Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta???!!! Lähes joka kuukausi muutama päivä ennen kuukautisten alkua ilmestyy pakaran yläosaan vuoroin oikealle, vuoroin vasemmalle puolelle, erittäin kutiseva n. peukalonpään kokoinen herpesröhelö. Aluksi kutisee ja vuotaa, sitten pikkuhiljaa kuivuu ruveksi, jonka paraneminen kestää parisen viikkoa. Kunnes taas puhkeaakin jo uusi. Vaiva kiusallinen ja inhan näköinen. Lääkärin mukaan vyöruusutyyppinen herpes, jonka hormonitoiminta jostain ihmeen syystä laukaisee. Olen epäillyt hormonikierukalla olevan osuutta asiaan, koska ennen sen laittoa ei vastaavaa vaivaa koskaan ole ollut. Onko tietoa voisiko tähän vaivaan auttaa herpeksen estolääkitys? Hermo menee...
Herpes alaselässä
2
1266
Vastaukset
- samavika13
mullamyös takapuolessa / alaselässä uusiutuvaa rakkulaa. mulla myös oli ensin toisella puolella sitten toisella puolella mutta nyt lähteny leviämään ja kutisee ihan pirusti. mullekin sanottiin että voi olla vuöruusu mutta täytyy mennä uudestaan lääkäriin jos vaikka ottais jotain testejä. tosi kiusallista on ja varsinkin kun kutisee.. näyttää vähän märkä ruvelta mutta tosiaan uusiutuu jatkuvasti. en usko että hormooni kierukalla on syytä asiaan .herpes hän on jokaisen kehossa paska vaan jos se puhkee ja huonoon paikkaan, mee ihmees lekurille ja vaadi niiden ottaa kokeita siitä. luulen että helpommin saa testit kun se "herpes" on puhjennut ei siis rupi vaiheessa.
- lääk.lis.
Herpesvirus EI ole jokaisen elimistössä, jostain se tartunta saadaan! Emme me synny tänne herpesvirus/viruksia kehossamme.
Veren vasta-ainetestillä voidaan selvittää onko virus/viruksia (mikä tyyppi), sen sijaan sen "putkahtelupaikkkoja" ei. Rakkulavaiheessa toki rakkulasta saadaan otetuksi testi.
Toki estolääkitys kannatttaa hommata.
Aloitus on niiiin vanha tosin, että aloittajan ongelma lienee jo tässä vaiheessa selvinnyt.
Ihan vain oikaisua tuohon herpesvirusten esiintyvyyteen, se oli pointti tälle viestille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657