Uskomaton juttu

Grillimestari

Tämä tapahtui noin vuosi sitten lämpimänä kesä iltana. Olimme
kutsuneet ystäviämme kotiimme grillaamaan ja maistelemaan puna-
viiniä sekä olutta. Neljästä pariskunnasta koostuvat ystävämme tulivat
meille jo hyvissä ajoin iltapäivällä, koska tarkoituksenahan oli grillata
ja nauttia lämpimästä kesäsäästä. Grilliruoka ja uudet perunat maistuvat
yhdessä hyvän viinin ja oluen kanssa. Lämmin päivä taittui hämärtyväksi
illaksi ja alkuun niin pidättyväinen sekä asiallinen tunnelma muuttui huma-
lavoittoisen riehakkaaksi. Parhaan ystäväni vaimo ja minun vaimoni kan-
toivat stereoiden kaiuttimet ulos, jotta voitaisiin tanssia.
Niin rokki raikui ja viini virtasi. Tanssimme ristiin eri vaimojen kanssa kaikessa
viattomuudessa. Näin olimme tehneet monia kertoja ennenkin, mutta nyt jokin
muuttui ainakin minun kohdallani.
Jossain vaiheessa viinin sumentamissa aivoissani huomasi että parhaan ystäväni
vaimo oli tanssittanut minua aika monta kertaa. Luonnollisestikin oma vaimonikin
tanssi hänen miehensä kanssa ja niin edelleen. Mutta nyt kaiuttimista alkoi valui
siirappimaista hidasta soulia. Itse olin valmis lopettamaan tanssimisen, mutta ystäväni
vaimo huikkasi vaimolleni että saako miestäsi käyttää tanssipartnerina ”hitaissa”.
Vaimoni aika huppelissa vain kikatti että siitä vaan ja häipyi sisälle vessaan.
Ystäväni vaimo Kati on minua noin 4 – vuotta vanhempi, lyhyt (minuun verrattuna
kun mittaa on siunaantunut 191 cm) ja pyöreän uhkea nainen. Hän on aina iloinen,
puhelias ja avoin blondi.
Mikäs siinä auttoi kun jatkaa jo alkanutta tanssia, Kati puristui tiukasti minua vasten
ja huokaisi humalaisesti kuinka ihanalta minä tunnuin. Itse en koskaan ollut Katia
katsonut tai ajatellut sillä silmällä ja olihan hän parhaan ystäväni vaimo. Mutta nyt
humalaiset aivoni tunsivat lämpimän, iso rinnat ja sensuellin naisen lähelläni.
Humalatilasta huolimatta tai sen takia alkoi veri virrata kulliini. Hieman hätääntyneenä
vilkaisi alaspäin Katiin, hän tanssi iloisessa ekstaasissa pää vasten rintaani kuin mitään
ei tapahtuisi. Ensi ajattelin että Kati ei tunne pullottavaa kulliani, mutta olin väärässä.
Tunsin kuinka hän painautui tiukemmin itsenä vasten ja liikutteli itseään kiihottavasti
kullini kohdalla. Katsoin reaktioita ympärilläni ja huomasin että muut istuivat pöydässä
kiivaasti keskustellen ja juoden. Olimme näkymättömiä.
Isot rinnat puristuivat vasten alavatsaani ja kullini oli koko komeudessa vasten hänen
vatsaansa. Nyt Kati oli vironnut ekstaasistaan ja katsoi minuun posket punehtuneina
sekä hengitys kiihtyneenä. Silmissä oli lasittunut ja himokas katse, kuten minullakin.
Halusin panna Katia ja kovaa, mutta miten, missä ja siten ettei kukaan näe.
Kappale loppui ja Kati irrottautui minusta hitaasti sanoen menevänsä vessaan. Samalla
Katin käsi laskeutui ja puristi kivikovaa kulliani. Olin tulla siihen paikkaan ja siinä huumassa
seurasi häntä. Vaimoni tuli täyden lasin kanssa vastaan kysyen ”mihis teillä on matka”?
Kati vastasi ennen kuin minä kerkisin: ”minä vierailen naistenhuoneessa ja miehesi teidän
yläkerran vessassa”. Minulla oli kyllä kaikkea muuta mielessä kuin mennä kuselle, mutta
vaimoni naurahti vain että ”älkää vaan samaan vessan eksykö”!
