Moto-guzzi

italian hujoppi?

Onko muilla guzzin omistajilla ollut ongelmia saada jaloille mukavaa ajoasentoa? Itselläni on California Stone ja jotenkin tuntuu että polvet olisivat turhankin koukussa ajaessa. Onhan ne italialaiset kai aika tappeja joten olisiko pyörä suunniteltu vähän lyhyemmille..
Ja onko joku keksinyt jonkin nerokkaan ratkaisun ongelmaan vai onko ehkä pyörän vaihto taas edessä?

Itse olen 180senttinen.

4

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stoneen

Laita astinlaudat, ajoasento paranee huomattavasti. Muutoinkin mukavampi ja rennompi ajella. Sopii Guzzin luonteeseenkin paremmin. Hieno pyörä tuo Stone, alkuvoimainen.

• r1150r

Ainakin oma ruhoni on sopeutunut hyvin Norgen jakkaralle. Testeissä mainittiin, jotta polvet tapaisivat helposti venttiilikoppiin mutta mielestäni pitää olla malkoinen koipeliini jotta noin kävisi kun pitkäjaklainen kaverinikaan ei onnistunut kolhimaan polviaan.
      Sone kuten muutkin Calit ovat matalampia ja näin ollen jalkatiloja on vähemmän kun pyttyjen vuoksi niitä ei voi oikaista suoraksikaan.

• Atlantic

Edellinen pyöräni oli MG Jackal, jossa koin saman ongelman. Olen 184 cm korkea. Vein satulan verhoilijalle, joka lisäsi siihen muutaman sentin pehmustetta. Satula muuttui selvästi mukavammaksi ja lisäksi istumakorkeus kasvoi joka puolestaan loivensi polvikulmaa juuri sopivasti. Erityisesti pidemmässä ajossa ero oli merkittävä.

• italian hujoppi?

Pitääkin kokeilla noita astinlautoja ja penkin lisäpehmusteita.
      Noita vähän olin jo suunnitellukin koska ei ihan hevillä tahtoisi pyörää mennä vaihtamaankaan kun ei muuten keksi mitään valittamista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe