Mikä minä olen!?

Johanna1986

En ole vieläkään löytänyt itseäni henkisesti ja seksuaalisesti. Naiset ovat kauneinta maailmassa, naisen kosketus tuntuu syvimmällä sisimmässä oikeimmalta, naisen ihailevat katseet riipivät sydämeni kappaleiksi, mutta.. Silti tunnen vetoa miehiin, niin henkisesti, kuin fyysisestikin. Kaikki seurustelusuhteeni ovat olleet miesten kanssa, vaikkei kovin hyvin koskaan ole toimineetkaan. Koko elämäni olen kuitenkin tuntenut henkistä ja fyysistä , viatonta ja seksuaalista vetoa naisiin. Mutta en osaisi kuvitella suhdetta naisen kanssa, ajatuskin pelottaa pirusti, vaikka en haluaisi tuntea niin. Ihastun helposti niin miehiin, kuin naisiinkin, mutta naisia kohtaan se on aina jotenkin aidomman tuntuista.
En voisi kuvitella kertovani parhaalle ystävälleni (naispuolinen ja täysin hetero) tykkääväni myös tytöistä, hän pelästyisi pahemman kerran varmasti. Vanhempiani olen lämmitellyt "vitsinä" asialla, että voisin ehkä tykätä myös tytöistä, äiti alkoi itkemään, isä hyväksyisi asian (ja minut) sellaisena kuin on.
Mikä minä siis olen?! Ajatukset ovat niin sekaisin, etten saa mistään selkoa. En siis tarvitse vastausta tuohon "kysymykseeni" vaan olisi kiva tietää, josko jollain olisi edes vähän samankaltaisia kokemuksia/tuntemuksia minun kanssani.. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Etten olisi yksin. Kiitoksia jo etukäteen.

8

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkäät kaikista ihmisistä

Kodin perusteella suhde mieheen tuntuu luonnolliselta. Naiset ovat kauniita ja ystävien perusteella tuntuvat tutummalta. Tutustu itseesi ja ota selvää, mikä olet. Saatat olla myös BI, kuten minäkin. Olen ollut naimisissa ja minulla on aikuinen lapsikin. Ei ole väärin, kun tykkää myös naisista.

• tyttööö87

Mulla on vähän sama tilanne, tuosta vanhemmille kertomisesta tuli vaan mieleen et aika rohkeata, mä en uskaltaisi edes vitsailla asiasta.

• ihminen ilmeisesti

Sä olet Johanna!

• johanna1986

hehe, niin kai siis:D

• girly1

Tiedän niin hyvin tilanteesi, koska olen ollut (ja ehkä olen vieläkin) samanlaisessa tilanteessa. Itse olen kyllä ollut läheisyydessä naisen kanssa ja pakko myöntää että se selventää asioita todella paljon. Vieläkään suhde naisen kanssa ei tuntuisi "luontevalta" mutta nyt olen ainakin selvittänyt itselleni olevani bi. Naisten haluamisessa ei ole mitään pahaa, ovathan naiset maailman kauneimpia olentoja =) Olen elämäni seurustellut vain miesten kanssa ja silti kaipaan vielä itseni ja seksuaalisuuteni tutkiskelua. Kaikki eivät vaan synny tähän maailmaan tietäen onko hetero, bi, homo vai lesbo. Asiat pitää vain itse rohkeasti selvittää. Voit kyllä olla varma ettet ole ainut nainen joka käy nuo ajatukset läpi! tässä on ainakin yksi joka tietää mistä kirjoitat! on niin hienoa lukea että joku muukin ajattelee asioista samoin :)

• girly1

• perhonen 4
        girly1 kirjoitti:

jos haluat vaihtaa ajatuksia meilitse niin tässä olis osoite: [email protected] :)

Minulla sama juttu. Olen onnellisessa suhteessa.
        Aina tuntenut vetoa myös naisiin. Mieheni tietää,
        eikä pidä minään ihmeenä.Esimerkiksi seksi leffoja katsoessani kiihotun kun naiset touhuavat keskenään.

• yksin...

Olen 26 vuotias bi henkinen nainen. Olen avoliitossa miehen kanssa joka tietää minun biseksuaalisen puolen. Pidän naisista mut en voisi kuvitella koskaan seurustelevani naisen kanssa, vanhempani eivät asiaa varmaan myöskään hyväksyisi.
      Harrastamme mieheni kanssa silloin tällöin kimppaseksiä, viatonta hauskan pitoa jossa mukanamme on bi henkinen nainen. Saan itse pitää hauskaa naisen kanssa ja eikä miehenikään ole vielä tähän mennessä pahastunut toisesta naisesta samassa sängyssä.
      Moni mukana ollut nainen on ollut tilanteessa jossa on ollut epävarma itsestään seksuaalisesti, ja heille on ollut helpompaa kun on mieheni ollut mukana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      109
      3658
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      64
      2599
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      25
      2539
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      73
      2367
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      23
      2248
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      103
      1320
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      611
      1217
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1035
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1026
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      1019
    Aihe