Tilasin netistä niitä mammaksin testejä,ovulaatio-ja raskaustestejä. No tein sitten molempia yhden kappaleen koska mulla oli omituiset menkat edelliset ja nyt alkais olla sitten sen oviksen aikakin. Mutta molempiin tuli kaksi viivaa!?!?!?! Oon ymmälläni,voiko näin edes käydä?Vai onko noi testit edes luotettavia.Nää on näitä liuskoja.
mammaksin testeistä
Anzuli80
3
594
Vastaukset
- ap.
raskaustestin toinen viiva oli kyllä sellanen haalea viiva mutta selkeesti erotettavissa. Että voiskohan sitä olla raskaana.:)
- todennäköisyydellä
Olet raskaana.
Harvemmin raskaustestiin mitään viivoja tulee ellei ole raskaana.
- ..........................
ovistestit voi näyttää raskauden siinä vaiheessa, kun se näkyy raskaustestissäkin. Käy tk:ssa teettämässä testi niin saat varmuuden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh169832- 65775
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538