Onko muilla guzzin omistajilla ollut ongelmia saada jaloille mukavaa ajoasentoa? Itselläni on California Stone ja jotenkin tuntuu että polvet olisivat turhankin koukussa ajaessa. Onhan ne italialaiset kai aika tappeja joten olisiko pyörä suunniteltu vähän lyhyemmille..
Ja onko joku keksinyt jonkin nerokkaan ratkaisun ongelmaan vai onko ehkä pyörän vaihto taas edessä?
Itse olen 180senttinen.
Moto-guzzi
4
993
Vastaukset
- Stoneen
Laita astinlaudat, ajoasento paranee huomattavasti. Muutoinkin mukavampi ja rennompi ajella. Sopii Guzzin luonteeseenkin paremmin. Hieno pyörä tuo Stone, alkuvoimainen.
- r1150r
Ainakin oma ruhoni on sopeutunut hyvin Norgen jakkaralle. Testeissä mainittiin, jotta polvet tapaisivat helposti venttiilikoppiin mutta mielestäni pitää olla malkoinen koipeliini jotta noin kävisi kun pitkäjaklainen kaverinikaan ei onnistunut kolhimaan polviaan.
Sone kuten muutkin Calit ovat matalampia ja näin ollen jalkatiloja on vähemmän kun pyttyjen vuoksi niitä ei voi oikaista suoraksikaan. - Atlantic
Edellinen pyöräni oli MG Jackal, jossa koin saman ongelman. Olen 184 cm korkea. Vein satulan verhoilijalle, joka lisäsi siihen muutaman sentin pehmustetta. Satula muuttui selvästi mukavammaksi ja lisäksi istumakorkeus kasvoi joka puolestaan loivensi polvikulmaa juuri sopivasti. Erityisesti pidemmässä ajossa ero oli merkittävä.
- italian hujoppi?
Pitääkin kokeilla noita astinlautoja ja penkin lisäpehmusteita.
Noita vähän olin jo suunnitellukin koska ei ihan hevillä tahtoisi pyörää mennä vaihtamaankaan kun ei muuten keksi mitään valittamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674