Eli olisin uutta puhelinta 3g liittymää ostamassa, ja selasin tuota Saunalahden nettisivua. Sieltä löysin tuon Nokian 6151 mallin ja olinkin jo tilaamassa sen. Sen hinta olisi 5e/kk. Mutta sitten huomasin, että 8e:llä kuukaudessa saisi tuon Sony Ericsson k610i:n. Joten nyt kysyn teiltä: kumpi näistä kannattaisi ostaa? Tuossa SE:ssä olisi kyllä 2mpikselin kamera, kun taas nokiassa vain 1,3megapikseliä. Saisiko kokemuksia näistä puhelimista, ettei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä. Kiitos jo etukäteen! :)
Sony Ericsson K610i vai Nokia 6151?
4
2099
Vastaukset
- Jeeeeeesus
Kuten sanoin Nokian puolellakin, ota k610i.
Mutta kunhan hommaat isomman muistikortin (itselläni on 2Gt SanDisk ja toimii kuin unelma!) niin voit käyttää puhelinta musiikkisoittimena. - jalma
olen ollut äärettömän tyytyväinen tuohon k610i:hin, tuosta nokiasta ei sitten kokemuksia olekaan
ainoa miinus oli pieni muistikortti, ostin isomman, nyt ei mitään moitittavaa
siis eihän se kamera digikameraa vastaa lähimainkaan, mutta ulkona sillä tulee kyllä yllättävän hyviä kuvia, voi laittaa ihan tietsikan taustakuvaksi, niin hyvänlaatuisia - sisäkuvat ovat rakeisia ja videopätkien laadusta ei voi nauramatta puhua...- Jeeeeeeeesus
Niinhän se on, että tuo mukana tullut kortti (64mb) on ihan liian pieni, vaikka kaverini onkin sillä pärjäillyt jo jonkun vuoden ajan..
Ja videopätkien laatu ei ole mikään hyvä, mutta hätätilanteessa sitäkin katsoo.
Minun mielestä sisällä otetut kuvat eivät aina ole edes ärsyttävän rakeisia..? - K610i
Jeeeeeeeesus kirjoitti:
Niinhän se on, että tuo mukana tullut kortti (64mb) on ihan liian pieni, vaikka kaverini onkin sillä pärjäillyt jo jonkun vuoden ajan..
Ja videopätkien laatu ei ole mikään hyvä, mutta hätätilanteessa sitäkin katsoo.
Minun mielestä sisällä otetut kuvat eivät aina ole edes ärsyttävän rakeisia..?Mulla onnistunut ihan sisätiloissa videokuvaus (päiväkodin juhlassa), hyvä kuvan laatu. Ainoa ongelma kun en saa näkymään tietokoneella videota!? Vinkkejä??
Kamera ON hyvä, sillä saa ihan päteviä kuvia paperiversionakin, olen tilannut kuvapalvelun kautta. Hauska ominaisuus tämä sarjakuvaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862