ihanaa

ihanaaaaa

Minuapa on halannut julkkikset, olen jopa tanssinnut heidän kanssa, käynyt kahveillakin , ihanaa nimmaritkin olisin saannu mut en viitsinny ottaa. muuten vaan jutskattiin , annelikin iski silmää eräällä keikalla ihanaa mut, seuraavalla kerralla kysyn jospa hän antaisi kalsarinsa minulle keikan jälkeen ,ihanaa hiki haju ihanaa, mut en oo lääkärikään, tutkin silti aikas monta naista olen kaatannu, en kuiteskaan mitään listaa ole pitänny, mut paljon on niitä halukkaita ollut

7

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivi, tanssitytsä

Onko jostain hourulasta taas vähennetty henkilökuntaa?

No, toivottavasti ei kuitenkaan valvonnan puuttuessa satuta itseään tai muita!

• osaakäyttäytä

hienosti

• Päivi, tanssitytsä
        osaakäyttäytä kirjoitti:

hienosti

Se on sinun onnesi.

Henkilökunnan käyttäytöstapoja en tosin ole kyseenalaistanutkaa. Arvelin vain, että henkilökuntaa on vähennetty, kun potilaat pääsevät tänne valvomattomana houruamaan!

• jaloissap,
        Päivi, tanssitytsä kirjoitti:

Se on sinun onnesi.

Henkilökunnan käyttäytöstapoja en tosin ole kyseenalaistanutkaa. Arvelin vain, että henkilökuntaa on vähennetty, kun potilaat pääsevät tänne valvomattomana houruamaan!

Kuka niitä opettaa tanssimaan, kun he nyhjäävät nykyisin lavoilla

• Painaja-Make

Mullapa onkii jo yhden Annen pikkarit. Ja sit toi Anita lupas kans kunhan satutaan samaan paikkaa tansseihi. Ja sit toi Arja on kerran halannu mua tauolla ja se ihan selväst halus enemmän. Kyl mä aika montaa artistii oon päässy painamaa. Siistii hommaa. Keikkabussis on hyvä hommata. Siistii ku tulee ulos keikkabussist ja ihmiset töllää ja supisee. Varmaa näke et mist on kysymys ku Annen posket punottaa.

Tansseis käyti on kivaa mun mielest. Säälittää vaa ne vanhat ukot jotka ei ikinä saa artistii.

• onkivaa

olla suosittu minuakin yx artisti moikkasi eilen,, aivan tosi anne katsoi kerran kun tanssin ohi , mulla alkoi heti seisoon.. näkiköhän kukaan kun taavi moikkasi??. Ruusuun pääsin kerran ilmasin kun lupasin kirjoittaa, ja ostaa yhen sorakuorman.. pimeesti tietysti

• Hävettää

Hävettää lukea tuollaista tekstiä.......miltähän itse artistilta tuntuu lukea hänestä tällaista....sietäisi kysyä.. tekee mieli sanoa, että menkää kotiin kasvamaan, artistit ovat työssä ja he saavat siitä leipärahansa, että viihdyttävät kansalaisia hienolla musiikilla ja äänellänsä.Kiitos heille, että jaksavat kaiken tämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe