Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 102
Kaikkien ihmisten tulosten keskiarvoa parempi tulos!
Älykkyysosamääräsi on normaali.
Tulos - Arvio
168 - 174 Nero
153 - 165 Erittäin lahjakas
138 - 150 Lahjakas
126 - 135 Yli keskiarvon
078 - 123 Normaali
Testi
21
2019
Vastaukset
- seinäruusunen*
- summoner82
143... joka ei voi pitää paikkaansa.
- Sheena187495
summoner82 kirjoitti:
143... joka ei voi pitää paikkaansa.
Miksi noita älykkyyksiä aina mitataan tollasilla typerillä logiikka systeemeillä ja matikka jutuilla. mulle noi ei sano mitn, ainakaan se eka osio, 0 points vois olla ihan hyvin tulossa.
En mä silti tyhmä ole, mut mä en ihan ihan tajuu miks älykkyyttä parhaiten mittaa loogisen päättelyn. ja matemaattisten ongelmien ratkaisu taito.
The Apprentice, eli suomeksi Diili- sarjassa oli viime viikolla mies 22-vee, älykkö, joka ei ollut koskaan harrastanut seksiä, ja tarvittiin terapeuttia vapauttamaan tunnelmaa ennen kuin hän kykeni osallistumaan ryhmänsä mukana tehtävään, joka käsitteli tätä aihetta.
Matikka on yliarvostettua. Ja en tarkoita että kaikkien 22 vee ihmisten olisi täytynyt harrastaa seksiä... mutta olishan se nyt voinu vaik valehdella, tarviiks toolasesta telkus avautuu.. - on loogista,
Sheena187495 kirjoitti:
Miksi noita älykkyyksiä aina mitataan tollasilla typerillä logiikka systeemeillä ja matikka jutuilla. mulle noi ei sano mitn, ainakaan se eka osio, 0 points vois olla ihan hyvin tulossa.
En mä silti tyhmä ole, mut mä en ihan ihan tajuu miks älykkyyttä parhaiten mittaa loogisen päättelyn. ja matemaattisten ongelmien ratkaisu taito.
The Apprentice, eli suomeksi Diili- sarjassa oli viime viikolla mies 22-vee, älykkö, joka ei ollut koskaan harrastanut seksiä, ja tarvittiin terapeuttia vapauttamaan tunnelmaa ennen kuin hän kykeni osallistumaan ryhmänsä mukana tehtävään, joka käsitteli tätä aihetta.
Matikka on yliarvostettua. Ja en tarkoita että kaikkien 22 vee ihmisten olisi täytynyt harrastaa seksiä... mutta olishan se nyt voinu vaik valehdella, tarviiks toolasesta telkus avautuu..ei se tarkoita että pitää osata päässä alskea tuhannen desimaalin tarkkudella. Mutta asioiden ratkaisemiseen tarvitaan loogisuutta. Tunneäly ja loogisuus eivät sulje toisiaan pois. Erityslahjakkaat ovat aina ääripäitä, niin hyvässä kuin huonossa mielessä. Mutta tavallinen ihminen, tavallisella päättelykyvyllä saa tuollaisista testeistä helposti hyviä lukemia.
Nuo eivät vaadi laskutaitoa mahdottomia määriä vain logiikkaa ja päättelykykyä.
- tälla kertaa
tällaisesta.
- niinku pitikin.
normaali 102 eli tyhmä tavis!
- seinäruusunen*
mulla tuli sama tulos että samassa älykyydessä olaan ;) heh
Kaikkien ihmisten tulosten keskiarvoa parempi tulos!
- kun tuo
sukupuolitesti meni ihan päin mäntyä!
- onneksi
tässa kummiskin 138. Just... =)
- menikin
sukupuolitesti ja älykkyystesti yksiin,heh.Melkein täysverinen nainen oon ja tyhmäkin ku saapas XD diu diu:))
- samixii
mäkin sain 141
- Matleena*
Hiukan alkoi tässä vaiheessa yötä silmät jo harittamaan noitten kuvioitten keskellä.
- piper88
135 pojoa... ei kai tuo paha ole...
- ole Mensan
testi ja sinänsä arvoton. Sain kuitenkin 156.
- Zetoriina
ole Mensan kirjoitti:
testi ja sinänsä arvoton. Sain kuitenkin 156.
en kyllä kehtaa kertoa.
ihan nero joo
- ihan normaali
tavis, edes jossakin. Tosin olisin toivonut hieman isompia pisteitä tästä testistä.
- suppeasti
tuossa älykkyyttä mitattiin, mut 153. jos mitattaisiin jonkinlaista käytännöllistä älykkyyttä, mun tulos olisi varmasti monta monta pistettä alhaisempi..
- ajatella
olevansa väärinymmärretty nero kuin yksinkertainen pösilö. ÄO-testit on liian leimaavia... Enkä uskalla.
- illuusio...
Tuo testi ei korreloi millään tavalla todellisuuden kanssa. Antaa mm. kymmenillä yksiköillä Mensan virallisen testin tuloksesta poikkeavan tuloksen ja yhden harjoittelukerran jälkeen tehty uusintatesti saattaa antaa huomattavan paremman tuloksen, mitä ei saisi tapahtua.
- seinäruusunen*
tää olikin ihan läppä juttu ...
oikeesti en itsekään usko moisiin :DDD *nauraa*
muahahahahaaa ..... ;)
- iua
159. hitto. tällä jaksaa taas hetken aikaa hymyillä. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060