Olin tänään ekan kerran kissani kanssa ulkona valjaissa,ja heti tuli naapuri siihen mulkoilemaan kissaa rumasti.Teki vielä sen käsiliikkeen kissaani kohti.Siis se käsiliike missä käytetään sormia muka aseena,oli ampuvinaan kissani..Mitään ei sanonut.. En ollut edes ihan siinä pihalla vaan siinä metsikön puolella.. Vihaan kissan vihaajia.. Tuli todella epämukava olo...
inhottavaa...
6
428
Vastaukset
- tuollainen
käytös.
- skhfks
idiootteja mahtuu tähän maailmaan - pienillä aivoilla varustettuihin. Luulisi naapurisikin olevan tyytyväinen ku kissa ei kulje irrallaan, niitäkin valittajiakin ku löytyy - inhottavaa tuollainen käytös, mut niinku sanoin viittaa kintaalla...
- Uhkailijasta
Sinuna kävisin henkilökohtaisesti poliisiasemalla kertomassa, että sinua pelottaa naapurisi uhkaava käyttäytyminen.
Tuollaisia ampumista esittäviä käsiliikkeitä ei pidä hyväksyä ja sellaiset on uhkailua, joka taas on laissa kielletty. - ........
Kuulostaa siltä, että ko. henkilö on ehkä syyllistynyt laittomaan uhkaukseen. Voit halutessasi kertoa siitä poliisiasemalla. Jos tapauksia on ilmoitettu samasta henkilöstä ennemminkn, poliisi voi kasata siitä jutun.
- rydia
Kauheaa käytöstä:( jos tulee vielä uhoamaan niin kerro että nostat syytteen!
Itse käytän kissaani ulkona valjaissa päivittäin eikä meille ole kukaan tullut valittamaan vaikka kerrostaloalueella asummekin. Jotkut mulkoilevat mutta mulkoilkoon. Suurin osa ihmisistä on ollut aivan ihastuksissaan nähdessään kissan ulkoilevan:) Meilläpäin liikkuu monia muitakin kissanulkoilluttajia, jopa yksi kanikin valjaissa:)
Jatka ihmeessä kissasi ulkoilluttamista! Yhtälainen oikeus sinulla on kisuasi ulkona käyttää kun koiranomistajilla omaansa. Toivottavasti kyseinen eläintenvihaaja ei enää vaivaa teitä:P - lisää kissoja
rydia kirjoitti:
Kauheaa käytöstä:( jos tulee vielä uhoamaan niin kerro että nostat syytteen!
Itse käytän kissaani ulkona valjaissa päivittäin eikä meille ole kukaan tullut valittamaan vaikka kerrostaloalueella asummekin. Jotkut mulkoilevat mutta mulkoilkoon. Suurin osa ihmisistä on ollut aivan ihastuksissaan nähdessään kissan ulkoilevan:) Meilläpäin liikkuu monia muitakin kissanulkoilluttajia, jopa yksi kanikin valjaissa:)
Jatka ihmeessä kissasi ulkoilluttamista! Yhtälainen oikeus sinulla on kisuasi ulkona käyttää kun koiranomistajilla omaansa. Toivottavasti kyseinen eläintenvihaaja ei enää vaivaa teitä:PMenen aina juttelemaan, jos näen valjastelevan kissan. Jos saan silittää, niin olen aivan innoissani. Ja aion valittaa naapuritalon asukkaalle, jonka parvekkeella ei ole enää kissaa. Sen näkeminen piristi aina ennen kun se istuskeli siellä katselemassa maailman menoa. Kissa on saatava takaisin! Piristämään kansalaisia! Jos kissa sairastui ja kuoli, ottakooot uuden kissan! Kissat piristävät ja ilahduttavat! Lisää kissoja valjastelemaan ja parvekkeille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041