Kaverini synnytti pojan jonka kummi olen.
Raskauden alussa sen 10v poika sanoi ettei halua siskoa eikä sen barbeja eikä nukkeja huoneeseensa;))
Poika on nyt innoissaan veljestä;>
älä tuo tyttöö
blondi-72hki
3
1106
Vastaukset
- Iskä3
..toivoo pikkusiskoa ettei tarttis jakaa leluja.
- 2.raskaus
Meidän tuleva isosisko (4,5 vuotta)toivoi taas sitten pikkuveljeä kun kerrottiin että vauva tulee.
Tokas, että sitten olis parit. Hiukan kesti ennen kun tajusin, että tarkoitti pareina minua ja itseään ja isää ja toivottua pikkuveljeä. Samaan hengenvetoon tuumasi että jos tulee pikkusisko hää voi muuttaa mummulaan (mun nuorehkoille vanhemmille) asumaan, että heilläkin olis sitten vauva. Hiukan mummua ja vaaria nauratti kun kerrottiin.
Nyt kyllä pikkusiskokin kelpais :o) - blondi-72hki
kyllä lapset osaa;O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390