Kokoonpanokokemus

Ässeliininen

Mitäs helvettiä oikein on tapahtunut, kun joukkueeni kokoonpanokokemus on pudonnut erinomaisesta hyvään?

Kokoajan olen pelannut samalla 352 muodostelmalla ja kaikki pelit mitä vain voi pelata.

..ihan käsittämätöntä. Onko muilla vastaavia kokemuksia / ongelmia? tai tietoa mistä mokoma voi johtua.

Yhden pelaajan myin, mutta eihän sen pitäisi vaikuttaa?

4

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska-t

Mulla on pudonnu vaan silloin kun oon pelannu toisellaa muodostelmalla joten en tiedä... Pelaajan myyminen saattaa vaikuttaa mutta en ole varma. Ja oletkos tarkistanut jos vaikka olet "unohtanut" jonkun pelin? ja tietokone on itse tehnyt muodostelman ja kokoonpanon? ps. Tämä ei ole mahdollista jos olet asettanut kokoonpanon vakioksi.

• Hämärän duunari

Mutta tuo pelaajan myynti kyllä tapahtui. Eli myin yhden ukon pois muodostelman keskeiseltä paikalta. Eli siis kk miehen 532 muodostelmasta.

Ei siinä nyt niin suurta miinusta tule, kun se kuitenkin putosi vain hyvään ja kapulla on erinomainen kokemus, mutta kyllähän tuo ihan pistää vituttamaan kun suoraan sanotaan.

• AFN

tiimi sinulla on?

Helposti laskee jos myy väärän(oikean) miehen.

tai jos ostaa huonon miehen.

• on huolet..

Jos myit yhden avauskokoonpanon pelaajan pois niin se voi vaikuttaa tohon kokoonpanokokemukseen kuten se voi vaikuttaa joukkehenkeen yms. Hyvä tai erinomainen niin niillä ei ole melkein yhtään eroa. Joukkue ei kärsi mistään sekaannuksista jos se on hyvässä, tänään se muuttuu taas erinomaiseksi joten älä stressaa pieniä :)

Onnea vaan päivän peliin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe