Finnair as.palautteet

Kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että kauanko joutuu odottamaan vastausta asiakaspalautteeseen joka on lähetetty Finnairin nettisivujen kautta? Tiedän että parhaillaan menevät kesälomat verottavat, mutta tässä ollaan jo odoteltu vastauksia kysymyksiin 2kk. Tiedän että palaute on mennyt perille koska sain sähköpostiini vahvistusvietin. Tuntuu vaan vähän kohtuuttomalta odotusajalta...

25

5550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reklamaatio...

      Siis pelkkä palaute jostain asiasta?
      Ei niihin kukaan vastaa ellei kyse ole
      reklamaatiosta eli todellisesta virheestä
      josta haluat hyvitystä.

      Jos vain kerroit ettet tykkää lentokoneruoasta
      niin ei sitä kukaan edes lue.

      • Alkuperäinen kirj.

        Eli asia ei ole sinällään reklamaatio, sillä en pyydä korvausta. Eikä se koskenut ruokaa tms:) Asia koski Finnairin henkilökunnan melko vakavaa virhettä, josta minä pyysin selvitystä.


      • vastaavat kyllä
        Alkuperäinen kirj. kirjoitti:

        Eli asia ei ole sinällään reklamaatio, sillä en pyydä korvausta. Eikä se koskenut ruokaa tms:) Asia koski Finnairin henkilökunnan melko vakavaa virhettä, josta minä pyysin selvitystä.

        Jos kyseessä henkilökunnan virhe, ottavat uskoakseni yhteyttä myös heihin. Tämä saattaa viedä myös aikaa. En usko että jättävät vastaamatta, mutta uskon että haluavat kaikki kannat asiassa, jossa on sanojesi mukaan kyse melko vakavasta virheestä. Virhettä et selvitellyt, enkä minä ole asiakaspalvelussa töissä, mutta uskoisin että vastauksen saat kun kaikilta osapuolilta on kysytty. Niin tämä maailma toimii ja vastauksen saantiin voi mennä aikaa.


      • hekla42

        Menolennolla Turkin Alanyaan sain lentoemon taholta tylyä palautetta siitä, että en mahtunut pekkiriville 31 koska sairastsn sokeritautia ja minula on omenavartalo. Koska ruokailualustani ei mennyt vaakatasoon olisi minun ensisijaisesti pitänyt jättäytyä syomästä. Toissijaisesti olisi minun pitänyt lentää tilavimmilla koneilla jotka eivät lennä edes näitä matkoja. Lentoemo ei ilmoitrtanut nimeään kysyttäessä, että olisin voinut valittaa hattuilusta suoraan finnairille.
        Lomamatkani alku oli tietysti pilalla ja terveyteeni vedoten: olin lähtenyt lomalle omalta paikkakunnalta klo 9.00 ja sokeritautisena olisin ehdottomasti siinättilanteessa tarvinnut ruuan. Ehkäpä he odottavat katas.......


      • Anonyymi

        Vähintään neljä viikkoa
        Sulle vastausta koskaan kun olet köyhä
        Jäätyykö !ämpöpumput pakkasella
        Ainakaan ei sähkön säästöo ei pääse syntymään yniin yhtään

        Äänestäkää kokomusta saatte ilmaista sähköä ja ruokaa ja bensaa
        Kauppiaat kokoomuslaisa ja nehän myyiomaieksi kuten nytkin

        Oikeistohallitusket keksineet pörssi sähkön

        Kun kapitalistinteienaa ja rikstuu niin työläinen köyhtyy

        Jos et ole oikea rikas kokoomuslainen loinen mikisi äänestä siten kokoomusta

        Jos omisuutes on alle miljoonan en näe syytä äänestää kokoomusta

        Äänestä sdp


      • Anonyymi
        hekla42 kirjoitti:

        Menolennolla Turkin Alanyaan sain lentoemon taholta tylyä palautetta siitä, että en mahtunut pekkiriville 31 koska sairastsn sokeritautia ja minula on omenavartalo. Koska ruokailualustani ei mennyt vaakatasoon olisi minun ensisijaisesti pitänyt jättäytyä syomästä. Toissijaisesti olisi minun pitänyt lentää tilavimmilla koneilla jotka eivät lennä edes näitä matkoja. Lentoemo ei ilmoitrtanut nimeään kysyttäessä, että olisin voinut valittaa hattuilusta suoraan finnairille.
        Lomamatkani alku oli tietysti pilalla ja terveyteeni vedoten: olin lähtenyt lomalle omalta paikkakunnalta klo 9.00 ja sokeritautisena olisin ehdottomasti siinättilanteessa tarvinnut ruuan. Ehkäpä he odottavat katas.......

        Sait taas finnirin normi paskaa
        En itse enää mennä kuin kerran finaieilln kun sain hyvitys rahaa aurinkomatkoita kun sen käytä en tarvii vinkkien huonoo palveluun

        Tuiu tui


    • ...

      Viikon päästä tuli vastaus.

      • Anonyymi

        Joku heitti vaan ei sitä luetanoleniaan kun on työvoimapula


    • menossa

      huonosti on mun reklamaatiota hoidettu...menny jo 3 kuukautta....p....kele..!

    • vastaus tulee nopeasti

      Itselläni tuli vastaus Finnairilta heti seuraavana aamuna, tästä on muutamia vuosia aikaa. Yleensä sieltä tulee vastaus, mikäli siis asia on sellainen mihin voi vastauksen antaa.

      Kannattaa pistää asia uudelleen sinne päin, niin eiköhän sieltä vastaus tule. Kun on seurannut ihmisten kirjoittelua, niin useat lentoyhtiöt eivät välttämättä koskaan vastaa takaisin.

      • vastaus ajallaan

        "Kun on seurannut ihmisten kirjoittelua, niin useat lentoyhtiöt eivät välttämättä koskaan vastaa takaisin. " Tarkoitat varmaan halpalentoyhtiöitä? Suuret verkostoyhtiöt vastaavat kyllä ajallaan,esim lomat verottavat.


      • Diamantta
        vastaus ajallaan kirjoitti:

        "Kun on seurannut ihmisten kirjoittelua, niin useat lentoyhtiöt eivät välttämättä koskaan vastaa takaisin. " Tarkoitat varmaan halpalentoyhtiöitä? Suuret verkostoyhtiöt vastaavat kyllä ajallaan,esim lomat verottavat.

        on yksinkertasesti vaa niin paska.


      • raimaantunut
        Diamantta kirjoitti:

        on yksinkertasesti vaa niin paska.

        F jätti koneellisen ihmisiä notkumaan 8 tunniksi Vilnan lentokentälle 19.7.07. Uutta lähtöaikaa ei kerrottu, käskettiin seuraamaan lähtevien listaa. Siinä meni pilalle päivä, jonka olisi vielä voinut mukavasti viettää kaupungilla. Asiakaspalautteeseen ei ole tullut vastausta. "Vahvan palvelun" yhtiö on piittaamaton, ei osaa tiedottaa, ei välitä asiakkaista. Asiakaspalautteen numeroon vastataan vain klo 9-12.


      • siinä on niin
        raimaantunut kirjoitti:

        F jätti koneellisen ihmisiä notkumaan 8 tunniksi Vilnan lentokentälle 19.7.07. Uutta lähtöaikaa ei kerrottu, käskettiin seuraamaan lähtevien listaa. Siinä meni pilalle päivä, jonka olisi vielä voinut mukavasti viettää kaupungilla. Asiakaspalautteeseen ei ole tullut vastausta. "Vahvan palvelun" yhtiö on piittaamaton, ei osaa tiedottaa, ei välitä asiakkaista. Asiakaspalautteen numeroon vastataan vain klo 9-12.

        ollut asia, että F ei tiennyt tulevaa lähtöaikaa, vaan korjaus kestää minkä kestää ja matkustajien on parempi olla paikalla jos kone pääsisikin ilmaan, mutta en usko, että edes Finnair pystyy ennustamaan tulevaa.

        Jos teidät olisi lähetetty kaupungille seikkailemaan, niin uskon, että aika moni olisi ollut tyytymätön siihenkin. Tyytymättömyyttä ainakin matkustajien omaisissa olis myös aiheuttanut rikkinäisellä koneella lentäminen, jolla voi olla omat seurauksensa.


      • oiskohan ollu
        siinä on niin kirjoitti:

        ollut asia, että F ei tiennyt tulevaa lähtöaikaa, vaan korjaus kestää minkä kestää ja matkustajien on parempi olla paikalla jos kone pääsisikin ilmaan, mutta en usko, että edes Finnair pystyy ennustamaan tulevaa.

        Jos teidät olisi lähetetty kaupungille seikkailemaan, niin uskon, että aika moni olisi ollut tyytymätön siihenkin. Tyytymättömyyttä ainakin matkustajien omaisissa olis myös aiheuttanut rikkinäisellä koneella lentäminen, jolla voi olla omat seurauksensa.

        vielä niin että kyseistä lentoa ei operoi Finnair? vaan asiat hoitelee joku muu yhtiö?


    • 'nopeaa' toimintaa ;)

      Viime vuonna välillä NY-HKI pyysin lentoemännältä korvatulppia (joita aikaisemmin jaettiin aina mannerten välisillä lennoilla automaattisesti). Emo kuitenkin oli hyvin kiireinen... Pyysin toiselta emolta ja hänenkin käytös kummastutti todella paljon, sillä en saanut tulppia. Mieheni kävi sitten pyytämässä tulppia jotka lopulta annettiin tuhahduksien kanssa. :(

      Laitoin lähinnä huonosta palvelusta Finskille aspaa ja muutaman viikon kuluttua tuli sitten postissa Sagaformin lentopakkaus, joka sisälsi niskatuen, KORVATULPAT ja jotain muuta pientä sälää... Sen lisäksi pyydettiin täyttämään lapuke, jossa kyseltiin oliko ko 'lahjus' korjannut minulle aiheutunutta mielipahaa. Eipä voinut kuin nauraa. :P

    • vaijokäytössä

      Ei kannata myöskään soitella Finnairin asiakasneuvontaan, ellet ole varautunut runsaan tunnin typerän "musiikin" kuunteluun. Eipä tuo paljon palkkamenoja lisäisi, jos tuonne "palveluun" palkkaisi tarpeellisen määrän henkilöitä, ainakin asiakastyytyväisyys paranisi. Ilmoittavat olevansa vouodesta toiseen paras pohjoismainen (lue suomalainen) lentoyhtiö. Asiakaspalvelu ei oikein tue tuota väitettä....

    • Anonyymi

      2022 vieläkin huono palvelu. Ei vastata puheluihin, mies jonotti tunti kausia. Yhdistelmä lennot TAPin kanssa huono yhdistelmä. Kumpikaan ei korvaa, palloittelevat toinen toisilleen vastuuta. Ei koskaan enää Finnair lentoja!

    • Anonyymi

      Jos kaikki yhtiöt toimisi kuten finnair, kyllä oltaisiin kusessa suomessa.

      Miettikää oikeasti, jos tilaisit tuotteen yrityksestä kaksi kuukautta ennen toimitusta ja maksaisit sen heti - sitten kun tulee toimituksen aika, yritys ei toimita ( finnair peruu lennon) ja sanoo, mene nettiin ja pyydä maksua takaisin ja sen jälkeen yritys alkaa vetkuilemaan takaisin maksun kanssa ja yrittää keksiä kaikkea, välttääkseen rahojen palautuksen tai ainakin pitkittää palautusta kuukausia, eikä maksa korkoa.

      Näin toimii Finnair - eikä viranomaiset puutu lainkaan.

      Ruokakauppaan sisään mennessä pitäisi maksaa aioutut ostokset ja kaupassa ei olisi mitään ostettavaa ja sinä et saisicrahohasi takaisin heti - et voisi mennä toiseen kauppaan ostamaan ravintoa.

      • Anonyymi

        Finnairilla on kyllä hyvät koneet, mutta itse yhtiö on aivan paska. Eivät anna mitään arvoa asiakkaille, kunhan saavat liput myytyä niin palvelu loppuu siihen.
        Kaikki tämä sen jälkeen kun johtajaksi valittiin nuori kloppi. Sen jälkeen on asiakaspalvelu mennyt päin vittua.
        Nämä nuoren polven johtajat ovat kaikki samanlaisia. Asiakaspalvelu pois, nettirobotti vastailemaan chattiin että en ymmärrä kysymystä.
        Vetäydytään kaikesta vastuusta ja luullaan että tällainen säästäminen tuottaa tulosta.
        Tuottaahan se. Finnair menee konkurssiin. Kukaan ei halua ostaa tuollaisen roistofirman lippuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnairilla on kyllä hyvät koneet, mutta itse yhtiö on aivan paska. Eivät anna mitään arvoa asiakkaille, kunhan saavat liput myytyä niin palvelu loppuu siihen.
        Kaikki tämä sen jälkeen kun johtajaksi valittiin nuori kloppi. Sen jälkeen on asiakaspalvelu mennyt päin vittua.
        Nämä nuoren polven johtajat ovat kaikki samanlaisia. Asiakaspalvelu pois, nettirobotti vastailemaan chattiin että en ymmärrä kysymystä.
        Vetäydytään kaikesta vastuusta ja luullaan että tällainen säästäminen tuottaa tulosta.
        Tuottaahan se. Finnair menee konkurssiin. Kukaan ei halua ostaa tuollaisen roistofirman lippuja.

        Finairilq hyvät kokee
        Missä huolletaan kukaan ei tiedä

        Ja. Ei Finnairilla viikolla sen parempia Nikita kuin mukaan koska lentoyhtiö ei valmista lentokoneita vaan lentokentåthdas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnairilla on kyllä hyvät koneet, mutta itse yhtiö on aivan paska. Eivät anna mitään arvoa asiakkaille, kunhan saavat liput myytyä niin palvelu loppuu siihen.
        Kaikki tämä sen jälkeen kun johtajaksi valittiin nuori kloppi. Sen jälkeen on asiakaspalvelu mennyt päin vittua.
        Nämä nuoren polven johtajat ovat kaikki samanlaisia. Asiakaspalvelu pois, nettirobotti vastailemaan chattiin että en ymmärrä kysymystä.
        Vetäydytään kaikesta vastuusta ja luullaan että tällainen säästäminen tuottaa tulosta.
        Tuottaahan se. Finnair menee konkurssiin. Kukaan ei halua ostaa tuollaisen roistofirman lippuja.

        Ei Finnairilla suinkaan ole mitenkään ylivertainen lentolaivasto, jos sitä verrataan moniin muihin perinteisiin lentoyhtiöihin. Lensin muutama viikko sitten Turkish Airlinesin A350-900 sarjan koneella Kaukoitään, eli vastaavalla, joita Finnairilla on. Tulin takaisin niin ikään A350-900 koneella, mutta nyt Lufthansan sellaisella. Siinä välissä lensin mm. Thai Airwaysin B777-300ER:ä, joka niin ikään oli varsin mukava ja vieläpä väljä istuimiltaan. Ainakaan minulle ei ole pieninkään syy valita Finnair, muutaman uudemman laajarunkokoneen vuoksi. Noita samoja ja monia muita varsin erinomaisia koneita on kymmenillä lentoyhtiöillä ympäri maailman. Lopuksi vielä Finskin A319/320 laivastosta: - Alkavat olla todella yli-ikäisiä koneita.


    • Anonyymi

      Voisi lentoemännätkin olla naisia eikä tyttöjä.

      • Anonyymi

        Tytöt on halvempiin
        Hinta määrää jotta johtajat saanhyät bonarit


      • Anonyymi

        Aasian lennoilla vaikuttaa enemmänkin vanhoilta harpuilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe