Siis häiden järjestelyistä... Jos vanhemmat antavat rahaa niin oikeuttaako se hetiä puuttumaan häiden järjestelyyn? Mielestäni ei, koska sehän pitäisi olla parin oma asia millaiset häär järjestää. Entäs sitten tämä rakas anoppi... Itselläni huonot välit mieheni äitiin ja pelkään jos häitä alettaisiin järjestelemään niin hän pistäisi nokkansa joka asiaan.. Onko kellään muilla samoja ongelmia.. Mikä myös siinä on, että vanhemmat painostaa häihin ja on jo päättänyt miten isot häistä tulee vaikka itse haluaisi pienemmät.. Mikä heitä oikeasti vaivaa.. mikseivät anna parin itse päättää millaiset häät haluavat.. onko se sitten kiva mennä naimisiin paikassa joka on toisten päättämä...sama vaikka peruisi koko homman..
Mitä mieltä
3
516
Vastaukset
- sen vain...
niin on, että vanhempien raha tuo tullessaan heille päätäntävaltaa - siksi meistä monet ovat itse juhlat maksaneet ja näin ollen asiat päättäneet.
Kyllä te kompromissit löydätte, annat vähän periksi ja huomaat muidenkin vastaavasti joustavan. - äiti ja anoppi
tytär meni naimisiin pari vuotta sitten. Me maksoimme häät, kuten omat vanhempani minulle. Tytär ja hänen miehensä päättivät itse häistänsä. Ainut oma toiveeni oli, että saisin olla mukana juhlassa. Häät olivat ihanat. Tärkeintä kuitenkin oli, että ne olivat sellaiset kuin hääpari halusi (pienimuotoiset ja lämminhenkiset ilman hössötyksiä). Heille naimisiinmeno oli se pääasia.
Olen pahoillani,että sinulla on huonot välit anoppisi kanssa. Voisiko tilannetta parantaa? - twice
te itse päätätte ja piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080