onko kukaan ostanut puhelimia tai muuta elektoniikkaa Intiasta? kokemuksia, onko toimineet hyvin?
puhelin
4
570
Vastaukset
- Anna I
Vuosien varrella olen ostanut 3 Nokian kännykkää Intiasta - ei ole ollut mitään valittamista laadussa. Ja hintakin on ollut joka kerta halvemoi kuin Suomessa.
- Indiafan
Mäkin olen vuosien varrella ostanut 3 ja kaikki ovat toimineet hyvin. Uudet mallit noin 50-100 egee halvempia kuin Suomessa.
- indiafan
Indiafan kirjoitti:
Mäkin olen vuosien varrella ostanut 3 ja kaikki ovat toimineet hyvin. Uudet mallit noin 50-100 egee halvempia kuin Suomessa.
siis Nokiaa
- intia
Juu kyllä on tullu kännyköitä ostettua samsung ja motorolaa ja nokiaa...eikä ole ollu ongelmia ja halvempia on mitä suomessa.ainut vaan et on hyvä kysyä liikkeestä millanen takuu on ja varmistaa et on globaali takuu eikä vaan local.siis ainut haitta mikä oikeestaan on ollu et suomen kieli puuttuu ja ei ole ä ja ö ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691