Rodokselle talvella?!

Mumppari

Onko kukaan ollu rodoksella talvella? mua kiinnostaa nähdä myös kaupungin toiset kasvot, eli se autio talvinen rodos, joskaan siellä ei oo koskaan kovin kylmä.
Tai onko joku menossa? Kiinnostas tietää millä kantsis mennä? ateenaan vai johki italiaan lentäen ja sieltä jatkolennolla rodokselle? entä majotus talvella? eihän siellä oo ku pari hotellia talvella auki, mut mikä paikka ois suht edullinen, ja talvellakin auki? mitkä kaupat siellä on talvella auki? kertokaa vähän, jos jollain on kuvia talvisesta rodoksesta, katselisin mieluusti.

7

5497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvella hiljainen

Rodos on talvella sateinen, tuulinen ja aika tyhjä.Pääset sinne vain ateenan kautta. Japanilaisia turisteja luuraa silloin siellä jonkin verran, paikalliset nukkuvat ja katselevat tv:tä. :-) Hotelli paikkoja rajoitetusti, suurin osa kiinni, seinät homeessa. (talven kosteus!!!)

• Mumppari

totta hemmetis mä sen tiän et talvel se o autio kaupunki. siks mä haluun sen nähäkki, ku ei oo sitä 100 000 turistii siel, rauhallist.
        ja kylmyys on suhteellista, samoin sade. siel ei oo koskaan pakkast, ja mul on sadetakki, sadehousut ja sateenvarjo, nii ja kumisaappaat, et enköhän mä pärjäis;)
        ootko ite ollu siel talvel? millon? miks? millä menit? missä nukuit?

Mumppari kirjoitti:

totta hemmetis mä sen tiän et talvel se o autio kaupunki. siks mä haluun sen nähäkki, ku ei oo sitä 100 000 turistii siel, rauhallist.
        ja kylmyys on suhteellista, samoin sade. siel ei oo koskaan pakkast, ja mul on sadetakki, sadehousut ja sateenvarjo, nii ja kumisaappaat, et enköhän mä pärjäis;)

Käsittääkseni Hotelli Agla on auki myös talvella. Ohessa tiedot-> Hotelli Agla Apodimon Amerikis Street 35, Rodos
        Puh. 30 22410 22061 , faksi 30 22410 34984
        http://www.aglahotel.gr

• Mumppari
        *** kirjoitti:

Käsittääkseni Hotelli Agla on auki myös talvella. Ohessa tiedot-> Hotelli Agla Apodimon Amerikis Street 35, Rodos
        Puh. 30 22410 22061 , faksi 30 22410 34984
        http://www.aglahotel.gr

Onkos aglaki amerikiksella? vai onks toi vaan joku toimisto-osote? Agla-hotellin kuitenki tiedän..
        että kiitosta vaan kovasti:)

• talvellakaan
        Mumppari kirjoitti:

Ei se Rodoksen kaupunki nyt sentään autiokaupunki talvellakaan ole. Asuhaan siellä yli puolet saaren asukkaistakin. Tietenkin kaikki turisteille tarkoitetut kaupat ja baarit on talvisin kiinni, eli siellä ihan kärkiosassa on hiljaista. Kuitenkin esim. baarikadulla on Colorado auki ympäri vuoden, kuin myös esim. Finncafe ja Gringlanit. Mandrakin kahviloista muutama on auki, vaikka ulkopöydät onkin poissa.
        Mä olen, kylläkin vuosia sitten, ollut siellä marras-joulukuun vaihteessa ja oli ihanan rauhallista, lämpöä parikymmentä astetta eikä edes satanut kuin muutaman kerran. Silloin sinne tehtiin matkoja (taisi olla Aurinkomatkat) melkinpä ympäri vuoden.

• Mumppari
        talvellakaan kirjoitti:

Ei se Rodoksen kaupunki nyt sentään autiokaupunki talvellakaan ole. Asuhaan siellä yli puolet saaren asukkaistakin. Tietenkin kaikki turisteille tarkoitetut kaupat ja baarit on talvisin kiinni, eli siellä ihan kärkiosassa on hiljaista. Kuitenkin esim. baarikadulla on Colorado auki ympäri vuoden, kuin myös esim. Finncafe ja Gringlanit. Mandrakin kahviloista muutama on auki, vaikka ulkopöydät onkin poissa.
        Mä olen, kylläkin vuosia sitten, ollut siellä marras-joulukuun vaihteessa ja oli ihanan rauhallista, lämpöä parikymmentä astetta eikä edes satanut kuin muutaman kerran. Silloin sinne tehtiin matkoja (taisi olla Aurinkomatkat) melkinpä ympäri vuoden.

Niin, mikähän vuosi aurinkomatkat teki vielä noin myöhään syksyllä matkoja? ihan suorat lennot vissiin suomesta?

• talvellakaan
        Mumppari kirjoitti:

Niin, mikähän vuosi aurinkomatkat teki vielä noin myöhään syksyllä matkoja? ihan suorat lennot vissiin suomesta?

Se oli joskus 90-luvun alussa. En nyt ole ihan varma matkanjärjestäjästä, todennäköisesti Aurinkomatka. Silloin kuitenkin oli vain n. 3 kk tauko matkoissa keskitalvella. Ja suorat lennot oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen