Olin tänään ekan kerran kissani kanssa ulkona valjaissa,ja heti tuli naapuri siihen mulkoilemaan kissaa rumasti.Teki vielä sen käsiliikkeen kissaani kohti.Siis se käsiliike missä käytetään sormia muka aseena,oli ampuvinaan kissani..Mitään ei sanonut.. En ollut edes ihan siinä pihalla vaan siinä metsikön puolella.. Vihaan kissan vihaajia.. Tuli todella epämukava olo...
inhottavaa...
6
429
Vastaukset
- tuollainen
käytös.
- skhfks
idiootteja mahtuu tähän maailmaan - pienillä aivoilla varustettuihin. Luulisi naapurisikin olevan tyytyväinen ku kissa ei kulje irrallaan, niitäkin valittajiakin ku löytyy - inhottavaa tuollainen käytös, mut niinku sanoin viittaa kintaalla...
- Uhkailijasta
Sinuna kävisin henkilökohtaisesti poliisiasemalla kertomassa, että sinua pelottaa naapurisi uhkaava käyttäytyminen.
Tuollaisia ampumista esittäviä käsiliikkeitä ei pidä hyväksyä ja sellaiset on uhkailua, joka taas on laissa kielletty. - ........
Kuulostaa siltä, että ko. henkilö on ehkä syyllistynyt laittomaan uhkaukseen. Voit halutessasi kertoa siitä poliisiasemalla. Jos tapauksia on ilmoitettu samasta henkilöstä ennemminkn, poliisi voi kasata siitä jutun.
- rydia
Kauheaa käytöstä:( jos tulee vielä uhoamaan niin kerro että nostat syytteen!
Itse käytän kissaani ulkona valjaissa päivittäin eikä meille ole kukaan tullut valittamaan vaikka kerrostaloalueella asummekin. Jotkut mulkoilevat mutta mulkoilkoon. Suurin osa ihmisistä on ollut aivan ihastuksissaan nähdessään kissan ulkoilevan:) Meilläpäin liikkuu monia muitakin kissanulkoilluttajia, jopa yksi kanikin valjaissa:)
Jatka ihmeessä kissasi ulkoilluttamista! Yhtälainen oikeus sinulla on kisuasi ulkona käyttää kun koiranomistajilla omaansa. Toivottavasti kyseinen eläintenvihaaja ei enää vaivaa teitä:P - lisää kissoja
rydia kirjoitti:
Kauheaa käytöstä:( jos tulee vielä uhoamaan niin kerro että nostat syytteen!
Itse käytän kissaani ulkona valjaissa päivittäin eikä meille ole kukaan tullut valittamaan vaikka kerrostaloalueella asummekin. Jotkut mulkoilevat mutta mulkoilkoon. Suurin osa ihmisistä on ollut aivan ihastuksissaan nähdessään kissan ulkoilevan:) Meilläpäin liikkuu monia muitakin kissanulkoilluttajia, jopa yksi kanikin valjaissa:)
Jatka ihmeessä kissasi ulkoilluttamista! Yhtälainen oikeus sinulla on kisuasi ulkona käyttää kun koiranomistajilla omaansa. Toivottavasti kyseinen eläintenvihaaja ei enää vaivaa teitä:PMenen aina juttelemaan, jos näen valjastelevan kissan. Jos saan silittää, niin olen aivan innoissani. Ja aion valittaa naapuritalon asukkaalle, jonka parvekkeella ei ole enää kissaa. Sen näkeminen piristi aina ennen kun se istuskeli siellä katselemassa maailman menoa. Kissa on saatava takaisin! Piristämään kansalaisia! Jos kissa sairastui ja kuoli, ottakooot uuden kissan! Kissat piristävät ja ilahduttavat! Lisää kissoja valjastelemaan ja parvekkeille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827