Mulla on siis ym. kamera. Manuaali hävinnyt siksi täällä huutelen.
Kun kameran avaa, näyttöön tulee pelkkää mustaa. Kuvan kun ottaa, pelkkää mustaa vaan. Kuitenkin jo otettuja kuvia(ennen kameran rikkoutumista) voi katsella, sekä videoita toistaa.
Missähän vika? Saako sen itse korjattua?
Kiitos vastauksista, jos niitä tulee...: )
Canon Photosmart A85...rikki...APUJA
2
710
Vastaukset
- os..
eihän sitä itse saa korjattua. Pitäisi ensin saada valoa näyttöön. Manuaalistakaan ei ole mitään hyötyä, jos ei näe näytöstä mitään.
- kaappoo
Myöhässä ehkä tulee, mutta katsopa Canonin sivuilta vinkkejä tuon kameran ongelmiiin. Todennäköisesti saat sieltä heti silmillesi ilmoituksen, että A85 on niitä Canoneita joissa on ollut kuvakennossa taikka kennon liittimissä vikaa ja vika korjataan Canonin puolesta takuuajan jälkeenkin.
Oma A70 mallini on parhaillaan vastaavassa korjauksessa. Valitettavasti toista merkkivikaansa eli optiikan jumiutumista Canon ei ole myöntänyt ja sen olen vienyt kuluttajariitalautakuntaan. Tämän merkkivian yleisyyttä voi ihmetellä hakemalla "E18 Error" hakusanoilla osumia...
Vai oletko varmat ettet ole vain laittanut näyttöä pois päältä? Ainakin A70:ssä display napilla saa kuvaustilassa sammutettua näytön ja asetus pysyy muistissa vaikka kameran sammuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827