Oli se kyllä aivan mahtava loppu mahtavalle sarjalle. Kun ajattelen sitä, niin sitä loppua ei voisi parantaa tai muuttaa mitenkään se oli täydellinen. Itseäni suretti Dobbyn kuolema eniten jostain syystä. Ehkä samauduin siihen hahmoon eniten, ainakin alitajuisesti. Tosiaan jotkut kirjan kuolemantapaukset olivat ikäviä mutta elämässä tapahtuu sellaistakin mitä ei soisi koskaan tapahtuvan. Veikkasin oikein sen (niinkuin varmasti moni muukin) että Dumbledore käski Snapen tappaa itsensä ja että hänellä oli suunnitelma loppuun saakka. En osannut kuitenkaan edes kuvitella noin hienoa ratkaisua. Deathly Hallowssit olivat mahtava keksintö ja tykkäsin nimenmaan sitä ettei Voldemort tiennyt niistä mitään.
Loppujen lopuksi asia on niin että ajattelin ensiksi että olisin masentunut/kaipaileva luettuani viimeisen kirjan koska ajattelin että se on yhden ajan loppu niinkuin se tosiaan onkin. Mutta toisen ajan loppu on aina toisen ajan alku ja kirjan loppu oli niin hyvin kirjoitettu ettei mitään kaipaamisen tunnetta jäänyt. Tuli vain tunne että Harry Potter kirjojen viesti mielessä on mukavampi suunnata silmänsä oman elämänsä tulevaisuuten hyvillä mielin.
Ja nyt teille jotka olette samoilla linjoilla kanssani tästä "viestistä".
http://www.harrypotterforseekers.com/seekers.php
Summa Scientia Nihil Scire
Summa Scientia Nihil Scire
Wesseli Fusseli
2
483
Vastaukset
- mikä on
tuo linkki? En varmaan uskalla mennä kattoo.
- pelätä.
Pelko kannattaa muutenkin suunnata johonkin kehittävään ja panikoida ei kannata koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585