Corolla vm90.1.6xsi

tietoakaipaavaaaaa

Käytin isäni corollaa leimalla,ja auto ei mennyt läpi liian korkeiden päästöjen takia?!?Mikähän mahtanee olla vikana kun happiarvot ovat melkein nelinkertaiset sallittuihin nähden.Auto käyttäytyy jotenkin oudosti..antaa ajaessa sellaisia"teräviä nykyjä"ja kierokset heijaa tyhjäkäynnillä??!!Korjasin pakoputken vuodon vaihdoin sytytystulpat....2000rpm menee nyt läpi päästöistä..mutta tyhjäkäynnillä ei.Corolla on siis ns.vähäpäästöinen.

4

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qzxwg

      katti,happitunnistin tai moottorin ohjaus..? Alkuperäisen katin saa tosin rikki vain väärällä polttoaineella tai hinaamalla auto käyntiin.

      • Mulkku mies

        Mikä siitä Toyotan alkuperäiskatalysaattorista tekee muka rikkoutumattoman? Ei todellakaan yhtään mitään, itse asiassa kaikilla tuntemillani Corolla-ihmisillä katti on tuon ikäisistä jo poksahtanut, eli mikään ihme se ei olisi.

        Vaikea sanoa että oliko tuo happiarvon nousu pakoputkesta johtuva kun en tiedä millaista juustoa se on ollut mutta kierroksien seilaaminen tyhjäkäynnillä voisi viitata vuotoon myös imupuolella, tällöin myös päästöt ovat automaattisesti perseellään...


      • tuttavapiiri
        Mulkku mies kirjoitti:

        Mikä siitä Toyotan alkuperäiskatalysaattorista tekee muka rikkoutumattoman? Ei todellakaan yhtään mitään, itse asiassa kaikilla tuntemillani Corolla-ihmisillä katti on tuon ikäisistä jo poksahtanut, eli mikään ihme se ei olisi.

        Vaikea sanoa että oliko tuo happiarvon nousu pakoputkesta johtuva kun en tiedä millaista juustoa se on ollut mutta kierroksien seilaaminen tyhjäkäynnillä voisi viitata vuotoon myös imupuolella, tällöin myös päästöt ovat automaattisesti perseellään...

        Millainenhan tuttavapiiri sinulla on, kun kaikilla toyotista katit poksahtelee ;)


      • mulkumpimies
        tuttavapiiri kirjoitti:

        Millainenhan tuttavapiiri sinulla on, kun kaikilla toyotista katit poksahtelee ;)

        aivan normaali näin mulkunmiehen tuttava piiriksi. ja näiden tuttavien autoista ne katitkin poksahtelee tietyn käyttö iän jälkeen.on autot sitten toyotia tai ei.kas kun semmoista ikuista ei ole vielä edes toyotan valmistaja keksinyt,saati että osaisi tehdä,kun ei muutkaan osaa,niin ei voi vielä kopioida.M.O.T.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe