Kaverini synnytti pojan jonka kummi olen.
Raskauden alussa sen 10v poika sanoi ettei halua siskoa eikä sen barbeja eikä nukkeja huoneeseensa;))
Poika on nyt innoissaan veljestä;>
älä tuo tyttöö
blondi-72hki
3
1153
Vastaukset 3
- Iskä3
..toivoo pikkusiskoa ettei tarttis jakaa leluja.
- 2.raskaus
Meidän tuleva isosisko (4,5 vuotta)toivoi taas sitten pikkuveljeä kun kerrottiin että vauva tulee.
Tokas, että sitten olis parit. Hiukan kesti ennen kun tajusin, että tarkoitti pareina minua ja itseään ja isää ja toivottua pikkuveljeä. Samaan hengenvetoon tuumasi että jos tulee pikkusisko hää voi muuttaa mummulaan (mun nuorehkoille vanhemmille) asumaan, että heilläkin olis sitten vauva. Hiukan mummua ja vaaria nauratti kun kerrottiin.
Nyt kyllä pikkusiskokin kelpais :o) - blondi-72hki
kyllä lapset osaa;O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632138
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4001572Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1781112Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279764- 273660
- 33651
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12641- 191593
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557- 43541