johtaja tulee vasta, ensi viikolla työpaikalleen ja silloin saamme varmaan vastauksen Nipsun näkemään näytökseen S-Marketin kassalla.
S-marketin
6
1124
Vastaukset
- selvyys
Asiasta pitää ottaa selvää.
- olivat
rantaneuvos1 kirjoitti:
selvyyden, ettei S-markettiin kelpaa, Sosiaali- toimistosta, annetut maksusitoomukset.
tai ovat päätöksen perustelut?
eikö ässälle kelpaa kuntien rahat?
aika kummallista.. olivat kirjoitti:
tai ovat päätöksen perustelut?
eikö ässälle kelpaa kuntien rahat?
aika kummallista..ei haluta sellaisia asiakkaita, jotka vievät henkilökunnalta aikaa palveluunsa.
Sosiaaliviranomaiset antavat kirjallisen ostositomuksen asikkaalleen.
Koska niistä pitää kirjoittaa aina erillinen lasku kuntaan, S-markettissa ei ole aikaa sellaiseen.
- semmoista
se onkin S-marketissa. Olen ollutkin S-marketin asiakas jo vuosia, mutta jos asia on todellakin näin niin harkitsen kyllä vakavasti kantakauppani vaihtamista vaikkapa k-markettiin. Tuostahan saa sellaisen kuvan että s-market on jonkin sortin eliittikauppa, ja en tunne itseni kuuluvan yllä mainittuun sosiaaliluokkaan.
ei ole aikaa palvella köyhiä, tälläiseen johto päätökseen tulin kun kävin lyhven keskustelun myymäläpäälikön kanssa eilen Tiistaina.
Ps. Varsinkin jos henkilö ei maksa itse vaan tuopi Sosiaaliviranomaisen maksusitomuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686