Ad-aware 2007 Free

juha e

Taas kysyn kun englanti on niin heikko. Latasin tuon
koneelle ja kysymykseni oikeastaan on että mitä muutoksia edelliseen SE on. Kokeilinhan minä. Mutta kun tuo jäi mietityttämään.

8

2103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis mitä sössäät?

Just joo. Jospa kokeilisit kysyä asiaa selkeämmin niin että muutkin ymmärtävät kysymyksesi.

• juha e

uudestaan kun näköjään kysyin huonosti.
      Mitä eroa on tällä uudella Ad-Aware 2007 Free versiolla aikaisempaan Ad-Aware SE Personal versioon.
      Tuota noin. Onko tuo myös puhetapasi?
      Voihan sitä olla vaikka vastaamatta jos niin v.....aa. Minä en ole näissä asioissa niin viisas kuin sinä mutta jossakin voin ollakin. Luulisin.

• älä välitä

tuosta vittuiluviestistä.
        Olet laittanut monta hyvää viestiä tänne.

Olipahan hankala yrittää kääntää teknistä tekstiä vaikka teen työtäni jatkuvasti englanniksi ja vähäisemmässä määrin myös ruotsiksi ja saksaksi, joten en edes yritä.
        Tarkoitin näitä Downloadin sivuja ja katsoen "mitä muutoksia ohjelmassa" ja, kun ohjelmassa 2007 on paljon eri versioita.

http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/haittaohjelmien_poisto/ad-aware.cfm

Tuolla on ja ehkä tulee lisää miekkoselta selvityksiä

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm#Kuvaus

• juha e
        älä välitä kirjoitti:

tuosta vittuiluviestistä.
        Olet laittanut monta hyvää viestiä tänne.

Olipahan hankala yrittää kääntää teknistä tekstiä vaikka teen työtäni jatkuvasti englanniksi ja vähäisemmässä määrin myös ruotsiksi ja saksaksi, joten en edes yritä.
        Tarkoitin näitä Downloadin sivuja ja katsoen "mitä muutoksia ohjelmassa" ja, kun ohjelmassa 2007 on paljon eri versioita.

http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/haittaohjelmien_poisto/ad-aware.cfm

Tuolla on ja ehkä tulee lisää miekkoselta selvityksiä

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm#Kuvaus

mitäpä näistä mutta joskus tuntuu että eikö ole muuta tekemistä.
        Ajattelin vain sitä kun on paljon suurempi kuin ennen. Laitoin sen ja luulempa että SE versioon ei enää päivityksiä saakaan.

• älä välitä
        juha e kirjoitti:

mitäpä näistä mutta joskus tuntuu että eikö ole muuta tekemistä.
        Ajattelin vain sitä kun on paljon suurempi kuin ennen. Laitoin sen ja luulempa että SE versioon ei enää päivityksiä saakaan.

Ad-Awaren kotisivut, mutta ei ainakaan mun silmään tullut mitään viittausta, että SE:n päivitykset loppuisivat.
        Nyt yritin päivittää, mutta ilmoitus ettei uusia ole saatavilla on esiintynyt aiemminkin.
        Eli ei ole ollut mitään mitä päivittää.
        Katsotaan.

• juha e
        älä välitä kirjoitti:

Ad-Awaren kotisivut, mutta ei ainakaan mun silmään tullut mitään viittausta, että SE:n päivitykset loppuisivat.
        Nyt yritin päivittää, mutta ilmoitus ettei uusia ole saatavilla on esiintynyt aiemminkin.
        Eli ei ole ollut mitään mitä päivittää.
        Katsotaan.

pärjää niin kauan kun laittavat sen uuden suomenkieliseksi. Kiitos sulle.

• pilipali

tasoa kuin ennenkin. Poistaa lähinnä evästeitä. Kunnon virustorjunta hoitaa (esim. EsetNOD32) homman.

• ukkoslintu

Tässä on jotaki Lavasoftin sivuilta

What's New in Ad-Aware 2007 Free?
      Redesigned Engine – Benefit from superior program flexibility and more accurate scanning methods with all-new program architecture.
      Improved Code Sequence Identification (CSI) Technology – Boost your privacy protection with precise detection of embedded malware, including known and emerging threats.
      Incremental Definition File Updates – Save precious time and resources with smaller update files resulting in faster download times.
      TrackSweep - Control privacy by erasing tracks left behind while surfing the Web on Internet Explorer, Firefox, and Opera, with one easy click.
      Multiple Browser Support – Choose Internet Explorer, Firefox, or Opera with expanded browser support.
      New Straightforward User Interface – Effortlessly maneuver the complexities of malware detection and removal with our new user-friendly interface.

Tukee monia selaimia esim.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      58
      2093
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1428
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1227
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1115
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      936
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      909
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      73
      805
    Aihe