AMPUMAHAAVAKO?????????

_Jennie_

tuossa noin tunti sitten kun olin ulkona...ihmettelin kun yksi meidän kissoista nuolee peräpäätään tosi paljon...sitten ejattelin katsoa että onko sinne tarttunut punkki, kun on ennenki löytynyt punkki kyseisestä kissasta..kun menin lähempää katsomaan näinkin ison reiän ja siinä keskellä oli vähän pienempi reikä...siis näytti siltä että joku on uponnut sinne koska se keskusta oli ihan reikä reikä...siis varmaan ymmärrätte? onko kellään tietoa voisiko olla ampumahaava? kissat siis ovat jatkuvasti ulkona ja asumme omakotialueella... oisi kiva jos joku osaisi auttaa? tottakai heti huomenna soitan eläinlääkäriin!!!!

20

1757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele__:H

Sama viesti taisi olla pari kuukautta sitten? Trolli.

No, kannattaisi pitää ne kissat sisällä!

• _Jennie_

mielestäni kyllä kissojen ei kuulu kärsiä sisällä... ja toiseksi kysyin kysymyksen ja haluaisin siihen suoran vastauksen, enkä mitään muuta turhaa kommentointia tai haukkuja jos kissat ovat ulkona siitä aiheestahan voi jakaa mielipiteitä mielinmäärin... parempi että soitan eläinlääkäriin siellä ainakin tiedetään eikä kommentoida kissojen ulkona pidosta!!!

• haavat
        _Jennie_ kirjoitti:

mielestäni kyllä kissojen ei kuulu kärsiä sisällä... ja toiseksi kysyin kysymyksen ja haluaisin siihen suoran vastauksen, enkä mitään muuta turhaa kommentointia tai haukkuja jos kissat ovat ulkona siitä aiheestahan voi jakaa mielipiteitä mielinmäärin... parempi että soitan eläinlääkäriin siellä ainakin tiedetään eikä kommentoida kissojen ulkona pidosta!!!

Eipä kissat kylläkään sisällä kärsi, yleinen harhaluulo. Joko olet soittanut lääkäriin? Varmaan kannattaa haavaa näyttää lääkärille, jos on syvä tulehtuu helposti, kun kissa nuolee sitä ja yrittää niin parannella.

• _Jennie_
        haavat kirjoitti:

Eipä kissat kylläkään sisällä kärsi, yleinen harhaluulo. Joko olet soittanut lääkäriin? Varmaan kannattaa haavaa näyttää lääkärille, jos on syvä tulehtuu helposti, kun kissa nuolee sitä ja yrittää niin parannella.

soitin eläinlääkäriin ja määräsi antibioottikuurin... en pääse käyttämään kissaa eläinlääkärissä tänään, koska en omista ajokorttia ja mieheni on töissä, mutta haen antibiootit apteekista ja aloitan kuurin toivottavasti se auttaa eikä kissalle tulee mitään oireita, tällä hetkellä kissa syö ja juo ihan normaalisti, ja liikkuu normaalisti että ei niinkään näytä kärsivän... mutta jos rupeaa oirehtimaan niin vien heti lääkäriin...eli jos vaikka panos on lävistänyt mahalaukun... muuten jos ei niin olen ainakin kuullut että panos koteloituu ja siitä ei ole harmia... sehän tosi pikkuruinen, vaikka olisihan se paras jos käyttäisi ensi viikolla kuvauksissa ja lääkärillä lääkäri varmasti osaa sanoa kuvien perustella mitä pitäisi tehdä, mutta nyt aluksi lääkäri ainakin sanoi että anna kuuri ja seuraile miten kissa reagoi...

• kesälilja
        _Jennie_ kirjoitti:

soitin eläinlääkäriin ja määräsi antibioottikuurin... en pääse käyttämään kissaa eläinlääkärissä tänään, koska en omista ajokorttia ja mieheni on töissä, mutta haen antibiootit apteekista ja aloitan kuurin toivottavasti se auttaa eikä kissalle tulee mitään oireita, tällä hetkellä kissa syö ja juo ihan normaalisti, ja liikkuu normaalisti että ei niinkään näytä kärsivän... mutta jos rupeaa oirehtimaan niin vien heti lääkäriin...eli jos vaikka panos on lävistänyt mahalaukun... muuten jos ei niin olen ainakin kuullut että panos koteloituu ja siitä ei ole harmia... sehän tosi pikkuruinen, vaikka olisihan se paras jos käyttäisi ensi viikolla kuvauksissa ja lääkärillä lääkäri varmasti osaa sanoa kuvien perustella mitä pitäisi tehdä, mutta nyt aluksi lääkäri ainakin sanoi että anna kuuri ja seuraile miten kissa reagoi...

Minun appiukkoni löysi luodin kissastaan.Sai otettua pois ja vähäinen jälkikin parantui.Kirjoitti asiasta paikallislehteen.Kissa on 14 vuotias ja aina ollut ulkona.Aijemmin ei ole sattunut mitään.Päinvastoin lähimmät naapurin mummelit syöttäneet ja silitelleet.Kaukana ei ole liikkunut,sen sijaan outoa porukkaa liikkuu kesäisin.Toivottavasti kisusi parantuu.Kaikkea hyvää sinulle.

• _Jennie_
        kesälilja kirjoitti:

Minun appiukkoni löysi luodin kissastaan.Sai otettua pois ja vähäinen jälkikin parantui.Kirjoitti asiasta paikallislehteen.Kissa on 14 vuotias ja aina ollut ulkona.Aijemmin ei ole sattunut mitään.Päinvastoin lähimmät naapurin mummelit syöttäneet ja silitelleet.Kaukana ei ole liikkunut,sen sijaan outoa porukkaa liikkuu kesäisin.Toivottavasti kisusi parantuu.Kaikkea hyvää sinulle.

ollaan asuttu täällä vuosi eikä sen aikana ole kukaan naapuri valittanut yhestäkään meidän kissasta (kolme kissaa) ja täällä liikkuu paljon muitakin kissoja, kaksi muuta meidän kissaa pysyy pihan lähettyvillä koska kun niitä kutsuu juokseevat nurkan takaa mutta kissa jota ammuttiin käy varmaankin vähän edempänä... sitä kuitenkin ihmettelen mietn joku kehtaa ampua kissaa tällaisella seudulla jossa on kumminkin asutusta erittäin paljon... ja voisi ensin ennen kun tekee mitään niin tulla meille sanomaan jos kissa häiritsee, kissoilla nimittäin on kaulapannat missä on yhteystiedot... mutta onhan niitä ihmisiä joka lähtöön, sairasta vaan mennä ammuskelemaan, pitää tosiaan olla eläintevihaaja/rääkkääjä!! hullua!! kyllä ärsyttää jos joudun ottamaan kisut sisälle tai rakentamaan tarhan... kissat nimittäin ovat erittäin onnellisia kun saavat pihalla vapaasti juoksennella ja telmiä, hyppiä ja kiipeillä puissa jne... tulee itsellekkin erittäin onnellinen olo kun tietää että kisut on onnellisia. ja sitten tapahtuu jotain tällaista...onneksi kissa voi tällä hetkellä ihan hyvin ei ainakaan näytä yhtään kärsivän ja ruoka maistuu ja antibioottikuuri on aloitettu..toivon että se auttaa. kissat nimittäin ovat minulle kuin omia vauvoja!!! vaikka onkin jo se pari kuinen vauvakin tuolla sängyssä tuhisemassa mutta kissat eivät silti jää huomiotta!!! kiitos kaikille vastanneille!! ja etenkin sinulle!!!

• 2 kissaa
        _Jennie_ kirjoitti:

ollaan asuttu täällä vuosi eikä sen aikana ole kukaan naapuri valittanut yhestäkään meidän kissasta (kolme kissaa) ja täällä liikkuu paljon muitakin kissoja, kaksi muuta meidän kissaa pysyy pihan lähettyvillä koska kun niitä kutsuu juokseevat nurkan takaa mutta kissa jota ammuttiin käy varmaankin vähän edempänä... sitä kuitenkin ihmettelen mietn joku kehtaa ampua kissaa tällaisella seudulla jossa on kumminkin asutusta erittäin paljon... ja voisi ensin ennen kun tekee mitään niin tulla meille sanomaan jos kissa häiritsee, kissoilla nimittäin on kaulapannat missä on yhteystiedot... mutta onhan niitä ihmisiä joka lähtöön, sairasta vaan mennä ammuskelemaan, pitää tosiaan olla eläintevihaaja/rääkkääjä!! hullua!! kyllä ärsyttää jos joudun ottamaan kisut sisälle tai rakentamaan tarhan... kissat nimittäin ovat erittäin onnellisia kun saavat pihalla vapaasti juoksennella ja telmiä, hyppiä ja kiipeillä puissa jne... tulee itsellekkin erittäin onnellinen olo kun tietää että kisut on onnellisia. ja sitten tapahtuu jotain tällaista...onneksi kissa voi tällä hetkellä ihan hyvin ei ainakaan näytä yhtään kärsivän ja ruoka maistuu ja antibioottikuuri on aloitettu..toivon että se auttaa. kissat nimittäin ovat minulle kuin omia vauvoja!!! vaikka onkin jo se pari kuinen vauvakin tuolla sängyssä tuhisemassa mutta kissat eivät silti jää huomiotta!!! kiitos kaikille vastanneille!! ja etenkin sinulle!!!

Oletko tutkinut haavaa kunnolla, tuntuuko haavan kohdalla mitään kovaa pallukkaa -> mahdollinen luoti. Toisaalta se on voinnut olla märkäpaise, joka on puhjennut. Kissat kun tappelevat, niin toinen kissa voi purasta lihakseen asti, josta sitten syntyy se märkäpaise. Kokemusta on. Antibiottikuuri parantaa.

• sun....
        _Jennie_ kirjoitti:

vauvaa.

""kissat nimittäin ovat minulle kuin omia vauvoja!!! vaikka onkin jo se pari kuinen vauvakin tuolla sängyssä tuhisemassa mutta kissat eivät silti jää huomiotta!!! ""

Kylläpä näyt pitävän tosi hyvää huolta sun kissoista.Annat noin juoksennella toisten pihoilla riesana kuseksimassa jne. JOku on näköjään saanut tarpeekseen sun kissastas ja meinasi lopettaa sen ( väärinhän se on)
        Mutta etköhän vaan voi syyttää vaan ittees kun päästät noin kissasi vapaaksi. Oletko muuten miettinyt että kissasi voi jäädä myös auton alle?

Toivottavasti et ole yhtä välinpitämätön sun vauvasi kanssa kuin olet kissojesi. ;)

• _Jennie_
        sun.... kirjoitti:

vauvaa.

""kissat nimittäin ovat minulle kuin omia vauvoja!!! vaikka onkin jo se pari kuinen vauvakin tuolla sängyssä tuhisemassa mutta kissat eivät silti jää huomiotta!!! ""

Kylläpä näyt pitävän tosi hyvää huolta sun kissoista.Annat noin juoksennella toisten pihoilla riesana kuseksimassa jne. JOku on näköjään saanut tarpeekseen sun kissastas ja meinasi lopettaa sen ( väärinhän se on)
        Mutta etköhän vaan voi syyttää vaan ittees kun päästät noin kissasi vapaaksi. Oletko muuten miettinyt että kissasi voi jäädä myös auton alle?

Toivottavasti et ole yhtä välinpitämätön sun vauvasi kanssa kuin olet kissojesi. ;)

mikähän teitä ihmisiä vaivaa...?? (en yleistä) mutta juuri jotkut eivät muuta osaakkaan kun valittaa ja arvostella jne jne... aika naurettavaa!! mitä hyötyä itsellesi saat moisesta!! ja toisekseen tuo oli raivostuttava kommentti "toivottavasti et ole yhtä välinpitämätön sun vauvasi kanssa kuin olet kissojesi." hei haloo...
        voi kuule et tiädäkkään millaisia kissat olisivat jos ovat sisällä ne maukuisivat kokoajan ja pissisivät joka paikkaan koska osoittaisivat mieltään kun joutuvat olemaan vankina sisällä!!! en kiellä sitä etteikö ulkona vaaroja olisi...voivatha ihmisetkin jäädä auton alle ja kuten jo sanoin vain juuri kyseinen kissa käy vähän edempänä mutta en usko että menee tonne isommalle tielle asti jonne on melko pitkä matka ja tässä lähettyvillä on joka paikassa 40 rajoitukset...ja kissoilla on heijastin kaulapannat kaulassan joten näkyyvät myös pimeällä!! mutta ei myöskään kissojen ammuskelu ole laillista!!! ja minä en todellakaan ole välinpittämätön!!! mikään asian suhteeen ja turha on ruveta arvostelemaan ihmistä jota ei tunne!!! mutta sullehan se on varmaan arkipäivää haukkua muita kun et tiedä muden asioista mitään!!! mutta arvostele ihan rauhassa ei se minua haittaa koska et tunne minua, kissojani tai yleensäkkään perhettämme!!! mulle on ihan sama!!! jos saat jonkinlaista nautintoa tuosta!!! empä taida tänne enää kirjoitella kun joku vaan haukkuu!! ihan turhaa... sama aina soittaa eläinlääkärille suoraan!! mutta kiitos asiallisille kommenteille!! hyvää kesää!!
        vielä yks juttu... "ulko vaiko sisäkissa" uskon että aiheesta voisi taistella loputtomiin sehän on ihan päivänselvää, toisilla kissat on ulkona ja toisilla on sisällä..that's it...niin se vain on!! turha siitä onruveta taistelemaan, miettikää nyt kaikki sehän olisi ihan naurettavaa!! molemmistahan löytyy sekä hyviä että huonoja puolia... mutta eipä sitten tän enempää...

• _Jennie_
        2 kissaa kirjoitti:

Oletko tutkinut haavaa kunnolla, tuntuuko haavan kohdalla mitään kovaa pallukkaa -> mahdollinen luoti. Toisaalta se on voinnut olla märkäpaise, joka on puhjennut. Kissat kun tappelevat, niin toinen kissa voi purasta lihakseen asti, josta sitten syntyy se märkäpaise. Kokemusta on. Antibiottikuuri parantaa.

ihan samaa jossain vaiheessa.. kun joskus aikasemmin meidän toisella kissalla oli poskessa sellainen märkäpaise ja sit se puhkes niin näytti ihan samanlaiselta reijältä kuin mikä tolla haavoittuneella kissalla on, olen vähän tunnustellut sitä kohtaa mutta en tunne mitään panosta...ei vaan oikein antais tunnustella tai kattoa sitä kun on varmasti kipeä... olisikin parempi jos olisi jokin muu kuin ampumahaava ja parantuisipa se tolla lääkekuurilla... kiitti sulle vastauksesta!!

• vaan
        _Jennie_ kirjoitti:

mikähän teitä ihmisiä vaivaa...?? (en yleistä) mutta juuri jotkut eivät muuta osaakkaan kun valittaa ja arvostella jne jne... aika naurettavaa!! mitä hyötyä itsellesi saat moisesta!! ja toisekseen tuo oli raivostuttava kommentti "toivottavasti et ole yhtä välinpitämätön sun vauvasi kanssa kuin olet kissojesi." hei haloo...
        voi kuule et tiädäkkään millaisia kissat olisivat jos ovat sisällä ne maukuisivat kokoajan ja pissisivät joka paikkaan koska osoittaisivat mieltään kun joutuvat olemaan vankina sisällä!!! en kiellä sitä etteikö ulkona vaaroja olisi...voivatha ihmisetkin jäädä auton alle ja kuten jo sanoin vain juuri kyseinen kissa käy vähän edempänä mutta en usko että menee tonne isommalle tielle asti jonne on melko pitkä matka ja tässä lähettyvillä on joka paikassa 40 rajoitukset...ja kissoilla on heijastin kaulapannat kaulassan joten näkyyvät myös pimeällä!! mutta ei myöskään kissojen ammuskelu ole laillista!!! ja minä en todellakaan ole välinpittämätön!!! mikään asian suhteeen ja turha on ruveta arvostelemaan ihmistä jota ei tunne!!! mutta sullehan se on varmaan arkipäivää haukkua muita kun et tiedä muden asioista mitään!!! mutta arvostele ihan rauhassa ei se minua haittaa koska et tunne minua, kissojani tai yleensäkkään perhettämme!!! mulle on ihan sama!!! jos saat jonkinlaista nautintoa tuosta!!! empä taida tänne enää kirjoitella kun joku vaan haukkuu!! ihan turhaa... sama aina soittaa eläinlääkärille suoraan!! mutta kiitos asiallisille kommenteille!! hyvää kesää!!
        vielä yks juttu... "ulko vaiko sisäkissa" uskon että aiheesta voisi taistella loputtomiin sehän on ihan päivänselvää, toisilla kissat on ulkona ja toisilla on sisällä..that's it...niin se vain on!! turha siitä onruveta taistelemaan, miettikää nyt kaikki sehän olisi ihan naurettavaa!! molemmistahan löytyy sekä hyviä että huonoja puolia... mutta eipä sitten tän enempää...

olen eri¨mieltä kanssasi. En missään nimessä antaisi mun kissojen juoksennella vapaana ulkona.
        En voisi ikinä antaa ittelleni anteeksi jos kissa jäisi auton alle. Autoilija ei todellakaan aina pysty väistämään kissaa, jos vaikka tulee vastaan auto kolarihan siitä seuraa..Tai jos tehdään äkkijarrutus takana tuleva ajaa perään hehee...kissoja ei tarvitse väistää!!!
        Kissat eivät ole vankija ei ne huuda sisällä eivätkä pitkästy ,niillä on kaikenlaista puuhasteltavaa ja kerran olen ottanut lemmikkejä myös leikin niiden kanssa ja ULKOILEN turvallisesti omassa pihassa JOKA PÄIVÄ.
        Itse en tykkää eikä moni muukaan että kissat käyvät kusemassa ja paskomassa toisten pihoille.

Kokemuksia on myös, että kissan annetaan juosta tajamassa vapaana (naapurit sanoneet asiassta mitään ei tapahtunut. Kissa myös tuppaantuu toisten asuntoihin.)Niin ja on myös lapsia perheessä ja nekin saa mennä miten vaan... Todella vastuutonta.
        Ihmisten on niin vaikea myöntää että on itse väärässä!!?
        Niin ja jos epäilisin ampumahaavaa en kyllä tulisi tänne palstalle kyselemään onkohan nyt mun kissaa ammuttu vai ei, menisin suorinta tietä ell juttusille. Hei haloo on toi musta välinpitämätöntä sun kissaa kohtaa toisella on kovat tuskat...

_Jennie_ kirjoitti:

Kun lapsesikin oppii juokseen, annathan hänenkin juosta samoin! Ja kun lapsesi sairastuu, tule myös kyselemään netistä ohjeita, mitä pitäisi tehdä. Ei sitä lastakaan kannata sairaalaan viedä, kun ei kissaakaan eläinlääkäriin,kun "mies on töissä".

Säälittävää, miksi kaikki saa ottaa kissan ja tehdä lapsia...

_Jennie_ kirjoitti:

ihan samaa jossain vaiheessa.. kun joskus aikasemmin meidän toisella kissalla oli poskessa sellainen märkäpaise ja sit se puhkes niin näytti ihan samanlaiselta reijältä kuin mikä tolla haavoittuneella kissalla on, olen vähän tunnustellut sitä kohtaa mutta en tunne mitään panosta...ei vaan oikein antais tunnustella tai kattoa sitä kun on varmasti kipeä... olisikin parempi jos olisi jokin muu kuin ampumahaava ja parantuisipa se tolla lääkekuurilla... kiitti sulle vastauksesta!!

Ethän enää ota lisää kissoja ja ethän hanki lapsia enempää, jos asenteesi on tuollainen!

Mikäs toiselle kissalle tuli, jäikö auton alle, varo, ettei lapsesikin jää, kun vapaana juoksee...

• tajusit
        _Jennie_ kirjoitti:

että ensimmäisenä kuuluu soittaa eläinlääkärille, kun kissaa vaivaa, eikä kysellä keskustelupalstoilla!

parempi kärsiä ulkona, kuin sisällä? ei kuulosta ihan kissan elämältä, kun naapurit ampuu ja ties mitä muuta pahoinpitelyä.

on sulla otsaa.

haluta saa suoria vastauksia, eläinlääkäriltä niitä varmaan saa paremmin, kun tekevät sitä palkkatyökseen, mutta toisilla eläinlääkäreilläkin on pokkaa sanoa huonommasta kissan pidosta ja ainakin kun menee eläinrääkkäyksen puolelle..

eläinrääkkäystä on mm se, ettei toimita kissaa hoitoon heti vaan ihmettelee ja antaa katin kärsiä..

ps. poliisisltakin voisit saada suoria vastauksia..kissaa kun ei saa tuollaisissa paikoissa vapaana pitää.

• Mona<3
        _Jennie_ kirjoitti:

Ei tartte alkaa riidellä aiheesta pitääkö kissoja ulkona vai sisällä. Mutta sanon vaan että ei ne kissat sisällä mitään kärsi kun vaan ei ole liikaa kissoja pienessä tilassa:) Eikä se ulkonaolo tosiaan ole vaaratonta, mutta pitäköön kissansa kaikki miten haluavat kunhan hyvin hoitavat..

• hullua keskustelua
        _Jennie_ kirjoitti:

Niin, mitähän sä teet kun sun lapsesi tulee siihen ikään että kuseksii joka paikkaan? Ja siihen ikään että alkaa osoittaa mieltään? Ulos vaan, kyllä se siellä pärjää! Ja mitä sä tekisit jos sun lasta olis ammuttu?? Kirjoittelisit tänne?? Eli ei noitten kissojen hyvinvointi sulle kovin tärkeää ole... :( Kissat jotka on tottuneet olemaan ulkona ehkä vähän protestoi jos ei enää sinne pääse. Sitä varten kissa pitäiskin pennusta asti pitää sisällä. Ja kissat ei tosiaan kuseksi ympäriinsä, vaan hiekkalaatikkoon... ainakaan leikatut jotka ei merkkaile... Eli eikö sun kissat ole edes leikattuja??? Vaan annat niitten juosta viettiensä viemänä ja tulla paksuksi, tai panna naapurin kissat paksuksi?
        ON VÄÄRIN ampua kissaa, tottakai, parempi vaihtoehto on loukuttaa kissa ja viedä löytyeläintaloon, ja se on ihan laillista. Hirveä ihminen joka ampui kissaa mutta et sinäkään paljon parempi kun tiedät että ulkoilussa on tuollaiset vaarat ja silti päästät ulos! Monet naapurit ei onneksi lähde kissoja ampumaan vaikka heitä suunnattomasti ärsyttäisi tällaiset pihoilla juoksevat kissat. Kiitos siis heille!

• äimän käki
        Hannele__:H kirjoitti:

Kun lapsesikin oppii juokseen, annathan hänenkin juosta samoin! Ja kun lapsesi sairastuu, tule myös kyselemään netistä ohjeita, mitä pitäisi tehdä. Ei sitä lastakaan kannata sairaalaan viedä, kun ei kissaakaan eläinlääkäriin,kun "mies on töissä".

Säälittävää, miksi kaikki saa ottaa kissan ja tehdä lapsia...

olet vai muuten vaan katkera????
        Hyvin ikäviä "neuvoja" apua pyytäneelle...

• _Jennie_

kissaa ei ole ammuttu...vaan on tapellut jonkun toisenkissan kanssa... toiseksee kirjoitin tänne siksi että kun huomasin jäljen oli jo myöhä oisiko klo ollut jotain yheksän... meillä ei ainakaan täälläpäin eläinlääkärit ole siihen aikaan auki!!! ja kissa alkaa parantua antibioottikuurilla jonka lääkäri määräsi!! ja on se aika vaikeaa lähteä kissaa kuljettamaan eläinlääkäriin kun on yli 10km sinne matkaa... ja kun kissa ei todellakaan näyttänyt kärsivän.. niin mutta tehän ne asiat kaikkein parhaiten tiedätte!! näköjään... mutta en jaksa tästä aiheesta riidellä... ja mitä lapseeni tulee se ei mielestäni liityn aiheeseen mitenkään!!! niin ja tottakai minä lapseni viskaan ulos jos tulee pissa housuun sehän nyt on sanomattakin selvää eikös lapsille niin tehdä... minä kun en tiedä mitenköhän lapsia hoidetaan!!! kissat todellakin maukuvat niin kauan ennen kuin ne päästää ulos, kissat olivat nimittäin vuosi sitten sisäkissoja!! ja vielä kissat ovat kaikki leikattuja... joo mutta hyvää kesää vaan teillekkin erittäin ihanille ihmisille.. kyllä ärsyttää kun en ole kaltaisenne!!!! en ainakaan ole sellainjen joka jatkuvasti pitää huolen muiden elämästä ja muiden tekemisistä ja neuvoovat kuinka ihmisten tässä maailmassa pitää elää!!! onnea vaan teillekkin itsenne kanssa!!! ja älkää hyvät ihmiset ruvetko neuvomaan muita!!!! kun ette todellakaan tiedä mistään mitään!!! turha enää mitään sääli viestejä kirjoitella koska en viitsi noita naurettavi kommentteja enää tänne tulla lukemaa!!!

• kesälilja

Minäkin aloin epäillä sitä,kun oli puhetta tuosta.Maalla leikkaamattomilla kolleilla oli noita reikiä.Joo oli todella naurettavia kirjoituksia taas.Onkohan ihmisillä pahaolo jota puretaan tänne.Äidillänikin on ulkokisu joka oli ennen sisäkissa.Naapureina jokunen omakotitalo ja maatila jossa kuulemma myös ulkokissoja tietenkin.Ei niitä äidin luona asti ole näkynyt.Eikä äidin kisu mene sinne,pellolla pyydystää hiiriä.Itselläni ei ole kissaa allergian takia,nyyh.Olisi tietenkin sisäkissa,koska asun kerrostalossa.Toivottavasti kävit vilkaisemassa tämän viestini.Kaikki ihmiset ei ole onneksi tuollaisia!Halaus sinulle ja silitys kisullesi!

• _Jennie_
        kesälilja kirjoitti:

Minäkin aloin epäillä sitä,kun oli puhetta tuosta.Maalla leikkaamattomilla kolleilla oli noita reikiä.Joo oli todella naurettavia kirjoituksia taas.Onkohan ihmisillä pahaolo jota puretaan tänne.Äidillänikin on ulkokisu joka oli ennen sisäkissa.Naapureina jokunen omakotitalo ja maatila jossa kuulemma myös ulkokissoja tietenkin.Ei niitä äidin luona asti ole näkynyt.Eikä äidin kisu mene sinne,pellolla pyydystää hiiriä.Itselläni ei ole kissaa allergian takia,nyyh.Olisi tietenkin sisäkissa,koska asun kerrostalossa.Toivottavasti kävit vilkaisemassa tämän viestini.Kaikki ihmiset ei ole onneksi tuollaisia!Halaus sinulle ja silitys kisullesi!

se vielä täällä palstalla piipahtaa jos jokin sinun kaltaisesi olisi kirjoittanut!! kiitos sulle!! herätit toivoni järkevistä ihmisistä..=)
        musta on järjetöntä kirjoittaa mitään tällaiselle keskustelu palstalle kun kirjoittipa mitä tahansa joku aina keksii aiheen haukkua... siis täh?? mitä varten sitten yleensäkkään perustetaan palstoja jos siellä ei pystytä aiheesta keskustelemaan...?? ja kun olen lukenut muittenkin viestejä niin aina joku elämäänsä tylsistynyt ihminen siellä on arvostelemassa ja neuvomassa ja haukkumassa... en todellakaan ymmärrä... kiitos vielä kerran sulle ja harmi kun et omaa lemmikkiä pysty ottamaan!!! hyvää loppukesää!! Onneksi vielä löytyy ihmisiä jotka pysyvät aiheessa ja keskustelevat asiallisesti!!! ja kaikistä tärkeintä kissa voi nyt hyvin!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe