Finnair as.palautteet

Kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että kauanko joutuu odottamaan vastausta asiakaspalautteeseen joka on lähetetty Finnairin nettisivujen kautta? Tiedän että parhaillaan menevät kesälomat verottavat, mutta tässä ollaan jo odoteltu vastauksia kysymyksiin 2kk. Tiedän että palaute on mennyt perille koska sain sähköpostiini vahvistusvietin. Tuntuu vaan vähän kohtuuttomalta odotusajalta...

25

5487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reklamaatio...

      Siis pelkkä palaute jostain asiasta?
      Ei niihin kukaan vastaa ellei kyse ole
      reklamaatiosta eli todellisesta virheestä
      josta haluat hyvitystä.

      Jos vain kerroit ettet tykkää lentokoneruoasta
      niin ei sitä kukaan edes lue.

      • Alkuperäinen kirj.

        Eli asia ei ole sinällään reklamaatio, sillä en pyydä korvausta. Eikä se koskenut ruokaa tms:) Asia koski Finnairin henkilökunnan melko vakavaa virhettä, josta minä pyysin selvitystä.


      • vastaavat kyllä
        Alkuperäinen kirj. kirjoitti:

        Eli asia ei ole sinällään reklamaatio, sillä en pyydä korvausta. Eikä se koskenut ruokaa tms:) Asia koski Finnairin henkilökunnan melko vakavaa virhettä, josta minä pyysin selvitystä.

        Jos kyseessä henkilökunnan virhe, ottavat uskoakseni yhteyttä myös heihin. Tämä saattaa viedä myös aikaa. En usko että jättävät vastaamatta, mutta uskon että haluavat kaikki kannat asiassa, jossa on sanojesi mukaan kyse melko vakavasta virheestä. Virhettä et selvitellyt, enkä minä ole asiakaspalvelussa töissä, mutta uskoisin että vastauksen saat kun kaikilta osapuolilta on kysytty. Niin tämä maailma toimii ja vastauksen saantiin voi mennä aikaa.


      • hekla42

        Menolennolla Turkin Alanyaan sain lentoemon taholta tylyä palautetta siitä, että en mahtunut pekkiriville 31 koska sairastsn sokeritautia ja minula on omenavartalo. Koska ruokailualustani ei mennyt vaakatasoon olisi minun ensisijaisesti pitänyt jättäytyä syomästä. Toissijaisesti olisi minun pitänyt lentää tilavimmilla koneilla jotka eivät lennä edes näitä matkoja. Lentoemo ei ilmoitrtanut nimeään kysyttäessä, että olisin voinut valittaa hattuilusta suoraan finnairille.
        Lomamatkani alku oli tietysti pilalla ja terveyteeni vedoten: olin lähtenyt lomalle omalta paikkakunnalta klo 9.00 ja sokeritautisena olisin ehdottomasti siinättilanteessa tarvinnut ruuan. Ehkäpä he odottavat katas.......


      • Anonyymi

        Vähintään neljä viikkoa
        Sulle vastausta koskaan kun olet köyhä
        Jäätyykö !ämpöpumput pakkasella
        Ainakaan ei sähkön säästöo ei pääse syntymään yniin yhtään

        Äänestäkää kokomusta saatte ilmaista sähköä ja ruokaa ja bensaa
        Kauppiaat kokoomuslaisa ja nehän myyiomaieksi kuten nytkin

        Oikeistohallitusket keksineet pörssi sähkön

        Kun kapitalistinteienaa ja rikstuu niin työläinen köyhtyy

        Jos et ole oikea rikas kokoomuslainen loinen mikisi äänestä siten kokoomusta

        Jos omisuutes on alle miljoonan en näe syytä äänestää kokoomusta

        Äänestä sdp


      • Anonyymi
        hekla42 kirjoitti:

        Menolennolla Turkin Alanyaan sain lentoemon taholta tylyä palautetta siitä, että en mahtunut pekkiriville 31 koska sairastsn sokeritautia ja minula on omenavartalo. Koska ruokailualustani ei mennyt vaakatasoon olisi minun ensisijaisesti pitänyt jättäytyä syomästä. Toissijaisesti olisi minun pitänyt lentää tilavimmilla koneilla jotka eivät lennä edes näitä matkoja. Lentoemo ei ilmoitrtanut nimeään kysyttäessä, että olisin voinut valittaa hattuilusta suoraan finnairille.
        Lomamatkani alku oli tietysti pilalla ja terveyteeni vedoten: olin lähtenyt lomalle omalta paikkakunnalta klo 9.00 ja sokeritautisena olisin ehdottomasti siinättilanteessa tarvinnut ruuan. Ehkäpä he odottavat katas.......

        Sait taas finnirin normi paskaa
        En itse enää mennä kuin kerran finaieilln kun sain hyvitys rahaa aurinkomatkoita kun sen käytä en tarvii vinkkien huonoo palveluun

        Tuiu tui


    • ...

      Viikon päästä tuli vastaus.

      • Anonyymi

        Joku heitti vaan ei sitä luetanoleniaan kun on työvoimapula


    • menossa

      huonosti on mun reklamaatiota hoidettu...menny jo 3 kuukautta....p....kele..!

    • vastaus tulee nopeasti

      Itselläni tuli vastaus Finnairilta heti seuraavana aamuna, tästä on muutamia vuosia aikaa. Yleensä sieltä tulee vastaus, mikäli siis asia on sellainen mihin voi vastauksen antaa.

      Kannattaa pistää asia uudelleen sinne päin, niin eiköhän sieltä vastaus tule. Kun on seurannut ihmisten kirjoittelua, niin useat lentoyhtiöt eivät välttämättä koskaan vastaa takaisin.

      • vastaus ajallaan

        "Kun on seurannut ihmisten kirjoittelua, niin useat lentoyhtiöt eivät välttämättä koskaan vastaa takaisin. " Tarkoitat varmaan halpalentoyhtiöitä? Suuret verkostoyhtiöt vastaavat kyllä ajallaan,esim lomat verottavat.


      • Diamantta
        vastaus ajallaan kirjoitti:

        "Kun on seurannut ihmisten kirjoittelua, niin useat lentoyhtiöt eivät välttämättä koskaan vastaa takaisin. " Tarkoitat varmaan halpalentoyhtiöitä? Suuret verkostoyhtiöt vastaavat kyllä ajallaan,esim lomat verottavat.

        on yksinkertasesti vaa niin paska.


      • raimaantunut
        Diamantta kirjoitti:

        on yksinkertasesti vaa niin paska.

        F jätti koneellisen ihmisiä notkumaan 8 tunniksi Vilnan lentokentälle 19.7.07. Uutta lähtöaikaa ei kerrottu, käskettiin seuraamaan lähtevien listaa. Siinä meni pilalle päivä, jonka olisi vielä voinut mukavasti viettää kaupungilla. Asiakaspalautteeseen ei ole tullut vastausta. "Vahvan palvelun" yhtiö on piittaamaton, ei osaa tiedottaa, ei välitä asiakkaista. Asiakaspalautteen numeroon vastataan vain klo 9-12.


      • siinä on niin
        raimaantunut kirjoitti:

        F jätti koneellisen ihmisiä notkumaan 8 tunniksi Vilnan lentokentälle 19.7.07. Uutta lähtöaikaa ei kerrottu, käskettiin seuraamaan lähtevien listaa. Siinä meni pilalle päivä, jonka olisi vielä voinut mukavasti viettää kaupungilla. Asiakaspalautteeseen ei ole tullut vastausta. "Vahvan palvelun" yhtiö on piittaamaton, ei osaa tiedottaa, ei välitä asiakkaista. Asiakaspalautteen numeroon vastataan vain klo 9-12.

        ollut asia, että F ei tiennyt tulevaa lähtöaikaa, vaan korjaus kestää minkä kestää ja matkustajien on parempi olla paikalla jos kone pääsisikin ilmaan, mutta en usko, että edes Finnair pystyy ennustamaan tulevaa.

        Jos teidät olisi lähetetty kaupungille seikkailemaan, niin uskon, että aika moni olisi ollut tyytymätön siihenkin. Tyytymättömyyttä ainakin matkustajien omaisissa olis myös aiheuttanut rikkinäisellä koneella lentäminen, jolla voi olla omat seurauksensa.


      • oiskohan ollu
        siinä on niin kirjoitti:

        ollut asia, että F ei tiennyt tulevaa lähtöaikaa, vaan korjaus kestää minkä kestää ja matkustajien on parempi olla paikalla jos kone pääsisikin ilmaan, mutta en usko, että edes Finnair pystyy ennustamaan tulevaa.

        Jos teidät olisi lähetetty kaupungille seikkailemaan, niin uskon, että aika moni olisi ollut tyytymätön siihenkin. Tyytymättömyyttä ainakin matkustajien omaisissa olis myös aiheuttanut rikkinäisellä koneella lentäminen, jolla voi olla omat seurauksensa.

        vielä niin että kyseistä lentoa ei operoi Finnair? vaan asiat hoitelee joku muu yhtiö?


    • 'nopeaa' toimintaa ;)

      Viime vuonna välillä NY-HKI pyysin lentoemännältä korvatulppia (joita aikaisemmin jaettiin aina mannerten välisillä lennoilla automaattisesti). Emo kuitenkin oli hyvin kiireinen... Pyysin toiselta emolta ja hänenkin käytös kummastutti todella paljon, sillä en saanut tulppia. Mieheni kävi sitten pyytämässä tulppia jotka lopulta annettiin tuhahduksien kanssa. :(

      Laitoin lähinnä huonosta palvelusta Finskille aspaa ja muutaman viikon kuluttua tuli sitten postissa Sagaformin lentopakkaus, joka sisälsi niskatuen, KORVATULPAT ja jotain muuta pientä sälää... Sen lisäksi pyydettiin täyttämään lapuke, jossa kyseltiin oliko ko 'lahjus' korjannut minulle aiheutunutta mielipahaa. Eipä voinut kuin nauraa. :P

    • vaijokäytössä

      Ei kannata myöskään soitella Finnairin asiakasneuvontaan, ellet ole varautunut runsaan tunnin typerän "musiikin" kuunteluun. Eipä tuo paljon palkkamenoja lisäisi, jos tuonne "palveluun" palkkaisi tarpeellisen määrän henkilöitä, ainakin asiakastyytyväisyys paranisi. Ilmoittavat olevansa vouodesta toiseen paras pohjoismainen (lue suomalainen) lentoyhtiö. Asiakaspalvelu ei oikein tue tuota väitettä....

    • Anonyymi

      2022 vieläkin huono palvelu. Ei vastata puheluihin, mies jonotti tunti kausia. Yhdistelmä lennot TAPin kanssa huono yhdistelmä. Kumpikaan ei korvaa, palloittelevat toinen toisilleen vastuuta. Ei koskaan enää Finnair lentoja!

    • Anonyymi

      Jos kaikki yhtiöt toimisi kuten finnair, kyllä oltaisiin kusessa suomessa.

      Miettikää oikeasti, jos tilaisit tuotteen yrityksestä kaksi kuukautta ennen toimitusta ja maksaisit sen heti - sitten kun tulee toimituksen aika, yritys ei toimita ( finnair peruu lennon) ja sanoo, mene nettiin ja pyydä maksua takaisin ja sen jälkeen yritys alkaa vetkuilemaan takaisin maksun kanssa ja yrittää keksiä kaikkea, välttääkseen rahojen palautuksen tai ainakin pitkittää palautusta kuukausia, eikä maksa korkoa.

      Näin toimii Finnair - eikä viranomaiset puutu lainkaan.

      Ruokakauppaan sisään mennessä pitäisi maksaa aioutut ostokset ja kaupassa ei olisi mitään ostettavaa ja sinä et saisicrahohasi takaisin heti - et voisi mennä toiseen kauppaan ostamaan ravintoa.

      • Anonyymi

        Finnairilla on kyllä hyvät koneet, mutta itse yhtiö on aivan paska. Eivät anna mitään arvoa asiakkaille, kunhan saavat liput myytyä niin palvelu loppuu siihen.
        Kaikki tämä sen jälkeen kun johtajaksi valittiin nuori kloppi. Sen jälkeen on asiakaspalvelu mennyt päin vittua.
        Nämä nuoren polven johtajat ovat kaikki samanlaisia. Asiakaspalvelu pois, nettirobotti vastailemaan chattiin että en ymmärrä kysymystä.
        Vetäydytään kaikesta vastuusta ja luullaan että tällainen säästäminen tuottaa tulosta.
        Tuottaahan se. Finnair menee konkurssiin. Kukaan ei halua ostaa tuollaisen roistofirman lippuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnairilla on kyllä hyvät koneet, mutta itse yhtiö on aivan paska. Eivät anna mitään arvoa asiakkaille, kunhan saavat liput myytyä niin palvelu loppuu siihen.
        Kaikki tämä sen jälkeen kun johtajaksi valittiin nuori kloppi. Sen jälkeen on asiakaspalvelu mennyt päin vittua.
        Nämä nuoren polven johtajat ovat kaikki samanlaisia. Asiakaspalvelu pois, nettirobotti vastailemaan chattiin että en ymmärrä kysymystä.
        Vetäydytään kaikesta vastuusta ja luullaan että tällainen säästäminen tuottaa tulosta.
        Tuottaahan se. Finnair menee konkurssiin. Kukaan ei halua ostaa tuollaisen roistofirman lippuja.

        Finairilq hyvät kokee
        Missä huolletaan kukaan ei tiedä

        Ja. Ei Finnairilla viikolla sen parempia Nikita kuin mukaan koska lentoyhtiö ei valmista lentokoneita vaan lentokentåthdas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnairilla on kyllä hyvät koneet, mutta itse yhtiö on aivan paska. Eivät anna mitään arvoa asiakkaille, kunhan saavat liput myytyä niin palvelu loppuu siihen.
        Kaikki tämä sen jälkeen kun johtajaksi valittiin nuori kloppi. Sen jälkeen on asiakaspalvelu mennyt päin vittua.
        Nämä nuoren polven johtajat ovat kaikki samanlaisia. Asiakaspalvelu pois, nettirobotti vastailemaan chattiin että en ymmärrä kysymystä.
        Vetäydytään kaikesta vastuusta ja luullaan että tällainen säästäminen tuottaa tulosta.
        Tuottaahan se. Finnair menee konkurssiin. Kukaan ei halua ostaa tuollaisen roistofirman lippuja.

        Ei Finnairilla suinkaan ole mitenkään ylivertainen lentolaivasto, jos sitä verrataan moniin muihin perinteisiin lentoyhtiöihin. Lensin muutama viikko sitten Turkish Airlinesin A350-900 sarjan koneella Kaukoitään, eli vastaavalla, joita Finnairilla on. Tulin takaisin niin ikään A350-900 koneella, mutta nyt Lufthansan sellaisella. Siinä välissä lensin mm. Thai Airwaysin B777-300ER:ä, joka niin ikään oli varsin mukava ja vieläpä väljä istuimiltaan. Ainakaan minulle ei ole pieninkään syy valita Finnair, muutaman uudemman laajarunkokoneen vuoksi. Noita samoja ja monia muita varsin erinomaisia koneita on kymmenillä lentoyhtiöillä ympäri maailman. Lopuksi vielä Finskin A319/320 laivastosta: - Alkavat olla todella yli-ikäisiä koneita.


    • Anonyymi

      Voisi lentoemännätkin olla naisia eikä tyttöjä.

      • Anonyymi

        Tytöt on halvempiin
        Hinta määrää jotta johtajat saanhyät bonarit


      • Anonyymi

        Aasian lennoilla vaikuttaa enemmänkin vanhoilta harpuilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe