Siis..minulla on kolmevuotiaat kissa sisarukset,jotka repivät ja tuhoavat kaiken.Tapetit,kasvit,huonekalut,mitä nyt vaan on.Olen hankkinut raapimispuita,kiipeilytelineitä,leluja,ei mitään apua.jouduin tekemään kunnon remontin kissojen takia.Nyt on tilanne siinä pisteessä,että jos ei tuhot lopu,niin loppu tulee.Onko tälläisille ongelma kissoille mitään tehtävissä?Auttaisiko,jos luopuisi toisesta?Jos jollakin kokemusta vastaavasta tilanteesta,niin kertokaa!
mitä tehdä
2
218
Vastaukset
- ----------------------------
Jos et ole vielä kerennyt,niin olisi jo korkea aika leikkauttaa kissat.Sillä rauhoittuvat usein.. Muutenkin kissasi saattavat saada liian vähän huomiota,joten tekevät tuhojaan.. Syitä on monia,joten kannattaa selvittää ensin mistä johtuu, ja miettiä vasta sitten mitä teet.. Tsemppiä..
- miukulit...
Älä nyt ainakaan luovu toisesta, siitähän ei seuraisi mitään hyvää.. Ne on kavereita ja tottuneet olemaan kahdestaan, jos erotat ne, saattaa tehdä vielä enemmän tuhojaan, kun tylsistyy yksinään.
miten olis feliway...? senhän pitäis rauhottaa? sitä saa myös suihkeena, jota voi laittaa paikkoihin, joihin ei halua kissan menevän.. vai olenkohan ymmärtänyt oikein tuon käytön..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691