Olemme menossa häihin ja toiveena oli saada rahaa matkaan. Ehdin kuitenkin jo ostaa ulkomailta (siellä edullisen) kivan ja mielestäni heille sopivan nimikoidun lahjan. Riittääkö 100e kahdelta henkilöltä ostetun lahjan lisäksi?
Riittääkö 100e kahdelta
8
3147
Vastaukset
- hyvin
vähempikin riittäisi kuin 100e.
- öööööööö
vaikka toiveena on raha niin se ei tarkoita että on pakko antaa rahaa. mielestäni lahja riittää, ei enää rahaa lisäksi.
- tietenkään
..kahta lahjaa,jompi kumpi,ja kun olet ostanut jo lahjan se käy hyvin.Ja 100euroa on muutenkin kamalan paljon rahaa.
- jooo..
vaikka kahvikupin hinta onkin noussut euron myötä, ei lahjan tarvitse olla samassa suhteessa korkeampi.
- minkälaisista
häistäkintä on kyse. Tavis häihin, joissa tarjoilla on jotain peruspitopalvelun kahvia ja kuivunutta täytekaakkua, joku 100e lahja on hirveän paljon.
- käy kyllä näin
elikä ollaan kaikki neljä työssä käyviä ihmisiä ja kaikki antaa meitin porukassa 50euroa. meitä neljä.
mun mielestä se on sopiva määrä. onhan se paljon rahaa mutta miettii mitä maksaa ruoat ja kaikki muu pieni piiperrys jota häiden vuoksi on tehty! - mitä morsian
käy kyllä näin kirjoitti:
elikä ollaan kaikki neljä työssä käyviä ihmisiä ja kaikki antaa meitin porukassa 50euroa. meitä neljä.
mun mielestä se on sopiva määrä. onhan se paljon rahaa mutta miettii mitä maksaa ruoat ja kaikki muu pieni piiperrys jota häiden vuoksi on tehty!on häävouhkoksissaan mennyt maksamaan pitopalvelulle, mutta 50e on ihan liikaa kuivasta kakun käntystä ja puolipäivää seisoneesta pitopalvelukahvista.
- siitä riipu mitä ...
käy kyllä näin kirjoitti:
mun mielestä se on sopiva määrä. onhan se paljon rahaa mutta miettii mitä maksaa ruoat ja kaikki muu pieni piiperrys jota häiden vuoksi on tehty!Morsian on pipertänyt tai mitkä on tarjoilut,eihän vieras maksa "palkkaa" morsiusparille vaan antaa haluamansa lahjan oli häät sitten tavis tai mimmoset hyvänsä,eikä maksa tarjoilukulujakaan.Kyllä korkeintaan 50euron arvoinen lahja pariskunnalta on jo ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984