Hei!
Tähän asti olen reissannut kangaskassin voimin, mutta nyt päätin hommata itselleni kunnon matkalaukun. Kauppoja kierreltyäni suosikikseni on noussut Delseyn unelmankevyt oranssi matkalaukku. Nyt mietityttää että kerjääkö niin erikoisen näköinen laukku varkaita luokseen, vai eikö kukaan päinvastoin uskalla lähteä käppäilemään niin kirkkaanvärinen laukku kainalossaan?
Samaa laukkua saanee mustana, mutta tyyliseikan lisäksi olisi mielestäni näppärää jos laukkuni eroittuisi hyvin matkatavarahihnalta. Nyt siis mietityttää uskaltaako moista lähteä ostamaan?
Kiitos asiallisista vastauksista!
oranssi matkalaukku ja varkaat
6
2779
Vastaukset
- hate
pulju.net myy kyseistä laukkua 299€,selaa lifestyle kohdalta niin näet kuinka hyvän näköisiä laukut ovat.Itselläni on tuo camo väritys.
- Puljussa
Samainen Seahawk II Englannissa norm. 150-160 euroa
ja reilulla satasellakin(eurolla) myydään.
- on toiminut hyvin
hei
mietin vähän samaa kun ostin Primowan pienehkön laukun. Hopeanvärinen. Harvoin niitä ainakaan lomalennoilla tai muussakaan reissussa on tullut nähtyä, isompikokoisiä kylläkin.
Helpottaa tosi paljon matkatavarakarusellissa, kun oman laukun tunnistaa kaukaa. Joku pikku oma lisuke vielä, tietynvärinen nauha tms. niin jo kaukaa voi seurata omaa laukkuaan.
Jos matkailet paljon, ja liikut kohdemaassa omin päin niin ehkä kannattaa ostaa aika pieni laukku. Olen ollut tyytyväinen, pakko aina karsia tavaroista, mutta sitten kohtuudella jaksaa laukkunsa hoidella reissun päälläkin.- ei Primowa
sori, kirjoitin väärin nimen.
Mun laukku on Rimowan Salsa, tai sen tyyppinen viitisen vuotta vanha.
olen ollut tyytyväinen! Ja kun katsoo noita villejä matkalaukkusekoiluja lentoasemilla, on erikoinen laukku mielestäni turvallinen! Kuka tahansa voi viedä kenen tahansa mustan kangaslaukun hihnalta, siltä tuntuisi. Mutta erikoisempia ja kalliita laukkuja on paljon vähemmän ; D - laukkuostoksilla
ei Primowa kirjoitti:
sori, kirjoitin väärin nimen.
Mun laukku on Rimowan Salsa, tai sen tyyppinen viitisen vuotta vanha.
olen ollut tyytyväinen! Ja kun katsoo noita villejä matkalaukkusekoiluja lentoasemilla, on erikoinen laukku mielestäni turvallinen! Kuka tahansa voi viedä kenen tahansa mustan kangaslaukun hihnalta, siltä tuntuisi. Mutta erikoisempia ja kalliita laukkuja on paljon vähemmän ; DTänään kävin sen oranssin laukun ostamassa. Se siis ei ole aiemman kirjoittajan mainitsema Seahawk II, vaan Delseyn laukku. Kooksi päädyin ottamaan keskikokoisen(?) 64-litraisen laukun, jonne mahtuu lämpöisempääkin vaatetta mukaan jos ja kun ei aina lämpöön tule reissattua. Myyjä itseasiassa suositteli toista samanhintaista laukkua, mutta kaksi isompaa pyörää tuntuivat neljää pientä luotettavimmilta ja kokoakin oli enemmän ja painoa vähemmän. Miinusta sitten vetoketjukiinnityksestä. Jos nyt ihan seuraavalla reissulla hajoaa, niin tulempa sen tänne kirjoittamaan :) Niin ja ko. laukku maksoi 160e Stockmannilla.
Ja edelliselle kirjoittajalle kiitosta, kiva oli kuulla että joku toinenkin on samoja asoita pohtinut ja ollut tyytyväinen tekemäänsä ratkaisuun.
- mietit
Ei maailmalla ketään kiinnosta jonkun matkalaukku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978