Paris Hilton

Make

on kyllä sitten maailman turhin julkkis.

3

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri mieltä

      No kaikki työhön liittymättömät jutut ovat turhia, mutta niitä tehdään melkeinpä kaikista. Paris on ollut mukanan parissakymmenessä leffassa, levyttänyt, tähdittänyt useita vuosia omaa tv-sarjaa, julkiassut monia tuotteita kelloista tuoksujen ja korujen kautta mobiilipeliin, klubiketjuun ja kirjaan, joten julkisuus on hyvin olennainen osa kaikkea, eli ei ole turha julkkis.

      • kultalusikka suussa ja

        hänelle tarjotaan diilejä,kun hän osaa mainostaa itseään (vaikkakin välillä hieman kyseenalaisin keinoin).Mutta täytyy silti vielä mainita,että hänen elokuvansa eivät ole kovin kummoisia saatika lauluääni.Hän osaa "tähdittää",mutta esim. Simple life oli hänelle&siskollensa tarjottu sarja.Hän on mielestäni lähtökohdiltaan turha julkkis.


    • Dyyd1983

      Näinhän se on ja sen näkee (tai oikeastaan kuulee) muutkin: Kylähullut - Hiltonin pariisi

      sanat:
      "(Hyvää päivää, minä olen kaisa kumulus ja tässä on ystäväni onerva omenahotelli)

      Niitä on niin monta, nautaa aivotonta, mutta tää pahin varmaan on
      Kultalusikka suussa syntynyt mätäkuussa, makaa päällä isin lompakon
      Seurapiirit on niin totta, joissa tää vitun rotta jaksaa aina temmeltää
      Limusiinissä samppanjahöyryissä menee sinne missä kimmeltää

      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun isipappa kaiken kustantaa
      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun saa kameroille persettä keikuttaa

      Kännissä autolla kinnaa, joutui siitä linnaan, se jotenkin niin oikein on
      Kunnon raakalautaa, tota vitun nautaa, turhempaa lie alla auringon

      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun isipappa kaiken kustantaa
      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun saa kameroille persettä keikuttaa

      (Kun mä siinä yritin perusliikkeen vetää ja se meni sitte vähä vituiks niinku totanoinnii, ikäväähän se on mutta sattuuhan niitä vahinkoja)

      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun isipappa kaiken kustantaa
      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun saa kameroille persettä keikuttaa
      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun isipappa kaiken kustantaa
      Ei hajuu, ei hajuu, ei mistään mitään tajuu, kun saa kameroille persettä keikutella, hella, lallalallalaa
      (Onneks laulaja kuitenki huomattavasti parempi ku tuo saatanan kitaristin koelaulu, mies vetää niinku kintaat kädes)"

      Check it out: www.kylahullut.com (Truth is out there)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe