En oikein juuri tiedä mitkä vaatteet pukisivat minua. Annan joitain mittoja niin osaisiko joku auttaa?
-Olen huimat 152cm pitkä
-Normaalipainoinen
-Kuppi koko 75A
-Vyötärön ympärysmitta: 68cm
-Lantion ympärysmitta: 83cm
Joku sanoi joskus että minu kannattaisi korostaa olkapöitä ja vyötäröä eniten. Itse taas olen miettinyt että oliskos sellaset housut joissa vyötärö on hieman alle navan korkeuden,
sopivasti kireet ja polven kohalta lähtee leveneen, olevat housut minulle passelit?
Tietty sit lisää muita vinkkejäki :)
Tyylivinkkejä??
2
615
Vastaukset
- lydel90
Oot hirveen pieni. :> En mä hirveesti tiedä miten pitäisi pukeutua, mutta ainakin saappaat voisivat tuoda pituutta ja se näyttääkin hyvältä. Ei liian lyhyitä puseroita ja empirelinjanen toppi sopis korostamman povea. :) Itelläkin on samaa kokoa.
Tota housutyyppiä kyllä hieman epäilen, miten olisi hieman pillimäiset?
Ack, ainakin Sugar lehdessä on ollu aika paljon vinkkejä lyhyehköille. - tallullah
Tykkäätkö naisellisista vaatteista ? Hesassa löytyy esim.boutique Debistä pieniä naisellisia vaatteita.
Minusta sinulla ihana tilanne, voi huoletta ostaa itseäsi miellyttäviä vaatteita, kun vaan koko on oikea eli ei liian iso.
Ja korkkareilla saa aina pituutta lisää.
Kattele muotilehtiä tai kiertele kaupoissa sovittelemassa.
Tietysti sekin että oletko peruspuvustoa hankkimassa vai muuten ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html206967- 46920
- 58839
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660