Miksi välttelet tapaamasta minua kahden kesken?Viimeksi huomsin käsiesi vapinan minun läheisyydessäni. Olenko niin pelottava? Olin seurassasi kuin ei mitään, vaikka sisimpäni oli ihan sekaisin!! Olisin halunnut huomioida sinua paljon enemmän, mutta en voinut. Se ei olisi ollut oikein. Tiedä kuitenkin, että olen ihastunut sinuun. Todella.
Ethän pelkää
13
2368
Vastaukset
- triptrip
ihastustani koska tunnen niin paljon että repeän...koskee liikaa..
- ehkä en
Ehkä hieman aristelenkin seurassasi mutta mistä sen tietää oletko oikea ihminen jota ajattelen joka ikinen päivä...? Kerro jotain vihjasevaa, että tiedän sen olevan juuri sinä, jotta tiedän enemmän jatkossa
- näin tänään
kaksi vihreää puseroa, joiden kantaja saa käteni vapisemaan, vaikka värin pitäisi kai enemmänkin rauhoittaa. viestin aloittaja voisin olla minä, jonkun vastaajan tuntemukset kuvailla omiani. Sinä vain viet kaikki ajatukseni.
- saa minut
sekoamaan, pelkään enkä kuitenkaan pelkää. Mitä sinä minulle teet, mihin viet? Vai jäätkö sinne ja minä tänne. Kun seuraavan kerran näet käteni vapisevan, ota siitä kiinni, se rauhoittuu. Jos jäisin kahden kanssasi, saattaisin sanoa miten paljon minulle merkitset. Olisitko varmasti valmis kuulemaan sen..
- odottamaan
seuraavaa kertaa, kultapieni. Olen valmis...
- kun tulit lähelleni.
En osannut odottaa sitä ja saatoivat kätenikin täristä... noloa. No kyllähän sinä minut jo aika hyvin tunnet :) Ehkä ymmärrät pelkonikin... Kyllä sinä huomiot minua ihan tarpeeksi, suorastaan hämmennyin :)
- *stupid*
jännitti samasta syystä. kerropas missä kaupungissa tää tapahtui??
- ap.
tapahtui Helsingissä...
- Ykstoinen
...taas itä-suomessa.
- se siinä
Ykstoinen kirjoitti:
...taas itä-suomessa.
mikset koskaan ole kertonut mitä tunnet sisällä pään..?
- Mie -->
se siinä kirjoitti:
mikset koskaan ole kertonut mitä tunnet sisällä pään..?
Joko en ole sanonut tarpeeksi suoraan, tai et ole ymmärtänyt. Tai olet ymmärtänyt muttet itse uskalla ottaa riskiä. Hmmmmmm...
- Sie<- - -
Mie --> kirjoitti:
Joko en ole sanonut tarpeeksi suoraan, tai et ole ymmärtänyt. Tai olet ymmärtänyt muttet itse uskalla ottaa riskiä. Hmmmmmm...
et ole sanonut tarpeeksi suoraan, olisin/olen valmis ottamaan "riskin", mitä se sitten pitääkään sisällään. Eli siis en yksinkertaisesti ole ymmärtänyt.
- muuten
ap. kirjoitti:
tapahtui Helsingissä...
olisin jo loikannut kattoon. Valitettavasti ei taida olla mulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281