Löytyykö jyväskylästä hoitotyötä keikkalaisille alalla oleville? Onko täällä joku välityspaikka vai suoraanko ilmoittaudutaan kiinnostuksesta paikkoihin? Kiitollinen asiallisista tiedoista!
hoitotyötä jyväskylästä?
6
782
Vastaukset
- 53453534
Töitä kyllä löytyy ja ihan mukavia paikkoja. Jyväskylän kaupungilla on oma rekry, muistaakseni keskus-sairaalassa. Itse en ole rekryn kautta vaan olen mennyt itse paikan päälle kyselemään. Taas tänään soitettiin viikonlopuksi töihin :)
- löytynee
täällä on niin paljon hoitoalan oppilaitoksia, että tuskin löytyy muuta kuin päivän tai parin tuurauksia.
- opiskelijaa
Tuossa Jyvässeudun alan työpaikkailmoituksia selaillessa olen huomannut että niitä ei juurikaan ole. Mistä ihmeestä johtuu tämä, niin Etelä-Suomen pikkukaupungit kuin suuret yliopistosairaalatkin ovat helisemässä kun väkeä ei ole, täällä ei näyttäisi olevan juurikaan tarvetta? Vai onko ksshp:n rekryllä tarpeeksi väkeä listoilla ettei tarvitse ilmoitella?
- alan...
kaupungissa vinopino opiskelijoita alalle ja alan viereen. Hoitoa tarvitsevat sitten asuvat enemmälti pikkukylissä sivummalla, jonne taasen hoitotyöntekijät eivät ilmeisesti innostu matkaamaan. Semmosta.
- ....sellainen...
alan... kirjoitti:
kaupungissa vinopino opiskelijoita alalle ja alan viereen. Hoitoa tarvitsevat sitten asuvat enemmälti pikkukylissä sivummalla, jonne taasen hoitotyöntekijät eivät ilmeisesti innostu matkaamaan. Semmosta.
niitä hommia ainakin riittää.
- mie lkfokadf'
....sellainen... kirjoitti:
niitä hommia ainakin riittää.
Kyllä on töitä. Kaupungilla ja keskussairaalalla oma rekrynsä, tietty voi kysellä suoraan työpaikoiltakin. Hyvin tuntuu töitä löytyvän, kun jatkuvasti soittelevat. Muista vaan tarkistaa, että saat kunnon palkan!!!! Maksavat kyllä nimittäin mahd vähän muuten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3895892- 805278
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195