ihanaa

ihanaaaaa

Minuapa on halannut julkkikset, olen jopa tanssinnut heidän kanssa, käynyt kahveillakin , ihanaa nimmaritkin olisin saannu mut en viitsinny ottaa. muuten vaan jutskattiin , annelikin iski silmää eräällä keikalla ihanaa mut, seuraavalla kerralla kysyn jospa hän antaisi kalsarinsa minulle keikan jälkeen ,ihanaa hiki haju ihanaa, mut en oo lääkärikään, tutkin silti aikas monta naista olen kaatannu, en kuiteskaan mitään listaa ole pitänny, mut paljon on niitä halukkaita ollut

7

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivi, tanssitytsä

Onko jostain hourulasta taas vähennetty henkilökuntaa?

No, toivottavasti ei kuitenkaan valvonnan puuttuessa satuta itseään tai muita!

• osaakäyttäytä

hienosti

• Päivi, tanssitytsä
        osaakäyttäytä kirjoitti:

hienosti

Se on sinun onnesi.

Henkilökunnan käyttäytöstapoja en tosin ole kyseenalaistanutkaa. Arvelin vain, että henkilökuntaa on vähennetty, kun potilaat pääsevät tänne valvomattomana houruamaan!

• jaloissap,
        Päivi, tanssitytsä kirjoitti:

Se on sinun onnesi.

Henkilökunnan käyttäytöstapoja en tosin ole kyseenalaistanutkaa. Arvelin vain, että henkilökuntaa on vähennetty, kun potilaat pääsevät tänne valvomattomana houruamaan!

Kuka niitä opettaa tanssimaan, kun he nyhjäävät nykyisin lavoilla

• Painaja-Make

Mullapa onkii jo yhden Annen pikkarit. Ja sit toi Anita lupas kans kunhan satutaan samaan paikkaa tansseihi. Ja sit toi Arja on kerran halannu mua tauolla ja se ihan selväst halus enemmän. Kyl mä aika montaa artistii oon päässy painamaa. Siistii hommaa. Keikkabussis on hyvä hommata. Siistii ku tulee ulos keikkabussist ja ihmiset töllää ja supisee. Varmaa näke et mist on kysymys ku Annen posket punottaa.

Tansseis käyti on kivaa mun mielest. Säälittää vaa ne vanhat ukot jotka ei ikinä saa artistii.

• onkivaa

olla suosittu minuakin yx artisti moikkasi eilen,, aivan tosi anne katsoi kerran kun tanssin ohi , mulla alkoi heti seisoon.. näkiköhän kukaan kun taavi moikkasi??. Ruusuun pääsin kerran ilmasin kun lupasin kirjoittaa, ja ostaa yhen sorakuorman.. pimeesti tietysti

• Hävettää

Hävettää lukea tuollaista tekstiä.......miltähän itse artistilta tuntuu lukea hänestä tällaista....sietäisi kysyä.. tekee mieli sanoa, että menkää kotiin kasvamaan, artistit ovat työssä ja he saavat siitä leipärahansa, että viihdyttävät kansalaisia hienolla musiikilla ja äänellänsä.Kiitos heille, että jaksavat kaiken tämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      310
      6069
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1035
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      141
      940
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe