Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Moto-guzzi

italian hujoppi?

Onko muilla guzzin omistajilla ollut ongelmia saada jaloille mukavaa ajoasentoa? Itselläni on California Stone ja jotenkin tuntuu että polvet olisivat turhankin koukussa ajaessa. Onhan ne italialaiset kai aika tappeja joten olisiko pyörä suunniteltu vähän lyhyemmille..
Ja onko joku keksinyt jonkin nerokkaan ratkaisun ongelmaan vai onko ehkä pyörän vaihto taas edessä?

Itse olen 180senttinen.

4

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stoneen

      Laita astinlaudat, ajoasento paranee huomattavasti. Muutoinkin mukavampi ja rennompi ajella. Sopii Guzzin luonteeseenkin paremmin. Hieno pyörä tuo Stone, alkuvoimainen.

    • r1150r

      Ainakin oma ruhoni on sopeutunut hyvin Norgen jakkaralle. Testeissä mainittiin, jotta polvet tapaisivat helposti venttiilikoppiin mutta mielestäni pitää olla malkoinen koipeliini jotta noin kävisi kun pitkäjaklainen kaverinikaan ei onnistunut kolhimaan polviaan.
      Sone kuten muutkin Calit ovat matalampia ja näin ollen jalkatiloja on vähemmän kun pyttyjen vuoksi niitä ei voi oikaista suoraksikaan.

    • Atlantic

      Edellinen pyöräni oli MG Jackal, jossa koin saman ongelman. Olen 184 cm korkea. Vein satulan verhoilijalle, joka lisäsi siihen muutaman sentin pehmustetta. Satula muuttui selvästi mukavammaksi ja lisäksi istumakorkeus kasvoi joka puolestaan loivensi polvikulmaa juuri sopivasti. Erityisesti pidemmässä ajossa ero oli merkittävä.

    • italian hujoppi?

      Pitääkin kokeilla noita astinlautoja ja penkin lisäpehmusteita.
      Noita vähän olin jo suunnitellukin koska ei ihan hevillä tahtoisi pyörää mennä vaihtamaankaan kun ei muuten keksi mitään valittamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe