En ole vieläkään löytänyt itseäni henkisesti ja seksuaalisesti. Naiset ovat kauneinta maailmassa, naisen kosketus tuntuu syvimmällä sisimmässä oikeimmalta, naisen ihailevat katseet riipivät sydämeni kappaleiksi, mutta.. Silti tunnen vetoa miehiin, niin henkisesti, kuin fyysisestikin. Kaikki seurustelusuhteeni ovat olleet miesten kanssa, vaikkei kovin hyvin koskaan ole toimineetkaan. Koko elämäni olen kuitenkin tuntenut henkistä ja fyysistä , viatonta ja seksuaalista vetoa naisiin. Mutta en osaisi kuvitella suhdetta naisen kanssa, ajatuskin pelottaa pirusti, vaikka en haluaisi tuntea niin. Ihastun helposti niin miehiin, kuin naisiinkin, mutta naisia kohtaan se on aina jotenkin aidomman tuntuista.
En voisi kuvitella kertovani parhaalle ystävälleni (naispuolinen ja täysin hetero) tykkääväni myös tytöistä, hän pelästyisi pahemman kerran varmasti. Vanhempiani olen lämmitellyt "vitsinä" asialla, että voisin ehkä tykätä myös tytöistä, äiti alkoi itkemään, isä hyväksyisi asian (ja minut) sellaisena kuin on.
Mikä minä siis olen?! Ajatukset ovat niin sekaisin, etten saa mistään selkoa. En siis tarvitse vastausta tuohon "kysymykseeni" vaan olisi kiva tietää, josko jollain olisi edes vähän samankaltaisia kokemuksia/tuntemuksia minun kanssani.. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Etten olisi yksin. Kiitoksia jo etukäteen.
Mikä minä olen!?
8
1152
Vastaukset
- tykkäät kaikista ihmisistä
Kodin perusteella suhde mieheen tuntuu luonnolliselta. Naiset ovat kauniita ja ystävien perusteella tuntuvat tutummalta. Tutustu itseesi ja ota selvää, mikä olet. Saatat olla myös BI, kuten minäkin. Olen ollut naimisissa ja minulla on aikuinen lapsikin. Ei ole väärin, kun tykkää myös naisista.
- tyttööö87
Mulla on vähän sama tilanne, tuosta vanhemmille kertomisesta tuli vaan mieleen et aika rohkeata, mä en uskaltaisi edes vitsailla asiasta.
- ihminen ilmeisesti
Sä olet Johanna!
- johanna1986
hehe, niin kai siis:D
- girly1
Tiedän niin hyvin tilanteesi, koska olen ollut (ja ehkä olen vieläkin) samanlaisessa tilanteessa. Itse olen kyllä ollut läheisyydessä naisen kanssa ja pakko myöntää että se selventää asioita todella paljon. Vieläkään suhde naisen kanssa ei tuntuisi "luontevalta" mutta nyt olen ainakin selvittänyt itselleni olevani bi. Naisten haluamisessa ei ole mitään pahaa, ovathan naiset maailman kauneimpia olentoja =) Olen elämäni seurustellut vain miesten kanssa ja silti kaipaan vielä itseni ja seksuaalisuuteni tutkiskelua. Kaikki eivät vaan synny tähän maailmaan tietäen onko hetero, bi, homo vai lesbo. Asiat pitää vain itse rohkeasti selvittää. Voit kyllä olla varma ettet ole ainut nainen joka käy nuo ajatukset läpi! tässä on ainakin yksi joka tietää mistä kirjoitat! on niin hienoa lukea että joku muukin ajattelee asioista samoin :)
- perhonen 4
girly1 kirjoitti:
jos haluat vaihtaa ajatuksia meilitse niin tässä olis osoite: [email protected] :)
Minulla sama juttu. Olen onnellisessa suhteessa.
Aina tuntenut vetoa myös naisiin. Mieheni tietää,
eikä pidä minään ihmeenä.Esimerkiksi seksi leffoja katsoessani kiihotun kun naiset touhuavat keskenään.
- yksin...
Olen 26 vuotias bi henkinen nainen. Olen avoliitossa miehen kanssa joka tietää minun biseksuaalisen puolen. Pidän naisista mut en voisi kuvitella koskaan seurustelevani naisen kanssa, vanhempani eivät asiaa varmaan myöskään hyväksyisi.
Harrastamme mieheni kanssa silloin tällöin kimppaseksiä, viatonta hauskan pitoa jossa mukanamme on bi henkinen nainen. Saan itse pitää hauskaa naisen kanssa ja eikä miehenikään ole vielä tähän mennessä pahastunut toisesta naisesta samassa sängyssä.
Moni mukana ollut nainen on ollut tilanteessa jossa on ollut epävarma itsestään seksuaalisesti, ja heille on ollut helpompaa kun on mieheni ollut mukana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713