ps3:n menestys ei vastaa odotuksia.
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=3681
aijaijai..
4
499
Vastaukset
- menestys
Ostinpa EA:n tekeleen Need for Speed Carbonin ja tunnin pelaamisen jälkeen toivoin että en olisi ostosta tehnyt. Vähän laatua EA.
- ei kuulunut nyt..
tähän,vaan se on nyt ydinasia,että niinkin surkeaa moskaa tekevä EA on sitämieltä, että ps3 on nolosti taas polvillaan.
- mutta nascar....
Need for speedit (ne muutamat joita olen kokeillut) ovat olleet jokseenkin viihdyttäviä, mutta tuore NASCAR 08 demo oli sitä ihteään. En muista milloin olisin viimeeksi nähnyt niin surkean onnetonta autopeliä. Jopa Motorstorm on parempi ja se kertoo jo paljon tästä tökeröstä NASCAR-tekeleestä.
- faktaaa
Xboxin menestyksestä ei ole ilmeisesti edes odotettu mitään, kun siitä ei puhuttu.
Viikkomyynti:
PS3 87,126
XBOX 52,697
Karu totuus on, että seuraava sukupolvi ei ole myynyt niin hyvin kun odotettiin. Ilmeisesti Sony teki jo PS2:sta vähän liian hyvän konsolin, kun se tahkoo edelleen valtavia myyntilukuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431379
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa323998- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147656- 33641
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508