsis.. Niin, kokemuksia? olipa aika mukavan kuulonen nainen!
Paulan parturiin
8
5956
Vastaukset
- pitkälettinen
Oon kuullut että kyseinen parturi on hyvä ja hinta kohillaan eli ei hurjan kallis,että sinnepä vaan.
- hdgfsu
vain pitää omat asiat omana tietonasi. Muuten kuulet kyliltä miten huonosti sulla menee...!
- tuli käräjäreissu
hdgfsu kirjoitti:
vain pitää omat asiat omana tietonasi. Muuten kuulet kyliltä miten huonosti sulla menee...!
syyte napsahtaa kunnianloukkauksesta lähiaikoina. Olisit jättänyt syyttelemättä.
- parturiksi
Asuessani Kuhmossa varasin seuraavan ajan jo tukkaa leikattaessa. Sain tuolloin minulle mieleisen ajan noin 4-5 viikon päähän. Tykkäsin käydä, juttu luisti ja Paula on hyvä parturi. Suosittelen.
- flg
joo paula on tosi mukava parturi, juttua riittää kyllä! parturi hinta ei ole minun mielestä kallista! mutta tottakai riippuu siitä mitä tekee hiuksilleen! yleensä olen itse leikannut, mutta sävyjäkin olen tehnyt!
- sä sitten
parturia tarttet, kun ite leikkaat.
- d_o_rka
sä sitten kirjoitti:
parturia tarttet, kun ite leikkaat.
Onko Lehtomäen Paula ruvennut parturiksikin. Missä on vastaanotto? Onko kallis leikkuu? Saako puolikalju alennusta?
- ulalla-ko
d_o_rka kirjoitti:
Onko Lehtomäen Paula ruvennut parturiksikin. Missä on vastaanotto? Onko kallis leikkuu? Saako puolikalju alennusta?
BUAH! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461