Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pohjois-Dublin

Onko kokemusta?

Onko kukaan majoittunut matkoillaan Dublinin pohjopispuolella? Kuinka hurjaa seutua se oikein on? Matkatoimistoilla on siellä hotelleja eikä esitteissä silti varoiteta mistään. Uskaltaako O'Connell Streetiä iltaisin kävellä lainkaan?

6

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulin

      Juuri olin pari viikkoa hotlassa joka
      100m O`Connelin pohjoispäästä.
      Liikuin alueella joka yö aina aamu
      klo 4 saakka.

      Ennemmin siellä uskaltaa liikkua minä tahansa
      vuorokaudenaikana kuin Helsingissa alkuillasta.
      Irkut on kännissäkin kohteliaita.

      • Onko kokemusta?

        Taidan olla menossa samaan hotelliin...

        Mutta kiitos molemmille vastauksista, lisääkin saa kertoa. Oppaat eivät paljon asiaa valaise.


    • PeeTeeKoo

      Itse olin kerran vajaan viikon Parnell Squaren lähellä majoittuneena.
      Sivukaduilla voi nähdä kaikkea mielenkiintoista. Eräs aika hupaisa
      näky oli "irkkukirppis" : Vesisateeseen oli jalkakäytävälle levitelty
      epämääräisiin läjiin vanhoja kalsareita pitkin kuralammikoita.
      Niitä paikalliset sitten tonki kaatosateessa... ;) hitto kun jäi kamera
      hotelliin...

    • vetää

      kommenteista päätellen suuri isa kävijöisträ asettuu etelään ja temple barin turvalliseen (??) tuntumaan. muakin kiinnostaisi pohjoinen. joku varoitti o'connell -sillan runsaista (???) taskuvarkaista. mutta niinhän ne palma de mallorcallakin putsaavat sakkia jo sillä viiden metrin matkalla, mikä on bussin ja lentoaseman oven välillä, vaikka oppaat suu vaahdossa varoittavat.
      joten: täh?

    • Ja on vastakin

      En nähnyt mitään kalsarikirppariin viittaavaakaan, mutta jos valita saa, hotelli kannattaa ottaa pohjoispuolelta. Silloin kaupungista syntyy todenmukaisempi kokonaiskuva kuin jos asuu lomaviikon vaan eteläpuolella. Itse olimme pohjoisessa, varsin etäällä joesta, eikä ollut moitteen sijaa. Eteläpuolelle majoittuneista moni sanoi, ettei ole paljon pohjoiseen nokkaansa laittanut "kun siellä on kuulemma sellaista". En tiedä millaista sellaista, mutta ainakin me löysimme esimerkiksi (yllättävän edullisiakin laatuun nähden) ruokapaikkoja myös pohjoispuolelta ja suuri osa ostoksista tuli tehtyä pohjoisesta.
      Seuraavallakin kerralla asumme pohjoispuolella.

    • rauhallista on

      Tää on taas tällaista puhetta, "mukafaktaa", jota turistit levittää. Ovatkohan tällaisen sanojat itse edes käyneet siellä? Epäilen kovasti.

      Eli ei ole hurjaa seutua. Ei ole mitään syytä vältellä majapaikan hommaamista siltä alueelta. Mieluummin itse majoitunkin pohjoisen puolelle. Pohjoispuolella on myös hyvä hoitaa ostoksensakin.

      Uskaltaa kävellä Connellia iltaisin ja aamuyöstä. Tuntuu hassulta että joku sitä edes epäilee. Tietysti kaikissa paikoissa altistaa itsensä vaaralle jos on änkyräkännissä. Mutta itse enemmän olen varuillani juuri Temple Barin alueella jos iltaisin liikun (vaikka eipä mitään ole sielläkään tapahtunut). Siis juuri se alue mitä pidetään turvallisempana kuin pohjoista, saa minut iltaisin varuilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe