Käytin isäni corollaa leimalla,ja auto ei mennyt läpi liian korkeiden päästöjen takia?!?Mikähän mahtanee olla vikana kun happiarvot ovat melkein nelinkertaiset sallittuihin nähden.Auto käyttäytyy jotenkin oudosti..antaa ajaessa sellaisia"teräviä nykyjä"ja kierokset heijaa tyhjäkäynnillä??!!Korjasin pakoputken vuodon vaihdoin sytytystulpat....2000rpm menee nyt läpi päästöistä..mutta tyhjäkäynnillä ei.Corolla on siis ns.vähäpäästöinen.
Corolla vm90.1.6xsi
4
647
Vastaukset
- qzxwg
katti,happitunnistin tai moottorin ohjaus..? Alkuperäisen katin saa tosin rikki vain väärällä polttoaineella tai hinaamalla auto käyntiin.
- Mulkku mies
Mikä siitä Toyotan alkuperäiskatalysaattorista tekee muka rikkoutumattoman? Ei todellakaan yhtään mitään, itse asiassa kaikilla tuntemillani Corolla-ihmisillä katti on tuon ikäisistä jo poksahtanut, eli mikään ihme se ei olisi.
Vaikea sanoa että oliko tuo happiarvon nousu pakoputkesta johtuva kun en tiedä millaista juustoa se on ollut mutta kierroksien seilaaminen tyhjäkäynnillä voisi viitata vuotoon myös imupuolella, tällöin myös päästöt ovat automaattisesti perseellään... - tuttavapiiri
Mulkku mies kirjoitti:
Mikä siitä Toyotan alkuperäiskatalysaattorista tekee muka rikkoutumattoman? Ei todellakaan yhtään mitään, itse asiassa kaikilla tuntemillani Corolla-ihmisillä katti on tuon ikäisistä jo poksahtanut, eli mikään ihme se ei olisi.
Vaikea sanoa että oliko tuo happiarvon nousu pakoputkesta johtuva kun en tiedä millaista juustoa se on ollut mutta kierroksien seilaaminen tyhjäkäynnillä voisi viitata vuotoon myös imupuolella, tällöin myös päästöt ovat automaattisesti perseellään...Millainenhan tuttavapiiri sinulla on, kun kaikilla toyotista katit poksahtelee ;)
- mulkumpimies
tuttavapiiri kirjoitti:
Millainenhan tuttavapiiri sinulla on, kun kaikilla toyotista katit poksahtelee ;)
aivan normaali näin mulkunmiehen tuttava piiriksi. ja näiden tuttavien autoista ne katitkin poksahtelee tietyn käyttö iän jälkeen.on autot sitten toyotia tai ei.kas kun semmoista ikuista ei ole vielä edes toyotan valmistaja keksinyt,saati että osaisi tehdä,kun ei muutkaan osaa,niin ei voi vielä kopioida.M.O.T.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394