Onko muilla guzzin omistajilla ollut ongelmia saada jaloille mukavaa ajoasentoa? Itselläni on California Stone ja jotenkin tuntuu että polvet olisivat turhankin koukussa ajaessa. Onhan ne italialaiset kai aika tappeja joten olisiko pyörä suunniteltu vähän lyhyemmille..
Ja onko joku keksinyt jonkin nerokkaan ratkaisun ongelmaan vai onko ehkä pyörän vaihto taas edessä?
Itse olen 180senttinen.
Moto-guzzi
4
897
Vastaukset
- Stoneen
Laita astinlaudat, ajoasento paranee huomattavasti. Muutoinkin mukavampi ja rennompi ajella. Sopii Guzzin luonteeseenkin paremmin. Hieno pyörä tuo Stone, alkuvoimainen.
- r1150r
Ainakin oma ruhoni on sopeutunut hyvin Norgen jakkaralle. Testeissä mainittiin, jotta polvet tapaisivat helposti venttiilikoppiin mutta mielestäni pitää olla malkoinen koipeliini jotta noin kävisi kun pitkäjaklainen kaverinikaan ei onnistunut kolhimaan polviaan.
Sone kuten muutkin Calit ovat matalampia ja näin ollen jalkatiloja on vähemmän kun pyttyjen vuoksi niitä ei voi oikaista suoraksikaan. - Atlantic
Edellinen pyöräni oli MG Jackal, jossa koin saman ongelman. Olen 184 cm korkea. Vein satulan verhoilijalle, joka lisäsi siihen muutaman sentin pehmustetta. Satula muuttui selvästi mukavammaksi ja lisäksi istumakorkeus kasvoi joka puolestaan loivensi polvikulmaa juuri sopivasti. Erityisesti pidemmässä ajossa ero oli merkittävä.
- italian hujoppi?
Pitääkin kokeilla noita astinlautoja ja penkin lisäpehmusteita.
Noita vähän olin jo suunnitellukin koska ei ihan hevillä tahtoisi pyörää mennä vaihtamaankaan kun ei muuten keksi mitään valittamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812436- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1751873Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221691Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311605- 1231508
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781209Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,621114