Sisällä ei ollut ketään ja Kati kääntyi minuun päin. Himokas katse kertoi mitä hän halusi
ja etumustani hierova käsi vahvisti käsitystä. Nappasi pöydältä jonkun puolikkaan olutpullon
ja kädestä pitäen vedin Kati yläkertaan. Pullo tyhjeni rappusia kävellessä. Hetken mietin mihin
menisimme, valitani oli lasten makuuhuone (jotenkin tuntui vieraalta mennä omaan makuuhuoneeseen parhaan kaverini vaimon kanssa). Laitoin oven kiinni ja tuolin sen eteen.
”Ota housut pois” sanoin kiiman käheällä äänellä ja Kati tarttui isoon vyöhönsä. Kuin kiusaten
vyö aukesi ja housunnappi samoin. Kati kääntyi ja laski housut nilkkoihin. Katseen jumiutui
isoon mustien silkkipikkuhousujen verhoamaan takapuoleen. Kati astui pois housuistaan ja minä
painuin kulli kovana vasten hänen takapuoltaan. Hankasi kovaa kulliani farkkujeni läpi vasten
tuota ihanaa iso takapuolta. Kati huokaili ja päästeli pientä voihkintaa. Avasi farkkujeni napin ja
vetoketjun sekä potkin housut pois jalasta. Katin käsi tuli selän taakse ja tarttui kuin tunnustelakseen kovaan kulliani alushousujeni läpi. Hetken annoin Katin puristella kiimasta kulliani ennen kuin työnsi Katin ikkunan lautaa vasten. Revin hänen pikkuhousut pois ja laskeuduin polvilleni ihaillen kaunista kookasta takapuolta.
Suutelin kankkua ja valuin alaspäin, Kati avasi haarojaan ja eteeni aukeni turvonnut simpukka,
enempi aikailematta kieleni upposi märkään mättääseen ja Kati voihkaisi äänekkäästi. Leukani
kostui hänen lemmennesteestä ja sormeni nylkytti isoa klitorista. Maku oli mielettömän kiihottava
häpyhuulet roikkuivat alhaalla kosteutta kimaltaen, hän oli valmis.
Nousin ja laskin kulli vapauteen, huomasin että alushousuni olivat kiihotuksesta kostuneet.
Kati levitti halukkaasti sääriään ja nosti peppuaan hollille. Hän vilkaisi olan yli kookasta kulliani
ja huokaisi, ”arvasin että se on iso ja komea!” Työnnyin hitaasti isojen häpyhuulien väliin, lämpö
ja yllättävä tiukkuus ympäröi kullini, olin taivaassa. Muutaman hitaan työnnön jälkeen rytmi löytyi
ja härski lätinä sekä Katin uikutus täytti huoneen. Kati voihki kuiskimalla:” ihana kyrpä, työnnä syvälle ja kovaaaa…” Avasin hänen paitansa narut ja sain isot rinnat liiveissä käteeni. Nännit tuntuivat liivien läpi ja pyörittelin niitä peukaloni sekä etusormeni välissä.
Kuin yhteisestä sopimuksesta kiihdytimme tahtia ja minä rintojen vatkaamista. Tunsi kuinka isot
pussi hakkasivat Kati takapuolta vasten. Puraisin Katia olkapäähän ja pussini nousivat kohti kliimaksia. Pumppasin kuin raivo härkä, tuntien lastini lentävän syvälle Katiin. Hän uikutti ja
nyyhki takoen päätään ikkunaa vasten. Vasta silloin katsoin ikkunasta ulos ja näin kuinka muut vieraamme joivat ja keskustelivat keskenään.
Kati ja minä vapisimme hetken paikoillamme ennen kuin irtauduimme. En tiennyt
mitä sanoa tai tehdä, mutta Kati hymyili ja suuteli poskelle; ”ihanat juhlat”. Hän poistui viereiseen
vessaan. Minä odotin hetken ja livahdin kenenkään huomaamatta alakerran vessaan kuselle.

2

12858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddr.

      et usko tuota itsekään.

    • Lisää näitä!

      Eli lisää vain! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe