Voisko joku kenellä on Lego Mindstorms NXT kertoo et onko sitä helppo ohjelmoida??? Ettei tulis ostettua sikaa säkissä.
Lego mindstorms nxt
12
3526
Vastaukset
- Myin omani pois
Meillä oli sellainen paketti, mutta myin sen pois ... perustoiminnot ihan helppoja... mutta aikaa vie paljon jos yhtään enemmän perehtyy. Helppouteen ehkä vastaa hyvin se että esim. teknillisissä korkeakouluissa ne käyttää juuri tuota opetusmateriaalina ...
- legopoika969
niin etää mista noita lego mindstormeja saa täältä suomesta koska ulkomailta en tilaa tai onko mitää suomalaista sivua jossa myydään vastatkaa kiitos.
- Aatu
legopoika969 kirjoitti:
niin etää mista noita lego mindstormeja saa täältä suomesta koska ulkomailta en tilaa tai onko mitää suomalaista sivua jossa myydään vastatkaa kiitos.
riippuu missäpäin asut. Forssassa on lelusoppi-niminen kauppa jossa on.kai helsingistäki löytää. kertokaa lisää paikoja jos tiiätte
- Pete12345
Aatu kirjoitti:
riippuu missäpäin asut. Forssassa on lelusoppi-niminen kauppa jossa on.kai helsingistäki löytää. kertokaa lisää paikoja jos tiiätte
Helsingistä löytyy ainakin Stockmannilt. Tais maksaa 319€.
- Insinööri itsekkin
Tuo kertoo paljon suomen teknillisen korkeakoulutuksen tasosta ;) Legoinsinöörejä. Ihan oikeasti, helppo sitä on ohjelmoida jos vähänkin ohjelmoinnista ymmärtää.
- en kerro
sain nxt legon joululahjaksi.
se on kyllä helppo ohjelmoida kun sen oppii
minulta meni 2 päivää sen opetteluun- gjuhytgvfikhjb
mä tartteen sellasen :D
- Pelle Peloton
Tuolla näkyy olevan halvin hinta
www.lelut24.fi
hinta 268.90eur. - törkkö123
verkkokaupas on lego nxt 2.0 hintaan 269euroo ja toimitus kaupan päälle
- Perälerssi
Vois ostaa lelut24:stä mindstormsin.
- juuuh
koulussa tuota käytettiin tegnologian tunnilla ja on pakko sanoo et kun niitä hissejä ja palikan lijittelijoita rakensi nii on kyl pakko hommata. :D
- Pulla6
Kannattaa ostaa LEGO MINDSTORMS EV3! Se on uudempi ja parempi ja sitä on ehkä helppo ohjelmoida, itse minulla on NXT 2.0 ja sitä on ihan helppoa ohjelmoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446