http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/default.asp
Oma tulokseni oli 51% nainen ja 49 % mies.
Hs testi oletko
39
3277
Vastaukset
- sama tulos
Luulen, että minulle tuli ainakin mies% siitä että tiedän ystävien autot, syön makkaran palaneena/mustana, en muista syntymäpäiviä ym. En tunne olevani miesmäinen ja en todellakaan ole mikään rysky rekkis.
- o´ou...
52 % nainen 48 % MIES!!!!! tsiisus sentää...ois edes lukenut ettei tätä testiä pidä ottaa tosissaan, nyt meen pitkin seiniä!!! =)
- moottorisahaa
niin saat vastaukseksi 60% mies, joo
- käyttää
moottorisahaa kirjoitti:
moottorisahaa ja olen silti näköjään 68% nainen. Mutta toisaalta en syö palanutta makkaraa...
- käyttää
käyttää kirjoitti:
moottorisahaa ja olen silti näköjään 68% nainen. Mutta toisaalta en syö palanutta makkaraa...
ja tulos oli silti 69% mies, 31% nainen, et se siitä testistä... hihii!!
- o käyttäny
käyttää kirjoitti:
ja tulos oli silti 69% mies, 31% nainen, et se siitä testistä... hihii!!
sirkkeliä kylläkin.
Ja tuli 64% mies ja 36 % nainen.
Koskas mennään tikkaa heittään ;D - mökkimimmi
moottorisahaa kirjoitti:
mä osaan sahata, tulos 100% miees!!oon kyllä ulkosestikii sitä, kaik ain erehtyy, mut yes
- 34%miestä
löytyy minusta. Olenkin biiii:)
- minulla
66% nainen ja olen lepakko. :)
- Catsy_666
minulla kirjoitti:
66% nainen ja olen lepakko. :)
Sama tulos!
- Matleena*
...Heh, uskaltaisko tästä vetää jotain syvällisiä tutkielmia siitä mikä tulos kelläkin on...? Elikäs saadaanko me lesbot isommat "mies"-lukemat kuin esim. bi:t? Heteroista nyt puhumattakaan...?....
Mulle kolahti 51% naista ja 49% miestä. Ja melkelailla veikkaisin että se menee aikalailla yksiin mun luonteen kanssa. - Pikkunörtti naikkonen
Hih, koska olen kaikessa muussa teknisesti täysin toivoton sain perinaisellisen tuloksenkin:-)
- Seinäruusunen*
oon 60% Nainen ja
40% Mies - mutta,
olipa joo kysymykset. Mä oon vielä ihan femme irl.
- apua
Taivas, mieshän tässä onkin! En kehtaa sanoa tarkempia lukemia :S
- oot
neiti kun se APUA kuitenkin tuossa tuli:)
psst.Kaikissa naisissa asuu pieni mies.... - aika ISO mies
oot kirjoitti:
neiti kun se APUA kuitenkin tuossa tuli:)
psst.Kaikissa naisissa asuu pieni mies....karmeeta! Minä olen aina luullut olevani tosi neiti, mutta se on kai sitten vaan ulkoista! Sain kyllä kerran yhdestä muustakin testistä sellaisen tuloksen, että olen tosi maskuliininen, mutta ajattelin silloin, että käsitin sen jotenkin väärin...
- apuva*
71% mies, vaik vasta itselleni lesbisen puolen myönsin. Olisimpa tiennyt aiemmin. Pirkanmaan myöhäisherännyt uuslebe.
- sitä että
apuva* kirjoitti:
71% mies, vaik vasta itselleni lesbisen puolen myönsin. Olisimpa tiennyt aiemmin. Pirkanmaan myöhäisherännyt uuslebe.
heitän aina vaatteet lattialle enkä tiedä astioiden nimiä ja haluaisin ampua aseella! Mutta kaikkihan heittävät vaatteet lattialle oikeasti!
- en ikuna lattialle!
sitä että kirjoitti:
heitän aina vaatteet lattialle enkä tiedä astioiden nimiä ja haluaisin ampua aseella! Mutta kaikkihan heittävät vaatteet lattialle oikeasti!
Paitsi silloin kun kiirus viekkuun niin lentelee vähän mihin sattuu,enkä silloinkaan yleensä ite heittele;)
Kai säkin Arabian tiedät?
- piper88
53% nainen
47% mies
arvelinkin että kyllä se naisellisuuteni jossain määrin näkyy ;) - muuttumassa??
68% mies ja 32% nainen..
- tuloksesta
76% miestä ja 24% naista. Että tämmöinen tapaus tällä tytöllä.
- Peppitossu
äijältä näyttää prosentit mutta jotain akkaakin..
- Zetoriina
57% mies
Ja mitä jää jäljelle? - ja bi-nainen olen
51 % Mies
49 % Nainen
Olen kyllä tyyliltäni ja muutenkin niin tyttömäinen, että nauroin katketakseni tulokselle :D
Testin vaihtoehdot olivat kyllä aika "stereotypisoivia". Onhan sitä kaikenlaisia naisia ja miehiä, tekivät sitten asioita miesmäisesti tai naismaisesti. - gila
... testi. Mutta joo, olihan siinä varoitus: sisältää stereotypioita. Oma tulokseni oli 53 % mies ja 47 % nainen. Ei taida näkyä päälle...
- 42 % nainen
, jotenkin tunnen silti olevani 100% nainen. Miehisyys kait näkyy päältä vain, kun avaan olutpullon ilman avaajaa.
- Nimetön
73% nainen ja 27% mies
- kipa
Testin mukaan olen 60 % mies. Mutta kyllä minä olen ja tunnen olevani ihan 100 % nainen. Ja eiköhän elämänkumppanikin olisi samaa mieltä ;)
Holynpöly on joskus ihan hauskaa. - ihminen-yksilö.
Hohojaa kun oli vanhanaikaiset standardit ja jaot; muija pyykkää, pillittää ja äijä ajaa autolla lujaa avaa kaljapullon ilman avaajaa, -ooh! .. jne..
- oikeeseen
kohallani...78%mies 22%nainen..jeje..;)
- tätä arvelnkin,
oon 56 & Nainen ja 44 % Mies :)
Hyvä tulos!
- MelodyC
66% Nainen ja hallitsen kaikki tekniset vimpaimet maakiilavasarasta - monikaraporakoneisiin ;)
- POLL.
Sama tulos oli täälläkin =)
- GaLPaL
että olen vähintään 87% nainen ja 13% mies :)
Toi oli turha mutta hauska testi. - repsuli
hahaa, olipas yllätyksellinen tulos..66% mies ja 44% nainen..enpä tienny noin äijä olevani:P
- Lene____¤
Että näin täällä.
Aika tyttö mielestäni olen, vaikkakin vähintään noin 98% tyttöihin viehättynyt...
- pjunk
69:sti äijää... onneks ei oo munaa kuites yhtää prossaa..:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658