asunnossa.Olen muuttanut pienempään asuntoon samassa
taloyht,koska meillä tuli ero.Exälläni päättyi vuokrasopimus30.6 ja mulla 16.7.Isännöitsijä teki asuntotark.ja sanoi että lattiat uusikx siis laminaatit,katot maalataan ja seinät.Lisäksi vielä saunan lauteet ja panelointija keittiön tasopöytä menee uusix.Vuokravakuudesta joka oli 1680 menee
siihen.Mutta tuskin riittää .Neliöitä on 79.Ihmettelen vaan miksi tää tehään paikkoja ei olla rikottu likasta on saattanut olla vaikka jynssäsin 2 kertaa,koska exä ei tullu auttamaan,vaikka lupas,jätti vielä vaattensakin ja tavaroita mun kontolle.Sillon kun me muutettiin sinne niin siellä oli olkkarissa 3 5 cm levyistä isoa koloa mitä lie ollut niissä.Mikx niihin ei sillon puuttuttu.Mihin kuseen mä joudun jos en pysty maksamaan ylitse menevää osaa.Eikö uoneenvuokralaissa sanota että jos asunnossa on asunut myös toinen henkilö niin joutuu yhteisvastuuseen.Olimme kumpikin exän kanssa vuokravastuussa,mitä mä nyt olin ainoostaan 2 viikkoo.Kertokaa jos tiiätte.Olen työtön ja paha on nyhjästä mistään.Sossukin sanoi että jos kaupunki joutuu maksamaan sen vuokratakuun mikä menee kukuihin niin se peritään multa.Jos tekee laskutoimituksi niin summa varmaan kohoaa 4000-5000€
remontointi
vanhassa
1
842
Vastaukset
- Anni
En nyt näistä asioista varmaks tiedä, mutta oon kuvitellut, että vuokravakuus on tarkotettu pidätettäväks vaan sillon, jos jotain on menny pilalle tai rikottu. Asunnon normaalista kulumisesta (elämisen jäljet, joita pakosti tulee, jos asuu monta vuotta samassa asunnossa) ja uusista pintamateriaaleista vastaa vuokranantaja. Näin ainakin oon ymmärtäny. Montako vuotta oot asunut? Ootko varma, että oot korvausvelvollinen? Ja kyllähän molempien vuokralaisten pitäs olla noista kuluista vastuussa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241